Страница 128 от 147

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:05 pm
от 44142
Ако е пробил изолатор на трафа обикновенно се пръска и става интересно. Ако се получи пробив по контакторния блок на АТП-то, май няма да газира.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:07 pm
от bdz46
Няма да има газ, но пробив там може да стане само на позиция.
На нулева контакторния блок не е под напрежение (освен нопрежението на 1-ва позиция - около 800 V).

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:08 pm
от KRAKOMOBILA
Задейства 008 и 009 на 30-та позиция и на нея си остана.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:08 pm
от dido73
44142 написа:Ако е пробил изолатор на трафа обикновенно се пръска и става интересно. Ако се получи пробив по контакторния блок на АТП-то, май няма да газира.
Кой контакторен блок на АТП - избирача на степените ли? Ако по избирача има дъга такъв ГАЗ става че се пръска мембраната от зор. Мембраната разделяща АТП от трафа.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:08 pm
от bdz46
KRAKOMOBILA написа:Задейства 008 и 009 на 30-та позиция и на нея си остана.
Значи може и да е АТП - контакторен блок. На 30-та позиция е почти под напрежението на КМ.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:09 pm
от dido73
bdz46 написа:
KRAKOMOBILA написа:Задейства 008 и 009 на 30-та позиция и на нея си остана.
Значи може и да е АТП - контакторен блок. На 30-та позиция е почти под напрежението на КМ.
За какъв контакторен блок говорите бе хора :?: За избирача на степени ли говорите?

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:09 pm
от 44142
Не избирача а контакторния блок с преходните резистори.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:11 pm
от dido73
44142 написа:Не избирача а контакторния блок с преходните резистори.
Че то ако има нещо по контакторния блок на преходните резистори ще има видимо огин, топено. :?

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:12 pm
от KRAKOMOBILA
Трафа изпуши от към непроходния коридор точно до пода (под разширителя) - ако има значение. Също така машината я бяхме понабухали със сняг ако и това има значение...

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:14 pm
от dido73
KRAKOMOBILA написа:Трафа изпуши от към непроходния коридор точно до пода (под разширителя) - ако има значение. Също така машината я бяхме понабухали със сняг ако и това има значение...
Там са изводи влаково отопление и въпросното трафче за СМ. Далече е от контакторния блок на АТП.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:16 pm
от 44142
То трябва да е егати малшанса от снега да стане пробив между 1000-1500 волтовите изводи ако се приеме, че е влаковото. Ако е към маса би трябвало да е само максимално токова

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:17 pm
от bdz46
От ВО няма да задейства 009.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:18 pm
от dido73
44142 написа:То трябва да е егати малшанса от снега да стане пробив между 1000-1500 волтовите изводи.
И щеше да подне само 008, защо и 009 :?
bdz46 написа:От ВО няма да задейства 009, но ще задейства 701.
То от късо директно по изводи 1000-1500 въобще няма да го хване 701В защото токовите трафове са след това. Може да е дало късо във ВО директно изводи ВО и 008 + пробив във автотрансформаторната и 009.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:19 pm
от 44142
Вярно е и това. Не трябва да има 009.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:20 pm
от 44142
701 ако пробива е след него, ако е преди него.