Страница 13 от 25

Публикувано на: Вто Апр 03, 2007 7:39 pm
от VESO
Вероятно с някой товарен през 3-та,или в състава на някой от нощните.Ако е през деня,няма начин да не я забележим. :D

Публикувано на: Вто Апр 03, 2007 10:02 pm
от 42-55
Траверсите, снимани на Пловдив, са на унгарски вагони.

Публикувано на: Вто Апр 03, 2007 10:13 pm
от Labros
А знае ли се за къде са предназначени :?: Дали са за тука,за у нас си,или са за навънка :?:

Публикувано на: Сря Апр 04, 2007 6:27 am
от Nikss
Ето започваме с оперативната информация част 1 за днес:УБВ2608 ЯНТРА на гара Червен бряг пристигна в 7:05 (точно на време и както е по разписание).Влакът беше в състав с общо 6 вгона от които 4 2 класа 63 серия без графити,1 1 класа 63 серия без графити и 1 18 метров син вагон за велосипеди и инвалиди.Начело на УБВ2608 ЯНТРА днес беше СУПЕРРЕОСТАТНАТА ГОРНООРЯХОВСКА красавица 44 111.3 (баща ми лично й е пробвал реостата и е супер).Влакът потегли в 7:06 (както е по разписание)от гара Червен бряг.

Публикувано на: Сря Апр 04, 2007 7:47 am
от Nikss
Ето сега 2-рата част на оперативната информация за днес:ПВ20133 замина от гара Червен бряг в 8:05 (1 мин преди време-8:06 по разписание).Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 2 кокошарника-47 серия единия от които беше син и без графити,а другия беше червено-бял със графити.Третият вагон беше син 1/2 класа 80 серия.Начело на ПВ20133 днес беше локомотив 45 197.1 ПВ20110 пристигна на гара Червен бряг точно на време(8:22 както е по разписание).Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 1 фургон,4 вагона 2 класа 17 серия сини салони,от които единият имаше джамове от 50 серия.А 6-тият вагон беше ремонтиран скоро в Дряново и беше на опашката на влака заключен.Сашо писа преди около седмица,че на опашката на 20111 е имало три 74-ки в критично състояние.А сега видях една 74-ка като нова.Сигурно от днес ще тръгне с някой влак.Начело на ПВ20110 днес беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 114.7 която сигурно довечера ще върне УБВ2607 ЯНТРА.ПВ20110 потегли в 8:25 (точно по разписание)от гара Червен бряг.Забравих да спомена,че към 7:30 от 4-ти коловоз замина товарен влак теглен от локомотив 45 196.3

Публикувано на: Сря Апр 04, 2007 8:15 am
от Nikss
Ето сега 3-тата част на оперативната информация за днес:УБВ2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ замина от гара Червен бряг в 8:57 (2 мин закъснение-8:55 по разписание).Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 2 инвалидни-единият беше червено-бял 1/2 класа 80 серия,а другият беше 18 метров 33 серия.Другите 5 вагона бяха 63 серия като 4 от тях бяха 2 класа и 1 1 класа.Първокласния вагон беше с шарени графити,а от второкласните вагони само 1 имаше графити,а другите 3-не.Начело на УБВ2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ беше 45 205.2 която е последната представителка на всички Р-ки в България и на серия 45 и вчера обслужи МБВ461.

Публикувано на: Сря Апр 04, 2007 10:31 pm
от 07
Днес 3660 на Търнак в 10:55 с 43 5хх, след него в обратна посока мин 42 160 със странен ТВ - общо 3 вагона 2 цистерни на ЛукОил и един вагон скрап! До гара Дъскотна има струпани 2 големи купчини чакъл - дали ще се насипва нов баласт някъде?

Публикувано на: Чет Апр 05, 2007 7:14 pm
от mitko_pz
:arrow: 10226 с 32 097
:arrow: 8603 с 46 229

Публикувано на: Чет Апр 05, 2007 9:10 pm
от Nikss
Тъй като ми се наложи да отида до селото си-Карлуково аз отсъствах,но днес се завърнах и ви нося нова вълна оперативна информация от вчера и от днес.Започвам със изминалото от вчера 4-ти Април:На 1-ви коловоз в 12:19 със 4 минути закъснение пристигна БВ2611-12:15 по разписание.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 1 фургон,4 вагона 2 класа и 1 вагон 1 класа.Първокласния вагон беше 40 серия без графити,а 3 от 4-те вагона 2 класа бяха 50 серия без графити,а 4-тият второкласен вагон беше 74 серия без графити.Начело на БВ2611 беше 44 126.1 ПВ20132 пристигна на гара Червен бряг в 12:19 (2 мин преди време-12:21 по разписание).Влакът беше в състав с общо 3 вагона от които 2 кокошарника 47 серия-единият беше червено-бял с графити,а другият беше син без графити.А 3-тият вагон беше 80 серия само с 3 купета,а останалото беше празно място във вагона,но аз знаех,че има и седалки под прозорците въпреки,че аз не седях,а висях на прозореца.Начело на ПВ20132 беше локомотив 45 197.1 След като излезнахме от гарата локомотива ускори бясно,а сред тишината в природата се чуваше само звукът от двигател-вентилаторите,АТП-то и редукторите на локомотива.След като влака потегли от сп.Реселец буквално ускори за има-няма 20 секунди.Останах с хубави впечатления за този локомотив 45 197.1 Браво на него!На Карлуково поради бясното ускорение на локомотива бяхме 2 мин преди време.По време на пътуването ми между Червен бряг и Реселец срещнахме закъснелия МБВ460.Той пристигна на гара Червен бряг в 12:27 със 110 минути закъснение-10:37 по разписание.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 български и 2 чужди.От 4-те български 3 бяха 50 серия без графити,а 4-тият беше 30 серия спален.Чуждите вагони бяха 2 еднакви-дълги сини на които пишеше VAGON DE DORMIT.С това приключва оперативната информация за 4-ти Април.Следва информацията за 5-ти Април която ще публикувам в отделно мнение ;)

