Страница 13 от 28

Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 5:49 am
от 44142
Лок 46238 на гара Разменна. Лок е много добър и без никакви забележки.
http://bdz123.hit.bg/DSC05166a.JPG

Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 4:52 pm
от 42-55
238 на бобовдолски влак ли е била?

Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 4:54 pm
от 44142
На влак 60613.

Публикувано на: Съб Мар 17, 2007 1:13 pm
от 44142
Снощи 46211 замина с вл 8627. 46238 докара 8602, след което се разходи по 5-та линия и сутринта пак за 8601.

Публикувано на: Съб Мар 17, 2007 2:23 pm
от 46 242
Май досега 238 още не е била на 3621/3622

Публикувано на: Съб Мар 17, 2007 2:26 pm
от 44142
Ходила е на 3621. Лично я засякох на КО.

Публикувано на: Нед Мар 25, 2007 10:37 am
от VESO
От мен снимка на пантографа на 46229-1,от която се вижда,че е оригиналния румънски.

Публикувано на: Нед Мар 25, 2007 11:07 am
от 44-134
VESO написа:От мен снимка на пантографа на 46229-1,от която се вижда,че е оригиналния румънски.
Че е румънски, румънски е ама не е оригинален. И двата п-фа на машината бяха преправяни защото бяха сложени хърватски от кончар но при едно малко инцидентче се наложи машината да се кара в Бс и да се преправя за п-фи от 46

Публикувано на: Нед Мар 25, 2007 11:38 am
от Mario Evstatiev
С хърватски пантографи дойдоха последно 46 235 и 46 242. 46 229 дойде с ремонтирани румънски пантографи и хърватски каретки.

Публикувано на: Нед Мар 25, 2007 11:49 am
от bdz46
44-134 написа:И двата п-фа на машината бяха преправяни защото бяха сложени хърватски от кончар но при едно малко инцидентче се наложи машината да се кара в Бс и да се преправя за п-фи от 46
46 229 пристигна с румънски пантографи от Кончар. Хърватските пантографи на 204, 208, 219, 235, 242, 243 бързо бяха свалени или строшени, защото са твърде нежни. В Бургас трябва да имат цул куп от тях. При серия 33 оригиналните пантографи също бяха хърватски, но изкараха доста по-дълго преди да се изпотрошат. 33009 и 011 все още са с такива, но не се движат.

Публикувано на: Нед Мар 25, 2007 11:59 am
от Mario Evstatiev
Пантографите са тип POS-254/III, производство на MINEL-ELVO Beograd и са доста добри, но не им понася българската мрежа. Слабото място на тези пантографи се оказаха каретките, които се строшаваха лесно и от там предизвикваха куп бели. Много по - рядко е срещано явлението "тотално потрошаване на пантографа", но поради факта, че не могат да се пригодят за българската каретка, решиха да ги изхвърлят тотално от машините.

Публикувано на: Нед Мар 25, 2007 12:03 pm
от bdz46
ЕМВ 33 бяха с български каретки преди да се изпочупят пантографите. По-скоро някой в Бургас го е мързяло да мисли как да ги пригодява.
441 021 при пробите беше също с българска каретка, макар и много нескопосано сложена.

Публикувано на: Нед Мар 25, 2007 12:06 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:ЕМВ 33 бяха с български каретки преди да се изпочупят пантографите. По-скоро някой в Бургас го е мързяло да мисли как да ги пригодява.
441 021 при пробите беше също с българска каретка, макар и много нескопосано сложена.
Модифицира се цялата напречна щанга, носеща амортисьорите на каретката и ухото за поддържащата щанга. При пантографите на 46 200 също след тотално преустройство на гореспоменатата част става, но решиха, че по - лесно е да сложат румънски кютюци, които освен, че са по - тежки от сръбските, са и по - калпави.

Публикувано на: Вто Мар 27, 2007 6:51 pm
от Nikss
Аз съм забелязал,а надявам се,че и вие сте забелязали,че 46 221.8 не е с румънски пантограф,а с оригинален като на серия 44 и 45.Забелязах го,че няма нищо общо със румънските на 46 229.1 и другите 46 200.Румънските имат голяма разлика от тези на серия 44 и 45.

Публикувано на: Вто Мар 27, 2007 6:54 pm
от 44 058
Nikss написа:Аз съм забелязал,а надявам се,че и вие сте забелязали,че 46 221.8 не е с румънски пантограф,а с оригинален като на серия 44 и 45.Забелязах го,че няма нищо общо със румънските на 46 229.1 и другите 46 200.
Да, това е като счупи пантограф да не ходи в БС, а да се оправи в ПО.
Поне аз така мисля :roll: