Страница 14 от 28
Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 8:30 pm
от Mario Evstatiev
МБВ 463 на време през гара Своге с НОВ вид спален вагон на Румънските железници. Вагона отново е синьо - жълто - сив, но с автоматични врати и нова планировка.
Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 9:37 pm
от VESO
Да , за първи път видях такъв вагон през нощта на 8-ми срещу 9-ти.Вагонът бе в състава на 462 и екипиран с климатици (чуваха се осезаемо) и автоматични врати.В тъмното не го разгледах добре , но ми се стори , че е с бялосинята ливрея (като тези , които идват у нас).Поради нищожния престой на гара Благоевград , не успях да го снимам , нека някой който има възможност да стори това.
Nikks също може да се задейства от Червен бряг.

Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 9:41 pm
от Nikss
lok45111 написа:МБВ 463 на време през гара Своге с НОВ вид спален вагон на Румънските железници. Вагона отново е синьо - жълто - сив, но с автоматични врати и нова планировка.
Мда, вчера го засякох същия на
462, който беше прилично закъснял 30'.

Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 10:37 pm
от VESO
Мисля , че вагонът е подобен на тези:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... 01_009.jpg
Ако това се потвърди , може само да се гордеем - у нас идва по - висш клас спални румънски вагони.Малко за тях - модернизирани са в ASTRA - Arad в периода 2003 - 2007 г. , като отделни екземпляри са проектирани с различен брой спални купета - срещат се с 9 , 10 и 11.В северната ни съседка се движат в международно направление до Венеция - международният EN 241 съдържа два вагона на CFR в направление Venezia S.L. - Timisoara (седящ) и Venezia S.L. - Bucuresti N. (спален) , влак "Dacia" до Wien Westb , EN 268 "Kálmán Imre" от Bucuresti N. до München , R 374/375 Pannonia , движещ се до Praha hl. n. и др. Във вътрешно съобщение също се експлоатират такива вагони.
Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 11:24 pm
от rexkos
Потвърждавам! Вагонът е точно такъв.
Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 11:36 pm
от Nikss
Така е и са по-хубави от стандартните спални.

Публикувано на: Пон Авг 17, 2009 4:42 pm
от VESO
Инфо от днес , 17-ти август:
"Сл.бряг" , теглен от 46231-7 и с бистро в състава навреме на ПО.На гара Калояновец спряхме инцидентно за връчване на образец II-А , вследствие на което на Сзт пристигна с 5 минути закъснение.
Ускореният потегли и тъкмо , когато очаквахме от 5-ти коловоз тръгването на 40104 , по уредбите съобщиха пристигането на 464 , който бе закъснял с два часа и 11 минути.Композицията - 3 вагона - седящата горнооряховска 50-ка (много свястна) , турски кушет и румънски спален , начело с 44125-3.След като международният потегли , отидохме да видим 40104.Отпред бе 44107-1 , следван от фургон , купейна 47-ца и два конски вагона (също от серия 47).В купейния имаше повече хора , отколкото в последните два.Цялата композиция бе русенска.Добра идея , че пуснаха малко по - късно пътническия и разминаването между него и 4641 ( с 44094-1) , което става на Тулово , сега бе на Змейово.
8614 , теглен от 44134-5 - навреме на Ст.Загора.Поради закъснението на 8611 , с когото има среща на Свобода , бързият за София натрупа 15 минути , които до ПО бяха стопени на 11.
Публикувано на: Сря Авг 19, 2009 3:46 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 19-ти август:
3621 , теглен от
46211-9 навреме на центр. ПО.Както от снимката се вижда , в състава имаше допълнителен вагон - купеен и аз с Vladyar се настанихме там.Дори се засякохме с Иво Радоев , който пътуваше за форумска среща.Населеността бе доста висока , главно заради групи ученици , настанени в два от вагоните , които отиваха на морето.Освен тях , на Пзк доста хора с чадъри и сакове се качиха във влака.
4640 , теглен от 45186-4 , като композицията включваше фургон.Все още вагонен участък ПО не са ремонтирали другия фургон и така една 57-ца единия ден отива до Шумен , другия ден се връща обратно.Съставът в обичайния си вече вид - 3 B + 1 A.
Тук на влака правят компания две ел.DESIRO.
Отново русенски гостенин в града под тепетата - днес 44093-3 се разписа на 10263 / 10114.Композицията бе 6 второкласни и един първокласен - всички от серия 74.Бистро или спален за връщане посока София нямаше.
Снимка при заминаването от Пзк.
Други неща , които заслужават внимание - 06043-4
маневрира с товарен вагон на гара Огняново , симпатична ремонтна
машинка престоя 3 минути на Пзк сутринта и потегли към Сп , а докато преминавах покрай завода в Стамболийски , забелязах
52093-2 в действие.
Публикувано на: Пет Авг 21, 2009 9:43 pm
от Mario Evstatiev
Поради липса на второкласни пътнически вагони, днес в състава на 8601/8602 вагони с №№ 2 и 4 са от типа 15-63, но зачитани като 2-ри клас.
На вагон №15 63 011-9, манометър с инд.№6-188 за Спир. цилиндри е с изтекъл срок на ревизията. Последната ревизия е дала валидност до 10.2007 г.
Публикувано на: Пет Авг 21, 2009 10:58 pm
от 07
lok45111 написа:
На вагон №15 63 011-9, манометър с инд.№6-188 за Спир. цилиндри е с изтекъл срок на ревизията. Последната ревизия е дала валидност до 10.2007 г.
Да е само тоя вагон......
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 6:49 pm
от 44.123
Току що като минавах покрай линията Русе разп.-тов.гара-Цент.гара мина много странно товарен влак , гледката беше уникална просто за първи път от както се помня виждам по тази линия да мине товарен влак, че даже беше и двойна норма цистерни много чудно ми беше защо минава отгоре, а не мине от долу Русе разп.-пост 12-гара Запад-РП Доростол - към ГО.
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 7:01 pm
от VESO
Това действително е много интересно. По принцип товарните влакове не влизат в центр. гара , а през Русе - запад - р.п. Доростол заминават за Горна.Тези , които отиват във Варна , само сменят машината на разпределителната , прави се проба и заминават.
Товарачката на БДЖ ли беше?
Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 8:50 pm
от 44.123
VESO написа:Това действително е много интересно. По принцип товарните влакове не влизат в центр. гара , а през Русе - запад - р.п. Доростол заминават за Горна.Тези , които отиват във Варна , само сменят машината на разпределителната , прави се проба и заминават.
Товарачката на БДЖ ли беше?
Да на БДЖ беше товарният влак и посоката му беше към ГО понеже отдалече го видях беше с две машини и един предпазен платофоремен вагон и всичко друго цистерни това беше към 18.25ч след като е минал 40115 и вероятно трябва да е спрял на централна гара понеже трябва да изчака 40114, който през това време трябва да е заел трасето.И като се има предвид, че по норми е забранено влак с взриво опасни вещества да спира на пътническа гара макар, че такива случай съм виждал няколко пъти да спира на 1 коловоз на гара ГО.
Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 6:08 am
от Mario Evstatiev
44.123, да не би да искаш да кажеш, че бензиновия влак на OMV пак се кара от БДЖ. Този влак по принцип е за Илиянци, преди го даваха, че го кара "Булмаркет", но май са се отказали или нямат с какво.
Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 7:37 am
от 44.123
lok45111 написа:44.123, да не би да искаш да кажеш, че бензиновия влак на OMV пак се кара от БДЖ. Този влак по принцип е за Илиянци, преди го даваха, че го кара "Булмаркет", но май са се отказали или нямат с какво.
Не цистерните не бяха на OMV бяха едни кафяви на цвят и пишеше нещо с бели букви на тях ама като забравих какво беше.И преди съм засичал дободни композиций.