Страница 130 от 147
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 12:57 am
от bdz46
45 146 - газ.
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 2:54 pm
от 44142
44096 си идва след едноседмична работа по Варна със стопени шини на 2 двигатела.
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 3:36 pm
от 42 072.9
Онзи ден я търсиха заедно със 151. Дано да я преобуят.
Публикувано на: Пет Фев 17, 2012 6:33 pm
от amon
44142 написа:44096 си идва след едноседмична работа по Варна със стопени шини на 2 двигатела.
Да предположа ли, че са 2-ри и 3-ти

Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 5:30 pm
от 42 072.9
Тази сутрин 096 все още беше у депо Варна, да не би там да я чоплят?
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 5:54 pm
от mmtt
аиде и 44,198 се е запалила в Благоевград преди малко от влак 5626
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 9:27 pm
от 44142
На 44198 са се запалили кабели на хоризонтален вентилатор. Угасени са и лок тази нощ се се транспортира до СФ за ремонт. 45204 е в депо СФ с много интересна повреда. Лок набира позиций но не се товари. Според мен повредата е в задвижването на дисковия избирач.
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 10:52 pm
от disell
Може да не се товари и ако са скъсани и тоководещи шини но пък чак и за двете групи ТД едновременно е малко вероятно.Аз съм имал такъв случай но с 43 серия-набираш позиции но едната група ТД не получава никакво захранване , след като огледахме няколко пъти всичко най-накрая видяхме зад защитните решетки над токоизправителя 2-те скъсани шини .
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 11:08 pm
от 44142
Шините са здрави. Отделно това е ГО машина а не СФ. На СФ танцуват изправителите

Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 11:32 pm
от 44142
Не може да не се отпускат пари за ремонт на лок и за закопуване на резервни части. Докато е така ще има проблеми с машините.
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 11:34 pm
от dido73
44142 написа:45204 е в депо СФ с много интересна повреда. Лок набира позиций но не се товари. Според мен повредата е в задвижването на дисковия избирач.
По какво съдиш, че набира позиции?
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 11:39 pm
от 44142
Може и грешно да съм се изразил но селсин приемника се мести с всяка набрана позиция, отделно на АТП-то на индикатора показва всяка позиция, контакторния блок си щрака както трябва. Остава само ролките да не се преместват на дисковия избирач което реално означава, че не набира поциций.
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 11:47 pm
от dido73
44142 написа:Може и грешно да съм се изразил но селсин приемника се мести с всяка набрана позиция, отделно на АТП-то на индикатора показва всяка позиция, контакторния блок си щрака както трябва. Остава само ролките да не се преместват на дисковия избирач което реално означава, че не набира поциций.
Т.е. отчита се набиране позиции от селсините в кабините и механичния указател на АТП, но реално няма отчитане на ток в уредите на нито един ТД. Да не би да са изолирани и 4-те ТД.
Публикувано на: Нед Фев 19, 2012 11:47 pm
от 44142
Включени са всичките двигатели.
Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 12:03 am
от dido73
Да остава варианта да не се задвижват ролките на избирача, но това значи да са счупени и двете шпонки на ролковите рамена, или счупени шпонки на някоя от предавките задвижващи изолирания вал. Казваш контакторния блок на преходните резистори се движи, значи вертикалния вал задвижващ червяка на на избирача е изправен.
Интересна повреда. Няма газирации...странно.