Страница 121 от 147
Публикувано на: Вто Яну 24, 2012 9:06 pm
от 43.309
Аз пък друго чух, не знам колко е вярно, но всички машини за големи ремонти от южна БГ ще се карат в Пд, респективно от Северна в Горна. Депо По са му отнели лиценза за големи ремонти.
Публикувано на: Сря Яну 25, 2012 6:42 am
от Nikss
ООох СМЯХ, Ооох СМЯХ.
Доколкото си спомням, в последните години По пращаха в ГО, а Пд като са затрупани, не знам как ще смогват. А има и нещо друго - Сз е по-близо.

Публикувано на: Съб Яну 28, 2012 5:55 pm
от bdz46
44 198 извън строя с повреден спомагателен токоизправител - изгорели тиристори и диоди, стопени шини и нарушена изолация. Причина - натрупан сняг в изправителя.
Публикувано на: Съб Яну 28, 2012 6:28 pm
от KRAKOMOBILA
Сигурен ли си ? Преди малко я разхождаха из депото?
Публикувано на: Съб Яну 28, 2012 6:45 pm
от 44142
Така ще е като се кара масово без вентилация. Вчера 179 и тя спомагателни. Просто нещат да се научат, че докато вали сняг и още е пресен се образува вихрушка. Снега се завихря и набива в изправителя. Трябва да се се кара по често с вентилация отколкото без вентилация.
Публикувано на: Съб Яну 28, 2012 6:46 pm
от 44142
Влак от 3-4 пътнически вагона, през зимата е безмислено да върти непрекъснато с вентилация. Но когато вали сняг трябва да се пуска доста често иначе се получава това което описа тошко.
Публикувано на: Съб Яну 28, 2012 9:49 pm
от bdz46
KRAKOMOBILA написа:Сигурен ли си ? Преди малко я разхождаха из депото?
Тя си върви, ама едната група СМ не работи.
Май тръгнаха да свалят чаркове от 44 076, ама не дочаках да видя развитието.
Публикувано на: Съб Яну 28, 2012 9:54 pm
от 44142
Почнаха я и 076 вече! Свалиха кутия за влаковото, манометри и тн.
Публикувано на: Съб Яну 28, 2012 11:08 pm
от dido73
44142 написа:Така ще е като се кара масово без вентилация. Вчера 179 и тя спомагателни. Просто нещат да се научат, че докато вали сняг и още е пресен се образува вихрушка. Снега се завихря и набива в изправителя. Трябва да се се кара по често с вентилация отколкото без вентилация.
Еми обяснявайте ги тия работи на вашите колеги. Явно не знаят за тези подробности.
Публикувано на: Съб Яну 28, 2012 11:23 pm
от 44142
Одавна в СФ ги няма хората където ще се трогнат и тн. Единственото решение е да се правят констативни протоколи и да валят наказания иначе няма да се оправят нещата.
Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 11:05 am
от amon
Наистина темата е много щекотлива...! От една страна е редно да се посочват забелязани нередности при експлоатацията на машините, от друга страна обаче не се знае дали забелязаната нередност не се дължи на обективни причини, които наблюдателят няма как да знае. Ще повдигна въпроса пред модераторския състав и админите - да обсъдим някакъв вариант форума да бъде полезен в тази насока, но без публично да обсъжда правилните или неправилни действия на когото и да било, все пак гледните точки са различни и не винаги неправилното не се оказва и необходимо.
Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 11:19 am
от KRAKOMOBILA
Само, че това с вентилацията е параграф 22. Караш без вентилация и се случват горните работи. Караш с вентилация и започва да дава Земно и да гърмят двигатели.
Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 11:24 am
от amon
Именно това визирах и аз - много трудно може да се прецени доколко едно действие е правилно или не!
Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 11:26 am
от 44142
С вентилация не може да се напълни двигателя със сняг. Може маш да се напълни със сняг от неплътни филтри. Тогава е възможно да даде земно от някоя шина.
Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 11:28 am
от KRAKOMOBILA
Аз съм стигнал до извода (въпреки малкия ми опит), който незнам колко е правилен - при преспи и голям сняг вентилацията не се използва. Само при ускорение и продължителни нагорнища на големи влакове тогава се пуска. Също така често проверяване на температурата в машинното отделение. Ако всеки гледа да пази машината и да използва вентилация когато е нужно - не мисля, че ще се случват тези работи. Другото лошо е при използване на вентилацията в големите студове е, че започват да замръзват пантографите и атп-то.