Страница 129 от 147
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:22 pm
от KRAKOMOBILA
Траф от 076, нов пантограф - и да печели.
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:23 pm
от 44142
То както тръгна 44076 ще се събира накрая с лопати

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:23 pm
от bdz46
Мда, 701 щеше да е само от късо към маса.
Ама то това "изпушване" се открива след като е изтрещяло и пушеците при движение не стоят там където е гръмнало, а тръгват насам-натам.
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:24 pm
от KRAKOMOBILA
След изгърмяване на трафа последва пълно служебно и след като влака спря забелязах, че трафа пуши - ясно се забеляза точно от къде пуши (има капак там - честно казано не съм запознат за какво е - но от него пушеше). Ще снимам тия дни като съм на работа точно от къде изпуши.
А за 076 - не ми се ще да го кажа - ама върви по пътя на 079 и 084.
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:25 pm
от dido73
44-076 вече е без каретка. Отиде за .... вече им загубих сметката май за 98
Вътре 44-076 е първа фаза на обезкостяване - диоди, тиристори, предпазители.
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:29 pm
от 44142
Лошото е, че се задават още маш за спиране а от ПД не се очаква нищо да излиза.
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:30 pm
от KRAKOMOBILA
Така ще е... да се мобилизират всички 43-ти в района...
И един въпрос не много по темата - някой знае ли какво става с 42 184 в Дца ? Работи ли се по нея - ще я боядисват ли ?
Публикувано на: Пон Фев 13, 2012 6:58 pm
от 45-170
44-098 нещо не и върви,снощи остави 8612 за скоростомери в КН
Публикувано на: Пон Фев 13, 2012 10:27 pm
от 44142
44078 от тази вечер вече работи. Лошото е, че е с неработещ подкошов вентилатор а не задейства Б10.
Публикувано на: Пон Фев 13, 2012 10:30 pm
от bdz46
А ветровото реле? Лампа "вентилация" свети ли?
Публикувано на: Пон Фев 13, 2012 10:34 pm
от 44142
Свети
Публикувано на: Пон Фев 13, 2012 10:55 pm
от borislaviv
44142 написа:44078 от тази вечер вече работи. Лошото е, че е с неработещ подкошов вентилатор а не задейства Б10.
Не е задължително да задейства Б10. То се задейства, когато токът на изхода на изправителя нахвърли 560А. Което се получава при блокирал вентилатор, или неравномерно развъртане. Тази защита е толкова бърза, че не успява да изгори изходният предпазител. Но ако вентилаторът няма захранване или е ниско -110V, отпада релето на Y3, което от своя страна прекъсва захранването на Б8 и светва лампа"вентилация".
Публикувано на: Пон Фев 13, 2012 11:20 pm
от 44142
Това е така но вертикалния си работи нормално не е на 110в. Остава колегите да не са догледали и да е изгорял предпазителя но не ми се вярва.
Публикувано на: Пон Фев 13, 2012 11:34 pm
от bdz46
Лампата свети от вятърното реле.
Публикувано на: Вто Фев 14, 2012 1:28 am
от dido73
borislaviv написа:Не е задължително да задейства Б10. То се задейства, когато токът на изхода на изправителя нахвърли 560А. Което се получава при блокирал вентилатор, или неравномерно развъртане.
или изцяло пробило рамо - справки
пробило рамо на вентилация при 45-157 => задейства мигновено B10 преди да изгори бързодействащ Дори при извадени P5 и P6 на двата вентилатора със пускане на вентилация мигновено задейства B10 , а бързодействащите здрави
borislaviv написа:Тази защита е толкова бърза, че не успява да изгори изходният предпазител.
при добре настроен рекдин.