Страница 13 от 18

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 1:20 am
от VESO
От една страна цените са малко високи.Лично аз не ползвам спален вагон , когато пътувам с нощен влак.От друга обаче в момента наблюдавам висока населеност точно в тези вагони - виж на 2626 и 8626 какво е - на София съм наблюдавал над 20-тина слизащи.Интересно е , че добричкият спален генерира също доста хора , дори в другия форум имаше съобщение , че местната община поискала още един спален към София.
В международно съобщение не знам как стоят нещата.А и дали останаха наши вагони - за București Nord на московския влак не съм виждал , за Istanbul Sirkeci единственият спален е турски , за Београд е сръбски.Този за Wien West Hbf не знам дали съществува вече.Изобщо дали наш спален вагон излиза извън границите на страната ни?

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 1:32 am
от bdz46
Виенския ходи до Будапеща вече. То не е фатално, от там има колкото щеш влакове за навсякъде, а до Виена е 3 часа с Дачията.
Ама интереса към него е минимален, защото е 50/50 шанс да хванеш връзката в Белград.

ПП Wien Westbf е вярното.

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 2:16 am
от svd90
По-добре да бяха инвестирали в закупуването на пътнически седящи вагони отколкото в тея спални. Първо че мястото е скъпо- 10 лв. не е малко допълнение към билета. Второ да спиш вечер при някакви непознати.. неудобно някакво , един хърка , друг ходи до ВЦ през 5 минути :lol: :lol: . И 30 ?! Къде ще се движат толкова много.. Има 8626/7 и 2626/7 .. по 5 ли ще им пускат :lol: . Друг е въпроса,че погледнато в перспектива при високоскоростни жп отсечки изобщо няма да има нужни нощни влакове в БГ..

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 2:19 am
от 42 072.9
Пътувайте 9часа в пълно купе и пак ще говорим.

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 8:54 am
от stankos
Щом като спалните места се изкупуват средно 20 дни предварително през сезона значи спални вагони са необходими ! Аз също предпочитам седящите , но това е защото обичам да гледам наоколо дори и през нощта . Лично за мен най-голямата гавра и извращение с пътниците бяха Екс ДБ-тата на 2636/2637 в момента не знам пътуват ли същите по релацията !?!

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 9:02 am
от dobo
Ами за съжаление, да пътуват.Добричката група е 2-3 вагона от този тип, с има-няма 20 човека и един спален.

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 10:45 am
от Vancho
Определено лятото адски много народ бива върнат заради липса на спални места ... 3-4 спални в разгара на сезона ще са пълни вскидневно. Стопроцентова гаранция

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 10:54 am
от Nikss
RAILWAYSTATION написа:
gonzo8611 написа:Аз пък предлагам да се възстановят 8686/8687, но да са само със спални вагони (нали чакаме нови) или със спални и 1 ,или 2 седящи. Да бъде по някое от старите си разписания (разтегнат), за да може хората да се наспят. 2 седящи и 4 спални смятам, че ще са достатъчни. От юни влака може да се движи в четвъртак и петък Сф-Бс и с неделя и понеделник БС-Сф.
Август може да е ежедневен и да му се прикача фургона от 8626/8627, за да се освободи 1 място за седящ вагон, без да тежи на нормата на влака... :idea: :?:
Ти добре ли си това да не ти е международен влак. Не всички хора имат финансова възможност за спални вагони. Аз например никога не искам спален, защото ми е неудобно да съм с още хора в едно купе и то като ставам през нощта да ходя до WC да ги притиснявам.
Аз питам ти добре ли си, защото на запад нощните влакове пътуват почти изцяло само със спални вагони, момко. :evil:
Първо иди из Европа, та виж свят, па тогава говори. :x :arrow:

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 11:57 am
от VESO
Не само на запад , в Русия също е така.Пътувал съм в нощен експресен влак от Москва до Ст. Петербург и композицията се състоеше само от спални вагони - 4-5 купейни и останалите плацкартни.
Идете в Румъния и вижте какво представлява нощния експрес "Valahia" (Timişoara Nord - București Nord) - от 15 вагона 6 са спални , 5 са кушети и направете сметка колко са седящите.

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 3:47 pm
от gonzo8611
Точно това ми е идеята - нощен спален БВ. На някой като не му харесва да пътува в спален - да не пътува. Но съм сигурен, че ще са пълни и ще има файда от такъв влак. След като гледам вече 3 години какво чудо е в 8627 всяко лято - съм сигурен, че ще има хора поне за 3-4 спални вагона. А и какво ще ги правим 30 парчета...

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 8:02 pm
от RAILWAYSTATION
От 15 вагона 6 са спални 5 са кушети и 4 остава да са седящи. Е на това съм доволен. Мен и един седящ вагон да има-него ще избера пред спалните и кушетите :) Какво ми сравнявате с Румъния, Русия и Западна Европа- там разстоянията са много по-големи. Най-дългия жп маршрут в България дето беше Кардам, сега Добрич-София и Силистра-София е малко повече от 500 км. Докато в Румъния са по над 700, да не кажа 1000. Ако например пуснат нощен влак само със спални вагони и един вагон фургон-бих избрал да пътувам във фургона :)

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 8:12 pm
от Vancho
Стига бе, хората искат да поспят и са готови да дадат 10 лв за спален. Никак не са малко. Дано пристигнат тия спални и да спретнат наистина един 8687 само със спални. Ще си е фраш отвсякъде ...

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 9:02 pm
от VESO
Подтикнат от дискусия в другия форум , предлагам проектно разписание на един бръз влак по 1-ва линия - вместо да се движи 1671 , да се удължи маршрута на 1621 до Свиленград , а оттам по обичайното си разписание да тръгва като 1672.Например нещо такова.

