Страница 13 от 17
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 11:31 pm
от VESO
Добре , а по пътя на логиката всички 43 3XX-X за каква скорост следва да са?
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 11:33 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Добре , а по пътя на логиката всички 43 3XX-X за каква скорост следва да са?
Те са модифицирани л-тиви!
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 11:44 pm
от Nikss
Всички 43 300 са до 100 km/h въпреки, че и те са с редуктори за 110 km/h като 43 500. Относно 43 517.2 колега spand можеш ли да покажеш снимка на Хаслера например да се убедим, че наистина е пуснат до 110 km/h локомотива? Не знам дали имат проблеми с колоосите 43, но скоро като 42 ще бъдат ограничени до 80 заради талигите. Някои 43 в диапазона 80-100 km/h така тресат сякаш всеки момент ще дерайлират - примери бол - 43 541 от депо Ва, 43 523 от депо М и т.н. за русенските не съм чувал оплаквания при тези скорости.
Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 10:12 pm
от БЪРЗАМ БАВНО
Ако на локомотива колосите отговарят за движение за 120 км няма никакъв проблем локомотива да се движи със 110 км заради редукторите това си ее нещо индивидуално!
Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 11:03 pm
от 43.309
Напротив 43.309 е с редуктори за 130км/ч, ако не се лъжа и някои други от представителите на 43.3 са с редуктори за 130км/ч, но повчето са до 110км/ч.
Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 11:14 pm
от spand
Защо да пускам снимка на Хаслера. На него червената стрелка сочи 100 км/ч, но нищо не пречи да го отворя и да го преместя на 110 км/ч. Хаслера не е критерии, дори на някои 43 5хх ако дълго време не е сменян скоростомера си стои още на 130 км/ч. На 43 517 е правен подемен ремонт и е пребоядисана отвън и в кабините. С шаблон е изписано V max = 110 km/h. Ние си я караме с толкова и не са ни правили проблем. Когато съм с нея ще пусна снимка на шаблона.
Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 11:16 pm
от VESO
43.309 написа:Напротив 43.309 е с редуктори за 130км/ч, ако не се лъжа и някои други от представителите на 43.3 са с редуктори за 130км/ч, но повчето са до 110км/ч.
Бяха ми казали , че "Поп Андрей" (308) е бил с редуктори за 130 и дори в кабината пишело тази скорост.Някой качвал ли се е там , когато машината беше в движение , за да поясни?
Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 11:29 pm
от 43.309
43.260 възстановен 1983г. 43.301 110 км/ч. бракуван 1998г.
43.681 възстановен 1981г. 43.302 110 км/ч.
43.1185 възстановен 1985г. 43.303 110 км/ч. бракуван 2000г.
43.1300 възстановен 1981г. 43.304 110 км/ч. бракуван 2004г.
43.1878 възстановен 1981г. 43.305 110 км/ч. бракуван 1998г.
43.1888 възстановен 1988г. 43.306 110 км/ч. бракуван 2000г.
43.1903 въстановен 1983г. 43.307 130 км/ч.
43.1923 въстановен 1983г. 43.308 110 км/ч.
43.1944 въстановен 1982г. 43.309 130 км/ч.
43.1945 възстановен 1984г. 43.310 130 км/ч.
*Данните са от справочник на инж. Деянов
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 12:20 am
от 46 242
spand написа: С шаблон е изписано V max = 110 km/h. Ние си я караме с толкова и не са ни правили проблем. Когато съм с нея ще пусна снимка на шаблона.
Къде и с кой влак я карате с толкова ?
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 12:26 am
от rexkos
4647/4646 в междугарието Клц - Сз може да се кара с над 100.
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 6:37 am
от Mario Evstatiev
Ако са сменили валовете на осите, а дефектоскопията на петите на тягите е добра, то няма пречки за Vмакс . 110 км/час.
"Поп Андрей" беше за 130 км/час. Той си е с "Р"-ови талиги!
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 7:36 pm
от spand
46 242 написа:spand написа: С шаблон е изписано V max = 110 km/h. Ние си я караме с толкова и не са ни правили проблем. Когато съм с нея ще пусна снимка на шаблона.
Къде и с кой влак я карате с толкова ?
Весо вече е отговорил 4646 (4696) Клц - Сз и 4647 (4697) Сз - Клц
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 9:39 pm
от Nikss
Колеги, дискусията придоби доста спорен характер. За 43 300 с Р-овите талиги съм съгласен, че са били до 130, на редуктори също може да са за толкова, но сега всички маш от тази подсерия са под общия знаменател "100". За 43 300 с талиги от 42/43 е ясно, че са с редуктори за 110. 43 310 си е чиста Р-ка, само дето са използвани някои части от 43 за ремонта тъй като е била пообрана и реостата й го няма. По-добре е да си я пратят на мястото - с номер
44 059.4
А колега spand, за да няма вече спор предлагам да направиш клипче по време на движение с V>100 km/h на въпросния лок 517. Така ще разберем, че 43 не са забравени както ги смятаме и поне в близките няколко години ще продължават (въпреки, че са морално остаряли, части няма и т.н.) да ни возят. А това, че са се сетили да започнат вдигане до максимална възможна скорост и да изпипват механиката по-добре е похвално. Интересно защо русенските 43 например не ги пуснат до 110 макар, че въртят повече на товарни влакове и по-рядко на пътнически, но и няма къде да вдигнат толкова, но все пак...

никога не се знае къде ще ги пратят - може и на БВ да се подадат дет се вика.
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 10:17 pm
от spand
Nikss написа:А колега spand, за да няма вече спор предлагам да направиш клипче по време на движение с V>100 km/h на въпросния лок 517.
Клипче не мога да пусна, поне не в момента. Днес снимах шаблона в кабината.
http://195.149.248.189:8080/2009-11-20/ ... 00x600.jpg
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 10:19 pm
от Nikss
Много интересно. То и в доста локомотиви (депо Мездра вземам за пример) пише на шаблона 110, но котвичките на Хаслерите са на 100 и никой не вдига повече, а мегдан има.

А иначе колега защо не снимаш 517 по-подробно и не пуснеш още някоя и друга снимка да я видим отблизо как е ремонтирана.
