Страница 122 от 147

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 11:39 am
от bdz46
Това със земното и двигателите е точно обратното. Получава се от без вентилация, защото снегът безпрепятствено влиза вътре в двигателя през решетките.
Особено ситен, хвърчащ, сух сняг като се завихри и влиза навсякъде през всички дупки.
Единствените последствия от вентилацията са замръзването на пневмодвигателя (АТП започва да влачи), преспите в кабините и коридорите (по-добре отколкото в изправителите и двигателите) и студа в кабините. Обаче земно от преспа в машинното се оправя само с премахване на преспата.

Всъщност проблемът със снега е налице само в редките моменти, когато вали или все още не е образувал коричка и се завихря (както е в момента). Стане ли коричка отгоре, вече няма страшно.

Температурата в машинното не е много меродавна. Евентуално може да се предположи, че загряването на трансформатора, изправителите и реакторите се отразява, но не и двигателите. Някои машини пък са като сауна и след 2 дни стоене на място.
А и в случая не става въпрос за загряване, а за недопускане снега да проникне навътре.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 2:25 pm
от 42 072.9
Пломбират се апаратните шкафове, като локомотивния персонал да няма достъп до оперативните вериги. И тогава знаете ли какво ще стане?

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 4:22 pm
от 44-134
42 072.9 написа:Пломбират се апаратните шкафове, като локомотивния персонал да няма достъп до оперативните вериги. И тогава знаете ли какво ще стане?
Някой машини няма да могат да стигнат от депото до гарата.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 5:43 pm
от bdz46
Ами в такъв случай ще се върнат в депото да ги оправят.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 5:58 pm
от 42 072.9
Крайно време е да се регламентира кой какво и защо. Разбира се срещу съответната поощрителна сума.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 6:03 pm
от 44-134
Глупаво ще е заради едно изключване от вентилация или от блокировки да оставяш влак и да чакаш по час-два за помощна само защото неможеш да сложиш 1 клечка или крокодил някъде и да си отвозиш влака безпроблемно.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 6:06 pm
от 42 072.9
Днес клечка, утре ключ и до къде ще излезе края?

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 6:11 pm
от vesko7
То независимо дали е Умно или Глупаво в почти цяла Европа е така. Крайно време да се урегулират тез неща със съответните ПЛС.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 6:24 pm
от 42 072.9
Като ще се показват умения и знания това да е обезпечено.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 6:34 pm
от 44-134
vesko7 написа:То независимо дали е Умно или Глупаво в почти цяла Европа е така. Крайно време да се урегулират тез неща със съответните ПЛС.
В почти цяла Европа машинистите взимат добри пари за това което правят. А у нас за подобни простотии като оставиш влак едно че се пишат обяснения и после може да те накажат за некомпетентност защото не си отстранил лесна повреда.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 7:16 pm
от dobo
Да попитам, от моята камбанария.
Машинистите не се ли водят експлоатационен персонал, а ремонта ремонтен ?
Какво имам в предвид.
Една подстанция с дежурен персонал, има дежурни водещи се експлоатационен персонал.При каква и да е повреда те нямат право да пипат докато не дойде ремонтния.
Та в тоя смисъл в БДЖ-то няма ли такива разделения ?

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 8:43 pm
от bdz46
В БДЖ имаш 10 минути да откриеш проблема, да прецениш ситуацията и да решиш дали ще можеш да се оправиш сам или ще трябва помощ.
Клечките и крокодилите са забранени.
Крайно време да се урегулират тез неща със съответните ПЛС.
Които никой няма да спазва...

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 4:49 am
от 42 072.9
Пушенето също е забранено, но почти всеки е с цигари в джоба :)

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 4:52 pm
от pipo
Точно от каране с вентилация в "пресен сняг" :D и в преспи се стига до наблъскване в машинното с "бяла покривка".В това съм се убедил и изпитал,стотици пъти.

Публикувано на: Пон Яну 30, 2012 4:59 pm
от bdz46
В единия случай се наблъскват коридорите (бялата покривка), в другия - изправителите, двигателите и вентилаторите.
Мисля, че второто е по-вредно от първото.