За това се кара БЕЗ ВЕНТИЛАЦИЯ.В единия случай се наблъскват коридорите (бялата покривка), в другия - изправителите, двигателите и вентилаторите.
Мисля, че второто е по-вредно от първото.


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.pipo написа:За това се кара БЕЗ ВЕНТИЛАЦИЯ.
Не знам дали сте обърнали внимание, но двигателите от едната страна (обратната на редуктора) са с решетки, през които даже се виждат навивките на котвата. От там излиза вентилационния въздух. Когато няма такъв - всичко влиза вътре. Голям праз, че в коридора няма сняг, когато в двигателите има преспи.

Абсолютни глупости!bdz46 написа:Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.pipo написа:За това се кара БЕЗ ВЕНТИЛАЦИЯ.
Не знам дали сте обърнали внимание, но двигателите от едната страна (обратната на редуктора) са с решетки, през които даже се виждат навивките на котвата. От там излиза вентилационния въздух. Когато няма такъв - всичко влиза вътре. Голям праз, че в коридора няма сняг, когато в двигателите има преспи.


Трябва да вярваш и на мозъка си, ако го ползваш по предназначение, не само очите. Ако си забелязал с очите си вентилаторите засмукват въздух от вътрешността на коша (през страничните жалюзи на коша) и подава въздушната струя надолу под коша - вертикалните нагнетяват въздуха към ТД, хоризонталните изсмукват въздуха от изправителните групи. И при двата случая въздуха излиза под локомотива. Ха сега си напрегни малко кратунката и помисли, когато не е задействана вентилация и има пресен снеговалеж и преспи къде ще отиде завихрения сняг под локомотива при движение на локомотива?pipo написа:Това,което си написал:Аз на очите ли си да вярвам или на думите ти!Със вентилация се нъблъскват само коридорите, без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.
Абсолютно вярно - при каране с вентилация се набива В МАШИННОТО, но ТД и Изправителни групи са чисти, обратното води до чисто машинно от сняг и пълни със сняг изправители и ТД.pipo написа:Точно от каране с вентилация в "пресен сняг"и в преспи се стига до наблъскване в машинното с "бяла покривка".В това съм се убедил и изпитал,стотици пъти.
И така, за хората които все още не са на ниво мозъчни процеси колегата Чолаков е написал
, ЗАЩОТО вентилацията засмуква въздух, но и ПРЕСЕН СНЯГ през не добре оборудваните със зебла жалюзи, НО двигателите и изправителните групи са БЕЗ сняг защото от там излиза вентилационната струя на въздуха (демек няма как завихрянето при движение да набие обратно сняг при толкова силна струя на въздуха от вентилаторите)bdz46 написа:Със вентилация се нъблъскват само коридорите
поради обратното на гореописаното.bdz46 написа:без вентилация - изправители, двигатели и вентилатори.
Ако и сега не сте разбрали, одете пасете патки на село!
Последно промяна от dido73 на Пон Яну 30, 2012 7:00 pm, променено общо 2 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Ръководните хора в БДЖ трябва да се замислят сериозно какви хора се назначават за машинисти. Дали не сринаха тотално безопасността на движението с тотално неподготвени и не обучени машинисти. Престъпление е да се поверява управлението на пътнически, пък и на товарни влакове, на хора имащи професионален опит 0дни и 3 месеца курс за машинист.
Въпрос на време е да стане трагедия. Истински късмет е, че до сега се разминава на магия.
Въпрос на време е да стане трагедия. Истински късмет е, че до сега се разминава на магия.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Човек от пияния ремонт,тръгнал да дава определения!Ръководните хора в БДЖ трябва да се замислят сериозно какви хора се назначават за машинисти. Дали не сринаха тотално безопасността на движението с тотално неподготвени и не обучени машинисти. Престъпление е да се поверява управлението на пътнически, пък и на товарни влакове, на хора имащи професионален опит 0дни и 3 месеца курс за машинист.
Още едно определение и ще се сбогуваме!!!

Машинист, който в локомотива извършва трафик на контрабанден внос на цигари от Сърбия, въобще пък не трябва да да се обаждаpipo написа:Човек от пияния ремонт,тръгнал да дава определения!Ръководните хора в БДЖ трябва да се замислят сериозно какви хора се назначават за машинисти. Дали не сринаха тотално безопасността на движението с тотално неподготвени и не обучени машинисти. Престъпление е да се поверява управлението на пътнически, пък и на товарни влакове, на хора имащи професионален опит 0дни и 3 месеца курс за машинист.

В ремонта има много много по-големи кусури и недостатъци от колеги пили по бира на обяд, като липса на части, дезорганизация на дейността и др.
Последно промяна от dido73 на Пон Яну 30, 2012 9:15 pm, променено общо 3 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

В ремонта има много много по-големи кусури и недостатъци от колеги пили по бира на обяд, като например тотална липса на части, дезорганизация на дейността, практиката "свали-сложи", тотално мизерските условия на труд. Така че, един ден и тези "пияните" ще се махнат от проклетия сбъркан ремонт и тогава ще го карате като в кремиковци ТМ-ите - до като върви. Като спре - за брак. 


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

95 % карат без вентилация от машинистите,когато е 0 или -10 и както е и сега -20 градуса.Какво ще охлаждаш при тези температури?Най-много да ти провлачи АТП-то,а също и да ти задейства бухолца,поради сгъстяване на трансф.масло,поради ниската околна температура.А колкото до ремонатаджията,едно е на теория,съвсем друго на практика.
И пак си преговорете вентилацията!
И пак си преговорете вентилацията!
Информация
Модератори