Публикувано на: Чет Апр 05, 2007 10:06 pm
от Nikss
Ето сега оперативната информация от днес 5-ти април:Реших да си дойда от Карлуково с БВ2611.Точно в 11:57:30 закъснелия МБВ460 премина през Карлуково транзит.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 български и 2 чужди.Българските бяха три 50 серия 2 класа без графити и 1 спален 30 серия.От чуждите вагони единият беше сиво-син,а другият беше червен дълъг на който пишеше VAGON DE DORMIT.Начело на МБВ460 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 118.8 Влакът пристигна в гара Червен бряг в 12:07 със 90 минути закъснение-10:37 по разписание.БВ2611 пристигна на Карлуково в 12:12 и замина в 12:12:30.Аз понеже съм си нахален се намърдах във 1-ва класа.За щастие вагона беше 50 серия и имаше места в него.Качих се аз и влязох в едно купе при едни възрастни хора които пътуваха от София за Варна.Във купето беше голяма жега и ми беше приятно да пътувам понеже се пържих до Червен бряг,а докато чаках влака на Карлуково измръзнах...брррр.Но да се върна към описанието на 1-вокласния вагон.Вътре в купето също беше и голяма чистота.За щастие кондуктор така и не мина да ме провери и минах без пари до Червен бряг.След като слязох от влака първата ми задача беше да взема номера на първокласния вагон и успях.Номера му беше 5152 1050063-0.Спомням си веднъж през миналото лято когато се прибирах пак от Карлуково пак с БВ2611 пак имаше първокласен вагон 50 серия много чист и запазен и затова и на него му взех номера-5152 1050064-4.Забелязва се,че тези два първокласни вагона са с поредни номера.След като взех номеа на 1-вокласния вагон аз се затичах към локомотива понеже много обичам да гледам как потегля с влак.Начело на БВ2611 за 2-ри пореден ден беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 126.1 БВ2611 пристигна на гара Червен бряг в 12:20 със 5 минути закъснение-12:15 по разписание и поради многото пътници и багаж за фургона потегли чак в 12:24:30 със 8,5 мин закъснение-(12:16 по разписание) от гара Червен бряг.Целият влак беше в състав с общо 8 вагона,а не обичайните до сега 6.Първо имаше един фургон,след това имаше два вагона като нови 74 серия които бяха в състава на БВ2613 на 17 март 2007 година за първи път.След тези два вагона беше първокласния вагон 50 серия,след това имаше пак два вагона 2 класа 74 серия без графити самоче малко по-вехтички.И след тези 2 вагона имаше още 2 които бяха 2 сини кокошарника 47 серия без графити.Малко преди заминаването на БВ2611 от гара Червен бряг влезе и ПВ20132 който беше в състав с общо 3 вагона и пристигна точно в 12:22:30.Забелязах,че всичките три вагона на ПВ20132 бяха сини.Оставаше и локомотива да е син и щеше да бъде бомба...Та един от тези три вагона беше кокошарник 47 серия със зелени графити син,другият беше 17 серия салон син и той с графити,а 3-тият беше кокошарник 47 серия самоче с джамове от 50 серия.Начело на ПВ20132 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 183.1 Влакът потегли в 12:25 от гара Червен бряг с 3 мин закъснение-12:25 по разписание.След като изгледах и двата влака аз се упътих към дома си където се отдадох на дълга почивка до 15:30.В 15:35 излязох от нас и отидох на гарата за да видя БВ2613.Той замина от гара Червен бряг в 15:47:30.Влакът беше в състав с общо 6 вагона,а не обичайните 5.3 от вагоните бяха 50 серия 2 класа без графити,имаше един първокласен вагон 40 серия без графити,един вагон 74 серия 2 класа без графити и един вагон 63 серия 1 класа със шарени графити.Начело на БВ2613 беше МЕЗДРЕНСКАТА 44 140.2 На 2-ри коловоз точно в 16:12-3 мин преди време-16:15 по разписание пристигна КПВ20233.Влакът беше в състав за съжаление само с 2 вагона.Единият от тях беше 80 серия само с 3 купета,а другият беше 50 серия 2 класа вътре със кожени седалки,а на прозорците му пишеше АЗ ПЪТУВАМ С МИР!Начело на КПВ20233 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 183.1 която днес обслужи ПВ20133/20132.БВ2610 пристигна на гара Червен бряг точно на време(16:40 както е по разписание).Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 3 бяха 50 серия 2 класа без графити,един 57 серия фургон,1 вагон 40 серия 1-ва класа без графити и 1 кокошарник 47 серия син без графити.Начело на БВ2610 беше СУПЕРРЕОСТАТНАТА ГОРНООРЯХОВСКА красавица 44 109.7 БВ4613 замина от гара Червен бряг в 17:41 със 8 минути закъснение-17:33 по разписание.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 вагона 2 класа 74 серия в отлично състояние и без графити,1 вагон 1 класа 74 серия в отлично състояние,без графити и 1 18 метров син вагон за велосипеди.Начело на БВ4613 беше РУСЕНСКАТА 44 139.4 ПВ20111 замина от гара Червен бряг точно на време (18:27 както е по разписание).Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 1 фургон и 4 вагона 17 серия 2 класа сини салони и без графити.Начело на ПВ20111 беше ДУПНИШКАТА 45 165.8 БВ2612 пристигна на гара Червен бряг в 18:21 (точно на време).Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 4 50 серия-три от тях бяха 2 класа без графити,а другият беше 1 класа без графити.Имаше също и един вагон 74 серия без графити.Начело на БВ2612 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44-110.5 ПВ20138 пристигна на гара Червен бряг точно на време (19:02).Влакът се обслужи от ГОРНООРЯХОВСКАТА ЕМВ 32 037.4 + 32 038.2 МБВ461 пристигна на гара Червен бряг точно на време-19:11 както е по разписание.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 4 български и 3 чужди.Българските бяха 2 50 серия 2 класа без графити,1 вагон 47 серия червено-бял кокошарник със тъмно-зелени графити и 1 спален с малко графити.Чуждите вагони бяха 2 дълги сини-на единият пишеше VAGON DE DORMIT,а на другия-VAGON CUSETA и точно този вагон имаше 1-ва класа,а третият чужд беше сиво-син.Начело на МБВ461 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 117.0 УБВ2607 ЯНТРА замина от гара Червен бряг точно на време и по разписание-19:34.Влакът беше в състав с общо 6 вагона от които 4 вагона 2 класа 63 серия без графити,1 вагон 1 класа без графити и 1 18 метров син за велосипеди 33 серия.Начело на УБВ2607 ЯНТРА беше СУПЕРРЕОСТАТНАТА ГОРНООРЯХОВСКА красавица 44 111.3 В 19:46 пристигна товарен влак теглен от двойна тяга-отпред беше БЕЗРЕОСТАТНАТА 44 070.1 а зад нея беше РУСЕНСКАТА 44 093.3 Влакът имаше най-различни вагони-цистерни,хопери дозатори и т.н.,а на опашката имаше една ДМ-ка.И с това приключва оперативната информация за днес.

