Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 5:49 am
Лок 46238 на гара Разменна. Лок е много добър и без никакви забележки.
http://bdz123.hit.bg/DSC05166a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC05166a.JPG
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Че е румънски, румънски е ама не е оригинален. И двата п-фа на машината бяха преправяни защото бяха сложени хърватски от кончар но при едно малко инцидентче се наложи машината да се кара в Бс и да се преправя за п-фи от 46VESO написа:От мен снимка на пантографа на 46229-1,от която се вижда,че е оригиналния румънски.
46 229 пристигна с румънски пантографи от Кончар. Хърватските пантографи на 204, 208, 219, 235, 242, 243 бързо бяха свалени или строшени, защото са твърде нежни. В Бургас трябва да имат цул куп от тях. При серия 33 оригиналните пантографи също бяха хърватски, но изкараха доста по-дълго преди да се изпотрошат. 33009 и 011 все още са с такива, но не се движат.44-134 написа:И двата п-фа на машината бяха преправяни защото бяха сложени хърватски от кончар но при едно малко инцидентче се наложи машината да се кара в Бс и да се преправя за п-фи от 46
Модифицира се цялата напречна щанга, носеща амортисьорите на каретката и ухото за поддържащата щанга. При пантографите на 46 200 също след тотално преустройство на гореспоменатата част става, но решиха, че по - лесно е да сложат румънски кютюци, които освен, че са по - тежки от сръбските, са и по - калпави.bdz46 написа:ЕМВ 33 бяха с български каретки преди да се изпочупят пантографите. По-скоро някой в Бургас го е мързяло да мисли как да ги пригодява.
441 021 при пробите беше също с българска каретка, макар и много нескопосано сложена.
Да, това е като счупи пантограф да не ходи в БС, а да се оправи в ПО.Nikss написа:Аз съм забелязал,а надявам се,че и вие сте забелязали,че 46 221.8 не е с румънски пантограф,а с оригинален като на серия 44 и 45.Забелязах го,че няма нищо общо със румънските на 46 229.1 и другите 46 200.