Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

bdz46
В единия случай се наблъскват коридорите (бялата покривка), в другия - изправителите, двигателите и вентилаторите.
Мисля, че второто е по-вредно от първото.
За това се кара БЕЗ ВЕНТИЛАЦИЯ.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

При работеща вентилация и преспи ще се напълни изправителя със сняг? Добре е няма що.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

pipo написа:За това се кара БЕЗ ВЕНТИЛАЦИЯ.
Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.

Не знам дали сте обърнали внимание, но двигателите от едната страна (обратната на редуктора) са с решетки, през които даже се виждат навивките на котвата. От там излиза вентилационния въздух. Когато няма такъв - всичко влиза вътре. Голям праз, че в коридора няма сняг, когато в двигателите има преспи.
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

bdz46 написа:
pipo написа:За това се кара БЕЗ ВЕНТИЛАЦИЯ.
Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.

Не знам дали сте обърнали внимание, но двигателите от едната страна (обратната на редуктора) са с решетки, през които даже се виждат навивките на котвата. От там излиза вентилационния въздух. Когато няма такъв - всичко влиза вътре. Голям праз, че в коридора няма сняг, когато в двигателите има преспи.
Абсолютни глупости!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Кое точно е глупост?
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

Това,което си написал:
Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.
Аз на очите ли си да вярвам или на думите ти!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Отварял си изправителите и си видял вътре сняг след ползване на вентилация?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

pipo написа:Това,което си написал:
Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.
Аз на очите ли си да вярвам или на думите ти!
Трябва да вярваш и на мозъка си, ако го ползваш по предназначение, не само очите. Ако си забелязал с очите си вентилаторите засмукват въздух от вътрешността на коша (през страничните жалюзи на коша) и подава въздушната струя надолу под коша - вертикалните нагнетяват въздуха към ТД, хоризонталните изсмукват въздуха от изправителните групи. И при двата случая въздуха излиза под локомотива. Ха сега си напрегни малко кратунката и помисли, когато не е задействана вентилация и има пресен снеговалеж и преспи къде ще отиде завихрения сняг под локомотива при движение на локомотива?
pipo написа:Точно от каране с вентилация в "пресен сняг" :D и в преспи се стига до наблъскване в машинното с "бяла покривка".В това съм се убедил и изпитал,стотици пъти.
Абсолютно вярно - при каране с вентилация се набива В МАШИННОТО, но ТД и Изправителни групи са чисти, обратното води до чисто машинно от сняг и пълни със сняг изправители и ТД.
И така, за хората които все още не са на ниво мозъчни процеси колегата Чолаков е написал
bdz46 написа:Със вентилация се нъблъскват само коридорите
, ЗАЩОТО вентилацията засмуква въздух, но и ПРЕСЕН СНЯГ през не добре оборудваните със зебла жалюзи, НО двигателите и изправителните групи са БЕЗ сняг защото от там излиза вентилационната струя на въздуха (демек няма как завихрянето при движение да набие обратно сняг при толкова силна струя на въздуха от вентилаторите)
bdz46 написа:без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.
поради обратното на гореописаното.
Ако и сега не сте разбрали, одете пасете патки на село!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

:lol:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Ръководните хора в БДЖ трябва да се замислят сериозно какви хора се назначават за машинисти. Дали не сринаха тотално безопасността на движението с тотално неподготвени и не обучени машинисти. Престъпление е да се поверява управлението на пътнически, пък и на товарни влакове, на хора имащи професионален опит 0дни и 3 месеца курс за машинист.
Въпрос на време е да стане трагедия. Истински късмет е, че до сега се разминава на магия.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

Аз се заблявах със спора затова е :lol: ,иначе стажа ми е малко повече от 0 дни :)
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

Ръководните хора в БДЖ трябва да се замислят сериозно какви хора се назначават за машинисти. Дали не сринаха тотално безопасността на движението с тотално неподготвени и не обучени машинисти. Престъпление е да се поверява управлението на пътнически, пък и на товарни влакове, на хора имащи професионален опит 0дни и 3 месеца курс за машинист.
Човек от пияния ремонт,тръгнал да дава определения!

Още едно определение и ще се сбогуваме!!!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

pipo написа:
Ръководните хора в БДЖ трябва да се замислят сериозно какви хора се назначават за машинисти. Дали не сринаха тотално безопасността на движението с тотално неподготвени и не обучени машинисти. Престъпление е да се поверява управлението на пътнически, пък и на товарни влакове, на хора имащи професионален опит 0дни и 3 месеца курс за машинист.
Човек от пияния ремонт,тръгнал да дава определения!
Машинист, който в локомотива извършва трафик на контрабанден внос на цигари от Сърбия, въобще пък не трябва да да се обажда :!:

В ремонта има много много по-големи кусури и недостатъци от колеги пили по бира на обяд, като липса на части, дезорганизация на дейността и др.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

В ремонта има много много по-големи кусури и недостатъци от колеги пили по бира на обяд, като например тотална липса на части, дезорганизация на дейността, практиката "свали-сложи", тотално мизерските условия на труд. Така че, един ден и тези "пияните" ще се махнат от проклетия сбъркан ремонт и тогава ще го карате като в кремиковци ТМ-ите - до като върви. Като спре - за брак. :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

95 % карат без вентилация от машинистите,когато е 0 или -10 и както е и сега -20 градуса.Какво ще охлаждаш при тези температури?Най-много да ти провлачи АТП-то,а също и да ти задейства бухолца,поради сгъстяване на трансф.масло,поради ниската околна температура.А колкото до ремонатаджията,едно е на теория,съвсем друго на практика.
И пак си преговорете вентилацията!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация