Страница 13 от 21

Публикувано на: Сря Яну 03, 2007 7:08 pm
от rexkos
Малко trainspotting от понеделник на гара София.
Тъй като имах доста време до 4613, с който пътувах до Мездра, реших да сляза от трамвая на Триъгълника, вместо на Централна гара, за да снимам повече влакове по път към самата гара. Тъкмо влизах в гарата, когато 20110 заминаваше начело с мездренската 45 170. Тъй като влакът е в крива, снимката създава илюзия, че пътническите вагони са 3, но всъщност са 4 - всички горнооряховски 17 серия от безкупейните. С 5 минути закъснение пристигна ПВ60276 от Перник през Волуяк с влаков локомотив 61 008. Беше само с един вагон - смесен 1/2 класа. Във влака имаше неповече от 15-20 човека, така че и един вагон беше напълно достатъчен. През това време на 13-ти коловоз се намираше влак №4613, с който пътувах до Мездра. Машината начело на влака бе русенската 44 068. Вагоните бяха общо 6 - един инвалиден на първа позиция, един първокласен 74 серия на четвърта позиция и всички останали 2-класни 74 серия. Всичките бяха русенски, с изключение на инвалидния, който е горнооряховски. После си взех един билет до Мездра 1-ва класа и отидох да си взема нещо вкусно и топло за хапване и студеничко за пийване. След това отидох към източните коловози и какво да заваря там? Хванати за ръчичка си почиваха 46 229 и една 06-ца.
БВ 1623 се намираше на 12-ти коловоз. Макар и прекалено рано машината вече беше закачена към влака и тя бе 44 058, чието състояние никак не е добро. Влакът беше с 5 EX-DB вагона, барабар с един 47-ма серия отзад. :shock: Какво друго? Прочутият "Лакатник експрес" пристигна 3 минути преди време, теглен от софийската 45 149.

Публикувано на: Чет Яну 04, 2007 6:46 pm
от VESO
Днес бях на лекции и като се върнах наобяд,реших да направя малко Trainspotting на Пловдив.Времето бе хладно,започнах с идващия на 4-ти челен 81203,обслужван
от 10009-2+10010-0.От мотрисата слязоха завиден брой пътници(по моите изчисления над 50-тина),аз отидох на 1-ви челен,където бе композиран 1620,теглен от 44072-7.Бърза,както винаги,61013-9 докара вагоните на локалния 18208,единия от които беше син първокласен серия 47.Снимка преди откачането на състава.
Композицията на 4640 бе установена вече на 6-ти коловоз,теглена от старозагорската 45186-4.Въпреки,че до тръгването имаше доста време,машинистите стояха в кабината,а влакът бе изтеглен малко по-назад на перона.
Разходих се до депото и видях някои неща.В момента на тази снимка течеше подготовката и екипировката на 07123-3 за обслужването на 18208.На съседната линия се извършваше преглед на 43529-7,която напоследък често съм я засичал начело на пътн.влакове в посока Карлово и на тов.влакове по 3-та.Най-отпред важно се изтягаха 44082-6 и 06089-7,чакащи ред за екипировка,а на входа засякох 45150-0,която се прочу с това,че онзи ден по нейна вина(гебер)остави на Ст.Загора 8614 и той закъсня с час.Отзад в халето 06066-7 с вагон-отоплител се готвеше да излиза,снимка в минутата преди потегляне.През това време в депото влезе 10015-9+10016-7,снимка отпред и една,от която се вижда зареждането му с гориво.Зад мотрисата 07064-9 си почиваше от обслужване на тов.влак.С това Spotting-ът приключи и аз тръгнах да се прибирам.

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 2:58 pm
от 43.309
Влак 8615 беше с 45.154. :)

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 8:36 pm
от VESO
Кой те е излъгал така? :D :D :D
8615,теглен от 45154-2 на гара Пазарджик с леко закъснение от 2 минути.Описанието от днешния ден и снимките са в другата тема.

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:03 pm
от shadal
Днес бях решил да направя един Trainspotting с мой приятел от www.railwaymodeling.com bdz_ivan93 близо до централна гара Пловдив.Отиваме и в това време се задава пловдивската44 060 с 8611.Видяхме,че от долу се задава ЕМВ,след което се приближи установихме че това е лъскавата 32 105.По едно време се чу клаксона на 10 005.9,която престигаше от Пещера.След като пристигна на гарата се размина с MДТВ 40650 воден от 44 135.Ето и снимка след като влакът мина гара Пловдив.Влака се издърпа,а отзад се подаде 07 123.Сега една загадка,ще познаете ли кое е това ЕМВ- аз ще ви подскажа това е 32 092.Снимка за доказателство.След което се отправихме към едно място за да можем да хванем Шуменския влак,е не можахме влака,но можахме машината.Eто машината на Шуменския влак,която маневрира,тя беше 45 186.В това време 61 се впусна да откача Пощенския вагон и да го обръща.Маневрирането се осъществи,а от долу се подаде 07 за да ходи към Пещера с ПВ18208.Видяхме положението вв депо Пловдив и направихме снимка.43-309бе нагърбен с тежката работа да превозва товари на ТЕЦ"Марица-Изток.
Така завърши Trainspotting-ът днес на 07.01.2007. shadal и bdz_ivan93
:D :idea:

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:21 pm
от 43.309
Какъв е този влак не е заложен в ГДВ?При мен мина в 12.30.

