Страница 13 от 24
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 4:06 pm
от bdz46
Голямо село - където се намира ТЕЦ Бобовдол. Според мен, най-сбърканата гара.
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 5:19 pm
от VESO
Защо да е сбъркана?

Какво и има?
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 5:25 pm
от 44142
От персонала няма пострадали. Сбъркана е понеже като идваш с влак от Дупница не можеш да влезнеш направо на гаровите коловози. Приемат те на един изтеглителен коловоз и след това връщаш влака на гаровите коловози.
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 5:54 pm
от dido73
44142 написа:От персонала няма пострадали. Сбъркана е понеже като идваш с влак от Дупница не можеш да влезнеш направо на гаровите коловози. Приемат те на един изтеглителен коловоз и след това връщаш влака на гаровите коловози.
Що бе, аз като бачках на ЕМВ електричката си влизаше на гаров, спираше по разписание и си продължаваше за Мало село

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 6:01 pm
от bdz46

Като идваш от Дца с вертушка трябва да влезеш на глухия и да буташ назад към ТЕЦ-а. Като се заминава с празна вертушка се избутва на глухия, после се изтегля пред приемното здание и заминаваш към Дца. ЕМВ минават направо по правата и спират на перона пред приемното здание.
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 6:06 pm
от dido73
bdz46 написа:
Като идваш от Дца с вертушка трябва да влезеш на глухия и да буташ назад към ТЕЦ-а. Като се заминава с празна вертушка се избутва на глухия, после се изтегля пред приемното здание и заминаваш към Дца. ЕМВ минават направо по правата и спират на перона пред приемното здание.
Е, да.. когато трябва да вкараш вертушката в ТЕЦ-а е така. Иначе не е проблем влак да влизне и замине за гара Бобов дол.
Не знам обаче дали при излизане на дълга празна вертушка за Дца влака може да открие задна дистанция. Вероятно заминава без открита задна. Имам спомен че гаровия приемно-отправен на Големо село е много къс.
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 6:19 pm
от bdz46
Като заминаваш към Дупница спираш пред дежурния само за документите. Изключено е да откриеш задна дистанция с обичайно дълга вертушка.
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 6:39 pm
от rexkos
Днес БВ 8611 замина от гара София навреме начело с 44 064 и 44 132. В Септември пристигна с 4 минути закъснение поради връчване на образец на РП Немирово, позволяващ преминаването на влака по необичаен път 2, поради вероятната повреда на АБ в участъка PП Немирово-Костенец.
По-късно ще има подробна снимкова информация с описание.
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 7:03 pm
от 43.309
правеха ремонт подбиваха.
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 7:23 pm
от rexkos
аа да. сега се сетих за моторната дрезина, която за миг зърнах по път 2.

Обърках се. Странно, но и в междугарието Ихтиман-РП Немирово пак бяхме по път 2. А не видях дрезина.
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 7:38 pm
от 44-134
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 7:59 pm
от VESO
229 не се ли разписа някъде?Дианата с кой беше?
Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 8:02 pm
от rexkos
VESO написа:229 не се ли разписа някъде?Дианата с кой беше?
Преди обяд 229 беше втора машина на товарен влак от Пловдив и после отиде на Дианата.

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 8:05 pm
от rexkos
Още от днес:
ПВ 16105 със
75 005.

БВ 7631 за Лом със софийската
44 072.

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 8:10 pm
от VESO
Да благодарим на Тодор за показаната схема на Голямо село-за първи път виждам такова разположение на гара,излиза,че пред приемното сдание може да се приема директно само един влак.Ако има разминаване,другия ще трябва да влиза в изтеглителния.
rexkos написа:......
БВ 7631 за Лом със софийската
44 072.

И аз се изненадвам на това.Мездренци да не са закъсали за машина,та е пуснат софийския електровоз?