Страница 123 от 147

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 5:04 pm
от pipo
bdz46
В единия случай се наблъскват коридорите (бялата покривка), в другия - изправителите, двигателите и вентилаторите.
Мисля, че второто е по-вредно от първото.
За това се кара БЕЗ ВЕНТИЛАЦИЯ.

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 5:08 pm
от 44142
При работеща вентилация и преспи ще се напълни изправителя със сняг? Добре е няма що.

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 5:11 pm
от bdz46
pipo написа:За това се кара БЕЗ ВЕНТИЛАЦИЯ.
Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.

Не знам дали сте обърнали внимание, но двигателите от едната страна (обратната на редуктора) са с решетки, през които даже се виждат навивките на котвата. От там излиза вентилационния въздух. Когато няма такъв - всичко влиза вътре. Голям праз, че в коридора няма сняг, когато в двигателите има преспи.

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 5:40 pm
от pipo
bdz46 написа:
pipo написа:За това се кара БЕЗ ВЕНТИЛАЦИЯ.
Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.

Не знам дали сте обърнали внимание, но двигателите от едната страна (обратната на редуктора) са с решетки, през които даже се виждат навивките на котвата. От там излиза вентилационния въздух. Когато няма такъв - всичко влиза вътре. Голям праз, че в коридора няма сняг, когато в двигателите има преспи.
Абсолютни глупости!

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 5:45 pm
от bdz46
Кое точно е глупост?

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 5:54 pm
от pipo
Това,което си написал:
Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.
Аз на очите ли си да вярвам или на думите ти!

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 6:28 pm
от bdz46
Отварял си изправителите и си видял вътре сняг след ползване на вентилация?

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 6:42 pm
от dido73
pipo написа:Това,което си написал:
Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.
Аз на очите ли си да вярвам или на думите ти!
Трябва да вярваш и на мозъка си, ако го ползваш по предназначение, не само очите. Ако си забелязал с очите си вентилаторите засмукват въздух от вътрешността на коша (през страничните жалюзи на коша) и подава въздушната струя надолу под коша - вертикалните нагнетяват въздуха към ТД, хоризонталните изсмукват въздуха от изправителните групи. И при двата случая въздуха излиза под локомотива. Ха сега си напрегни малко кратунката и помисли, когато не е задействана вентилация и има пресен снеговалеж и преспи къде ще отиде завихрения сняг под локомотива при движение на локомотива?
pipo написа:Точно от каране с вентилация в "пресен сняг" :D и в преспи се стига до наблъскване в машинното с "бяла покривка".В това съм се убедил и изпитал,стотици пъти.
Абсолютно вярно - при каране с вентилация се набива В МАШИННОТО, но ТД и Изправителни групи са чисти, обратното води до чисто машинно от сняг и пълни със сняг изправители и ТД.
И така, за хората които все още не са на ниво мозъчни процеси колегата Чолаков е написал
bdz46 написа:Със вентилация се нъблъскват само коридорите
, ЗАЩОТО вентилацията засмуква въздух, но и ПРЕСЕН СНЯГ през не добре оборудваните със зебла жалюзи, НО двигателите и изправителните групи са БЕЗ сняг защото от там излиза вентилационната струя на въздуха (демек няма как завихрянето при движение да набие обратно сняг при толкова силна струя на въздуха от вентилаторите)
bdz46 написа:без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.
поради обратното на гореописаното.
Ако и сега не сте разбрали, одете пасете патки на село!

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 6:46 pm
от icobdz
:lol:

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 6:56 pm
от dido73
Ръководните хора в БДЖ трябва да се замислят сериозно какви хора се назначават за машинисти. Дали не сринаха тотално безопасността на движението с тотално неподготвени и не обучени машинисти. Престъпление е да се поверява управлението на пътнически, пък и на товарни влакове, на хора имащи професионален опит 0дни и 3 месеца курс за машинист.
Въпрос на време е да стане трагедия. Истински късмет е, че до сега се разминава на магия.

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 7:12 pm
от icobdz
Аз се заблявах със спора затова е :lol: ,иначе стажа ми е малко повече от 0 дни :)

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 8:03 pm
от pipo
Ръководните хора в БДЖ трябва да се замислят сериозно какви хора се назначават за машинисти. Дали не сринаха тотално безопасността на движението с тотално неподготвени и не обучени машинисти. Престъпление е да се поверява управлението на пътнически, пък и на товарни влакове, на хора имащи професионален опит 0дни и 3 месеца курс за машинист.
Човек от пияния ремонт,тръгнал да дава определения!

Още едно определение и ще се сбогуваме!!!

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 8:48 pm
от dido73
pipo написа:
Ръководните хора в БДЖ трябва да се замислят сериозно какви хора се назначават за машинисти. Дали не сринаха тотално безопасността на движението с тотално неподготвени и не обучени машинисти. Престъпление е да се поверява управлението на пътнически, пък и на товарни влакове, на хора имащи професионален опит 0дни и 3 месеца курс за машинист.
Човек от пияния ремонт,тръгнал да дава определения!
Машинист, който в локомотива извършва трафик на контрабанден внос на цигари от Сърбия, въобще пък не трябва да да се обажда :!:

В ремонта има много много по-големи кусури и недостатъци от колеги пили по бира на обяд, като липса на части, дезорганизация на дейността и др.

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 9:06 pm
от dido73
В ремонта има много много по-големи кусури и недостатъци от колеги пили по бира на обяд, като например тотална липса на части, дезорганизация на дейността, практиката "свали-сложи", тотално мизерските условия на труд. Така че, един ден и тези "пияните" ще се махнат от проклетия сбъркан ремонт и тогава ще го карате като в кремиковци ТМ-ите - до като върви. Като спре - за брак. :)

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 9:36 pm
от pipo
95 % карат без вентилация от машинистите,когато е 0 или -10 и както е и сега -20 градуса.Какво ще охлаждаш при тези температури?Най-много да ти провлачи АТП-то,а също и да ти задейства бухолца,поради сгъстяване на трансф.масло,поради ниската околна температура.А колкото до ремонатаджията,едно е на теория,съвсем друго на практика.
И пак си преговорете вентилацията!