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:23 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Какъв е този влак не е заложен в ГДВ?При мен мина в 12.30.
Може да е назначен по окръжно или да се движи на мястото на някой редовно назначен ДТВ. Всичко е възможно. Ако намеря окръжното за днес ще го видя кой е прословутият влак с товари на ТЕЦ "Марица Изток".

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:24 pm
от mitko_pz
В каква посока беше и с какъв състав :( :?:

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:26 pm
от 44 058
Какъв бег падна за да хванем Шуменския, но не успяхме :( . За оточнение 44 309 идва от Огняново за ТЕЦ Марица Изток с варовик.

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:26 pm
от Mario Evstatiev
mitko_pz написа:В каква посока беше и с какъв състав :( :?:
Посока към гара Стара Загора. Товара не зная как се наричаше, но представлява прахообразно вещество, добивано близо до гара Огняново ако не се лъжа :roll:

За 309

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:28 pm
от 44 058
Това е влак пълен с варовик идващ от Огняново за ТЕЦ Марица Изток :roll:

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:30 pm
от 44-134
Влаковете са общо 3 и секи ден вървят от огняново до Люб. Предавателна(или поне при нас се карат до там) и са редовни от 03.01.2007г когато пристигна телеграмата ;

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 10:09 pm
от rexkos
Приятели, за да не се отделяме, пишете всичко относно машинистките в тази тема:
http://82.199.196.44/phpbb2/viewtopic.php?t=391 :)

Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 4:48 pm
от VESO
Trainspotting от днес,8-ми януари.Понеже бях на лекции,а наобяд ни дадоха почивка,някои от курса отидоха на кафе,а аз реших да се разходя до центр.ПО да видя нещо интересно.На 2-ри челен коловоз беше установена 32097-8+32098-6 за 10112 в такова състояние,в което никога не бях я виждал досега.Стреснах се и реших да не я показвам тук,а заснех нещо по-лицеприятно-заминаващия 18206,обслужван от 10049-8+10050-6.
От 6-ти челен потегляше 82206,както знаем от няколко дни кризата за мотриси при нас го попритисна и той вече е с композиция от exDB вагони.Днес на него се разписа 44131-1,като 10-тина минути преди потегляне,населеността във влака бе близка до нулевата.
Точен като по часовник,на 1-ви коловоз пристигна 8610,теглен от 45169-0.От него слязоха доста хора,а качващите се бяха наполовина,което означаваше,че към столицата този влак потегляше почти празен.Това не е учудващо,населеността за него винаги е била много по-ниска в сравнение с идващия по-късно 8614,който в някои дни се пръска по шевовете,въпреки по-дългата си композиция.
Докато траеше престоя,през гарата премина тов.влак,теглен от 45150-0.Впечатление ми направи един вагон,който така и не разбрах за къде кара това нещо,обозначено със знак за опасен товар. :?
Ето и изненадата за днес-1621 пристига навреме на 6-ти коловоз,теглен от горнооряховската 44118-8.Докато я оглеждах,от нея слезе машиниста и го помолих да ме заснеме.Човекът се съгласи и малко "отряза" снимката,но мисля,че част от номера се вижда.Поговорих си с него и разбрах,че утре този влак ще бъде с 462XX-X,понеже при тоталната липса на машини нещо ставало с графика напоследък и се пускало каквото има в наличност.
Докато 61013-9 от съседния коловоз се приготвяше да закача вагоните за изтегляне,аз напуснах района на гарата,понеже почивката ми свършваше и трябваше да се връщам на лекциите.

Публикувано на: Сря Яну 10, 2007 11:10 pm
от VESO
"Протокол" от днес,10-ти януари.Към всяка от снимките добавям малко свой коментар:
8610,начело с 45155-9,закъснението от 15 минути не бе отразено на таблата;
10112,обслужван от 32123-2+32124-0.Какво да кажа освен :oops: :oops: :oops:
18206,обслужван от 10015-9+10016-7.Кризата при нас и 3-те 10-00-ки стоящи ремонт във Варна принудиха да се експлоатира горнооряховската мотриса.
10144,теглен от 07020-1.Пускането на композиция на този влак стана редовна практика,като през последния мессец за него не може да се осигури модернизирана 071XX-X,камо ли DESIRO.
82207,теглен от 44131-1.В последно време проблемът при него е идентичен-депо По са в практическа невъзможност да осигурят мотриса и са принудени да подават композиция.Все пак пътниците не съжаляват,понеже exDB вагоните серия 43 осигуряват много по-голям комфорт отколкото салона на електричката.
8614,теглен от 45150-0.На този влак шапка му свалям.Колкото пъти го засека,толкова е навреме и цепи секундата на Пловдив.Сякаш утежнения състав не му пречи.
8615,начело с 43309-4.Влакът пристигна с 5 минути закъснение,а на снимката се вижда смяната на локомотивната бригада.
Някои шляещи се безцелно локомотиви( :D ):
07016-9,преминаваща транзит през гарата;
43529-7,стояща на 5-ти коловоз;
снимка на табелата с номера (нарочно я показвам :D ).
Щях да забравя и най-важното:
1621,теглен от 46235-8.Влакът бе с 20 минути вътрешно,поради 2 причини:
1.забавяне на единия машинист за кафе и цигари още на Подуяне;
2.тестване и изпит на младите машнисти.В кабината човекът със сакото,който се приготвя за слизане е изпитващия.
Толкова за днес. :D