Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:05 pm
Ако е пробил изолатор на трафа обикновенно се пръска и става интересно. Ако се получи пробив по контакторния блок на АТП-то, май няма да газира.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Кой контакторен блок на АТП - избирача на степените ли? Ако по избирача има дъга такъв ГАЗ става че се пръска мембраната от зор. Мембраната разделяща АТП от трафа.44142 написа:Ако е пробил изолатор на трафа обикновенно се пръска и става интересно. Ако се получи пробив по контакторния блок на АТП-то, май няма да газира.
Значи може и да е АТП - контакторен блок. На 30-та позиция е почти под напрежението на КМ.KRAKOMOBILA написа:Задейства 008 и 009 на 30-та позиция и на нея си остана.
За какъв контакторен блок говорите бе хораbdz46 написа:Значи може и да е АТП - контакторен блок. На 30-та позиция е почти под напрежението на КМ.KRAKOMOBILA написа:Задейства 008 и 009 на 30-та позиция и на нея си остана.
Че то ако има нещо по контакторния блок на преходните резистори ще има видимо огин, топено.44142 написа:Не избирача а контакторния блок с преходните резистори.
Там са изводи влаково отопление и въпросното трафче за СМ. Далече е от контакторния блок на АТП.KRAKOMOBILA написа:Трафа изпуши от към непроходния коридор точно до пода (под разширителя) - ако има значение. Също така машината я бяхме понабухали със сняг ако и това има значение...
И щеше да подне само 008, защо и 00944142 написа:То трябва да е егати малшанса от снега да стане пробив между 1000-1500 волтовите изводи.
То от късо директно по изводи 1000-1500 въобще няма да го хване 701В защото токовите трафове са след това. Може да е дало късо във ВО директно изводи ВО и 008 + пробив във автотрансформаторната и 009.bdz46 написа:От ВО няма да задейства 009, но ще задейства 701.