Страница 126 от 147

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:28 pm
от KRAKOMOBILA
Парчета от няколко ребра има счупени. Иначе не е целия изолатор. Все пак висящи части по механиката си имаше. :) Няма значение - нали печели...

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:31 pm
от 44142
Точно така е както го описваш. То като гледам всички маш ще влизат за спомагателни. 081 има заминал диод на компресор. 44123 трябва да е в халето за размразяване, 118 също трябва да е умряла днес.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:36 pm
от KRAKOMOBILA
179 също беше в халето за размразяване най-вероятно. Към 18ч. мисля, че излезна. 163 е за СМ.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:37 pm
от dido73
44142 написа:Точно така е както го описваш. То като гледам всички маш ще влизат за спомагателни. 081 има заминал диод на компресор. 44123 трябва да е в халето за размразяване, 118 също трябва да е умряла днес.
44-118 следобед я вкараха да се размразява + 45-179 за влаково. Не знам какво ще се стопи като в дизеловото хале с ферибота става хладилник през нощта :dontknow:

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:38 pm
от dido73
KRAKOMOBILA написа:179 също беше в халето за размразяване най-вероятно. Към 18ч. мисля, че излезна. 163 е за СМ.
163 беше в Подуене и я оправиха :shock: Не може пак да е за СМ. :evil:
179 излезнала :shock: Те я вкараха за размразяване към 16ч. как ще се размрази до 18ч. :?

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:38 pm
от 44142
Бая машини се събраха за ремонт пак. 45159 сутринта с плуга и резервоара. Одеве 7625 тресна кола на прелеза на Лакатник. Поради липсата на маш днес 5621 се обслужи с 61006.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:39 pm
от KRAKOMOBILA
dido73 написа:
KRAKOMOBILA написа:179 също беше в халето за размразяване най-вероятно. Към 18ч. мисля, че излезна. 163 е за СМ.
163 беше в Подуене и я оправиха :shock: Не може пак да е за СМ. :evil:
Към 17,30 звъняха в ремонта за нея и казаха, че оставала за утре.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:42 pm
от 44142
Снощи пак умря 163 за спомагателни. Май казаха, че е изгорял голямия предпазител. Обаче и на аварийна не са тръгнали спомагателните. По този случай имам едно въпросче, дали като се скапе трафа за 220 на регдините е възможно да вдигне напрежението за момент толкова, че да заминат двата регдина.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:45 pm
от dido73
42 072.9 написа:Никой не търси отговорност на НКЖИ, че локомотивите газят всеки ден преспи и резултата е като на снимките. После били виновни бригадите. За съжаление изхода на подкошовите вентилатори много бързо се запушва и снега замръзва, защото в движение температурите са много по-ниски, дори вентилацията не помага.
Машината ако влезе на канал, леда по ходовата част е станал като камък и единствения начин е да се обдуха с горещ въздух, както е на снимката. Предвид вечната криза за локомотиви и практиката "от влак за влак" това няма как да се случи.
Това, че се пишат отрицателни коментари по адрес на този или онзи, положението няма да се подобри.
Това което го виждаш на снимката беше докато свърши нафтата за горелката. За други машини няма.
Относно вентилацията, натрупва се сняг и при вентилация, но отвътрешния край при работеща вентилация се образува кухина от леко затопления въздух от вентилатора. Въпреки че има натрупал сняг по решетките на изхода на ветилатора, вътре има кухина с размерите на пропелерите. При отсъствие на вентилация всичко това може да се задръсти и край.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:49 pm
от dido73
44142 написа:Снощи пак умря 163 за спомагателни. Май казаха, че е изгорял голямия предпазител. Обаче и на аварийна не са тръгнали спомагателните. По този случай имам едно въпросче, дали като се скапе трафа за 220 на регдините е възможно да вдигне напрежението за момент толкова, че да заминат двата регдина.
Не мисля че има такава вероятност. За да вдигне някакъв пик трябва да е импулсен или по някаква причина във вторичната да се подаде захранване от 1500V. Но все пак не съм 100% сигурен. Възможно е аварийното на 163 да не е вързано като хората и въобще да не работи. :?

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:50 pm
от 42 072.9
Днес е горяла едната група на 44 074. Обслужвал е ПВ на 2 ТД, като в последствие е имал кръгов огън на единия. Остава един здрав.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:51 pm
от dido73
То има ли една здрава машина от всички. #-o
Това е бедствено положение.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:52 pm
от bdz46
Евентуално междувитково късо в първичната на 222 води до повишаване на напрежението във вторичната докато изгори големия предпазител.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:52 pm
от KRAKOMOBILA
А 44 078 докараха ли я в СФ ? Тя задейства 008 и 009... :(

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:53 pm
от 44142
Ясно. През декември 45195 беше в СФ за неработещи спомагателни. С мултицет на клема 4 имаше 220В от аварийно но нямаше спомагателни. бушончетата на регдините бяха здрави. Голямия предпазител беше заминал и трафчето също та за това си помислих дали не е възможно.