Публикувано на: Чет Апр 05, 2007 10:14 pm
от VESO
Nikss написа:.............От чуждите вагони единият беше сиво-син,а другият беше червен дълъг на който пишеше VAGON DE DORMIT....
"VAGON DE DORMIT" означава спален вагон.На коя чужда администрация беше вагонът,който си видял?

Публикувано на: Пет Апр 06, 2007 6:09 am
от Mario Evstatiev
Румънски е :wink:

Публикувано на: Пет Апр 06, 2007 12:52 pm
от Labros
:arrow: ПВ 10112 замина с ЕМВ 32 124.
:arrow: БВ 1620 начело с 44 096.
:arrow: БВ 8611 с 8 минути закъснение,теглен от Бургаската 43 309.
:arrow: ПВ 10114 е с ЕМВ 32 118.
:arrow: ПВ 80 102 с 27 минути "вътре" и беше с 32 151.

Публикувано на: Пет Апр 06, 2007 1:00 pm
от bdz46
Labros написа::arrow: ПВ 10112 замина с ЕМВ 32 124.
:arrow: БВ 1620 начело с 44 096.
:arrow: БВ 8611 с 8 минути закъснение,теглен от Бургаската 43 309.
:arrow: ПВ 10114 е с ЕМВ 32 118.
:arrow: ПВ 80 102 с 27 минути "вътре" и беше с 32 151.
Прието е ЕМВ да се означават с номера на нечетната половинка - в случая 32 123 и 32 117.
43 309 е пловдивска, в Бургас нямат изобщо лок 43, 44, 45. На заводската табела пише Бургас, защото машината е направена в Бургас.

Публикувано на: Пет Апр 06, 2007 1:10 pm
от Labros
Грешка значи съм допуснал,за която моля да бъда извинен.От незнание съм е допуснал.Аз щото от далече мернах машината,пък знам,че на заводската табела пише Бургас и за това така написах.
А за означението на ЕМВ и хабер си нямах,че е по този начин.