Страница 127 от 147

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:53 pm
от dido73
bdz46 написа:Евентуално междувитково късо в първичната на 222 води до повишаване на напрежението във вторичната докато изгори големия предпазител.
И пак трафа на рекдина трябва да оцелее + това има още един АП на вторичната на 222.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:54 pm
от 42 072.9
Наскоро на 45195 беше издумкал големия предпазител на 222. Колегата преминава на аварийно захранване, но без резултат. И малшанса е че е имало проблем с блокировка на режимния.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:55 pm
от dido73
KRAKOMOBILA написа:А 44 078 докараха ли я в СФ ? Тя задейства 008 и 009... :(
Имало някакъв пробил изолатор, ама така както ми казаха ще да е проходен. Не знам нищо друго. От Сф отива за Пд за евентуално траф.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:55 pm
от bdz46
Мисля, че ставаше дума за 222, не за мрежовото трафче в рекдина.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:56 pm
от KRAKOMOBILA
Не вярвам да е пробил изолатор защото задейства 008 и 009 едновременно след което изпуши (буквално) трафа и миризмата на изолация беше непоносима. След това не сме включвали локомотива повторно, а извикахме помощна.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:56 pm
от 44142
Трафа на регдина ще оцелее но вътре транзисторите, ценерите и тн. Не съм се интересувал какво се захранва в регдина когато няма пуск за вентилация и компресор, та само гадая.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:57 pm
от dido73
bdz46 написа:Мисля, че ставаше дума за 222, не за мрежовото трафче в рекдина.
Именно, на 222 има пурата на първична и АП на вторична. все някой ще предпази рекдините. Ако не, има си предпазители на самите рекдини. :)
44142 написа:Трафа на регдина ще оцелее но вътре транзисторите, ценерите и тн. Не съм се интересувал какво се захранва в регдина когато няма пуск за вентилация и компресор, та само гадая.
Предпазителчетата на самите рекдини ще спасят всичко - 300mA . От 222 се захранва само трафа на рекдина през стъкленото предпазителче.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:58 pm
от bdz46
44142 написа:Не съм се интересувал какво се захранва в регдина когато няма пуск за вентилация и компресор, та само гадая.
Нищо не се захранва. Б5 и Б6 са изключили и прекъсват захранването.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:00 pm
от 44142
На 078 може и АТП-то да е. Което е по вероятната причина според мен.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:00 pm
от dido73
bdz46 написа:
44142 написа:Не съм се интересувал какво се захранва в регдина когато няма пуск за вентилация и компресор, та само гадая.
Нищо не се захранва. Б5 и Б6 са изключили и прекъсват захранването.
Изключили когато са изключили, когато работят вентилатори и компресори са включили. Говорим за ситуация при работа на вентилация и компр и стане късо в 222.
Естествено че ако не работят оперативно опастност няма. :)
44142 написа:На 078 може и АТП-то да е. Което е по вероятната причина според мен.
При всички положения - Пд. :)

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:01 pm
от bdz46
KRAKOMOBILA написа:Не вярвам да е пробил изолатор защото задейства 008 и 009 едновременно след което изпуши (буквално) трафа и миризмата на изолация беше непоносима.
Точно това това се получава при пробив на проходен изолатор на трафа.
008 задейства от големия ток на късо, а 009 - от утечката към "маса" през пробива.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:02 pm
от dido73
bdz46 написа:
KRAKOMOBILA написа:Не вярвам да е пробил изолатор защото задейства 008 и 009 едновременно след което изпуши (буквално) трафа и миризмата на изолация беше непоносима.
Това това се получава при пробив на проходен изолатор на трафа.
Може и да е проходен, защото газ не сте открили. Ако е траф (АТП) ще има гъз до дупка. :)

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:03 pm
от KRAKOMOBILA
Ами незнам.. но според мен не е. Мисля, че ако е пробил изолатора щеше да има видими следи от пробива. Надявам се да не е сварен трафа - преди да задейства 008 и 009 нямаше никакви индикации за проблеми по трафа.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:04 pm
от dido73
KRAKOMOBILA написа:Ами незнам.. но според мен не е. Мисля, че ако е пробил изолатора щеше да има видими следи от пробива. Надявам се да не е сварен трафа - преди да задейства 008 и 009 нямаше никакви индикации за проблеми по трафа.
Също така сте заземили. Няма газ в трафа, заземява, 009+008. Отива към проходен.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:05 pm
от KRAKOMOBILA
Радвам се, че няма газ - дано я оправите 078 хубава машинка е. :?