Страница 125 от 147

Публикувано на: Пет Фев 10, 2012 7:34 pm
от n0_aLoNe
В случея става дума при снеговалеж и при завихряне на снега, иначе за през зимата колегата Дидо73 го е обяснил по-нагоре, като за първокласници.

Публикувано на: Пет Фев 10, 2012 7:45 pm
от KRAKOMOBILA
Днес след като 45 157 и 44 140 на 07.02 затънаха в междугарието Разменна - Батановци - 157 беше извадена. В момента е в депо Сф за размразяване.

Публикувано на: Пет Фев 10, 2012 9:20 pm
от dido73
n0_aLoNe написа:Последици от каране без вентилация при снеговалеж: цък

Държа да отбележа, че снегът е почистен, затова на снимката е малко, останалата част е по пода. То си личи до къде е бил.
Разгеле една снимка на резултата от каране без вентилация при пресен снеговалеж.
След този сняг последствията съм ги снимал и постнал преди няколко поста. Направих нови снимки на дневна светлина и ги пускам отново. Белким всички машинисти разберат какви са пораженията при каране без вентилация при снеговалеж или прясно натрупал сняг.
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 10:28 am
от borislaviv
И не знам защо, повечето пробиви стават от страна на спомагателният изправител на компресора. Т.е. между изправителя и шкафа на реверсора. Може би за да е по-гадно на ремонта. Теснотия, студ и тъмнина, направо хорор. Деяне не си споделил, но освен изолационните подложки пробиват и силовите диоди и тиристорите. А техният брой е краен.

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 7:26 pm
от dido73
borislaviv написа:И не знам защо, повечето пробиви стават от страна на спомагателният изправител на компресора. Т.е. между изправителя и шкафа на реверсора. Може би за да е по-гадно на ремонта. Теснотия, студ и тъмнина, направо хорор. Деяне не си споделил, но освен изолационните подложки пробиват и силовите диоди и тиристорите. А техният брой е краен.
Разбира се, че е краен. За сега има от обезкостяването на 45-156 и 44-076, но и те ще свършат.
За пробивите на 45-198 беше на изправителя на вентилацията - късмет. Но пък на 44-130 беше откъм компресорния изправител.

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 7:33 pm
от bdz46
Компресорите работят по-често, съответно се загряват повече и се овлажняват първи.

Публикувано на: Съб Фев 11, 2012 9:13 pm
от amon
На 45 163 тази седмица също беше типичното - спомагателен изправител ''компресор'' в 222. Пробил диод, изпукали предпазители и прогорена шина ''+е2''...

Локомотив 45 157.5 в Сф на 12.02.2012г. за РН

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 9:58 pm
от dido73
Локомотив 45 157.5 в Сф на 12.02.2012г. за РН
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:14 pm
от 44142
Какво се оказа на 157, че задействаше В10. Първо мислехме че е замръзнал вентилатор но с изваждането на предпазителите пак го задействаше.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:15 pm
от 42 072.9
Никой не търси отговорност на НКЖИ, че локомотивите газят всеки ден преспи и резултата е като на снимките. После били виновни бригадите. За съжаление изхода на подкошовите вентилатори много бързо се запушва и снега замръзва, защото в движение температурите са много по-ниски, дори вентилацията не помага.
Машината ако влезе на канал, леда по ходовата част е станал като камък и единствения начин е да се обдуха с горещ въздух, както е на снимката. Предвид вечната криза за локомотиви и практиката "от влак за влак" това няма как да се случи.
Това, че се пишат отрицателни коментари по адрес на този или онзи, положението няма да се подобри.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:17 pm
от dido73
44142 написа:Какво се оказа на 157, че задействаше В10. Първо мислехме че е замръзнал вентилатор но с изваждането на предпазителите пак го задействаше.
Това което виждаш - късо между охладителни тела поради изгоряла изолационна пластина + изгорял диод в съседство, сумарно = цяло окъсено рамо.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:20 pm
от 44142
Добре де погледнах единия бързодействащ предпазител но не беше заминал. Другия не го гледах а при пробил диод трябва да изгори и предпазител.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:23 pm
от KRAKOMOBILA
Машината задейства само веднъж B10 докато я вадехме от преспите - след като го обезточих повече не задейства. Днес замина за Лакатник без да бъдат поставени каквито и да е пясъчни тръби (нито пък отстранени висящите) - също така лок е със строшен изолатор на ГВП.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:24 pm
от dido73
44142 написа:Добре де погледнах единия бързодействащ предпазител но не беше заминал. Другия не го гледах а при пробил диод трябва да изгори и предпазител.
И двата бързодействащи бяха здрави. В този случай има цяло пробило диодно рамо пробилата изолация и пробилия диод в съседство, при това положение още при първата полувълна токовото трафче J1 веднага хваща началото на пика на тока и reCKDyn-а реагира по-бързо от предпазителите и запушва тиристорите.
Добре настроен рекдин. :) Ако забеляза B10 задейства моментално с пускане на вентилация, дори при извадени и двата предпазитела за двата вентилатора P5 и P6.

Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 10:25 pm
от 44142
Има отчупено парче от едното ребро но камерата е здрава. Ако беше счупена камерата нямаше да може да замине за Лакатник.