(София - 8:30 , Пловдив -10:57) Пловдив - 11:15 , Крумово - 11:24 , Садово - 11:39 , Поповица - 11:51 , Първомай - 12:11 , Димитровград - 12:53-12:56 , Симеоновград - 13:22 , Харманли - 13:38 , Любимец - 13:55 , Свиленград - 14:08.

Свиленград - 14:50 , Любимец - 15:09 , Харманли - 15:26 , Симеоновград - 15:42 , Димитровград - 16:07-16:13 , Ябълково - 16:28 , Първомай - 16:46 , Поповица - 17:16 , Садово - 17:28 , Катуница - 17:36 , Крумово - 17:45 , Пловдив - 17:53 (Пловдив - 18:10 , София - 20:50).

В участъка Пловдив - Свиленград влакът ще се движи само в неделя и последния почивен ден , както досега.
За пример в участъка ПО - Дг съм ползвал сегашните часове на 1671 , а за Дг - Сви - тези на 491 / 492.

Публикувано на: Нед Яну 08, 2012 8:45 pm
от Vancho
Някога, ако БДЖ се сети каква грешка направи и върне спрения 40115 Самуил Русе, а спре празния 90102, би могло да се помисли за дневен БВ Разград Варна Разград, който да ползва композицията от дошлия предния ден 90205, която сега отива за 90102. ТСВ то до Разград да си го мислят БДЖ :lol: Оттам нататък разписанието на влаковете нека бъде следното :

БВ 9625

РАЗГРАД 10:25
САМУИЛ 10:43 2 10:45
ХИТРИНО 11:10 10 11:20 9620
КАСПИЧАН 11:54 9 12:03 връзка 2612
ПРОВАДИЯ 12:25 1 12:26
ПОВЕЛЯНОВО 12:49 1 12:50
БЕЛОСЛАВ 12:54 1 12:55
ВАРНА 13:12


БВ 9624

ВАРНА 13:40
БЕЛОСЛАВ 13:58 1 13:59
ПОВЕЛЯНОВО 14:04 1 14:05
ПРОВАДИЯ 14:31 1 14:32
КАСПИЧАН 14:52 2 14:54
ХИТРИНО 15:23 1 15:24
САМУИЛ 15:47 7 15:55 по разписание на ПВ 40115 към Русе и Горна оряховица

Публикувано на: Сря Яну 11, 2012 11:02 pm
от Saruman
ПВ 40212 ГР_05:14 ГО_06:54 250т 76% лок32
0 ГАБРОВО - : - - 05:14
4 40 иванковци 05:23 0.5 05:23
8 40 съботковци 05:31 0.5 05:31
12 40 стойчевци 05:37 0.5 05:37
17 40 ЦАР.ЛИВАДА 05:46 4 05:50
20 65 бачо киро 05:56 0.5 05:56
24 65 ДРЯНОВО 06:01 1 06:02
26 65 дряново сп. 06:05 0.5 06:05
29 65 ганчовец 06:10 0.5 06:10
34 65 РП СОКОЛОВО 06:15 1 06:16
41 65 ДЕБЕЛЕЦ 06:24 1 06:25
46 65 дълга лъка 06:31 0.5 06:31
48 65 ВЕЛИКО ТЪРНОВО 06:34 1 06:35
50 65 трапезица 06:38 0.5 06:38
56 65 САМОВОДЕНЕ 06:45 1 06:46
58 65 гор прием.парк 06:49 0.5 06:49
62 65 ГОРНА ОРЯХОВИЦА 06:54 - - : - връзка с 20130 и 20135

КПВ 40217 ГО_20:00 ГР_21:42 250т 76% лок32
0 ГОРНА ОРЯХОВИЦА - : - - 20:00
5 65 САМОВОДЕНЕ 20:08 1 20:09
12 65 трапезица 20:17 1 20:18
13 65 ВЕЛИКО ТЪРНОВО 20:21 1 20:22
20 65 ДЕБЕЛЕЦ 20:29 1 20:30
27 65 РП СОКОЛОВО 20:38 1 20:39
32 65 ганчовец 20:45 1 20:46
35 65 дряново сп. 20:50 1 20:51
37 65 ДРЯНОВО 20:54 1 20:55
41 65 бачо киро 21:00 1 21:01
45 65 ЦАР.ЛИВАДА 21:06 4 21:10 връзка с 42213
49 40 стойчевци 21:19 0.5 21:19
53 40 съботковци 21:25 0.5 21:25
57 40 иванковци 21:33 0.5 21:33
62 40 ГАБРОВО 21:42 - - : -

КПВ 40287 ГО_21:00 ГР_22:41 250т 76% лок32
0 ГОРНА ОРЯХОВИЦА - : - - 21:00
5 65 САМОВОДЕНЕ 21:08 1 21:09
12 65 трапезица 21:16 1 21:17
13 65 ВЕЛИКО ТЪРНОВО 21:20 1 21:21
20 65 ДЕБЕЛЕЦ 21:28 1 21:29
27 65 РП СОКОЛОВО 21:37 1 21:38
32 65 ганчовец 21:44 1 21:45
35 65 дряново сп. 21:49 1 21:50
37 65 ДРЯНОВО 21:53 1 21:54
41 65 бачо киро 22:00 0.5 22:00
45 65 ЦАР.ЛИВАДА 22:05 4 22:09 връзка с 42283
49 40 стойчевци 22:18 0.5 22:18
53 40 съботковци 22:24 0.5 22:24
57 40 иванковци 22:32 0.5 22:32
62 40 ГАБРОВО 22:41 - - : -

КПВ 42204 ПА_05:22 ГР_06:20 250т 76% лок32
0 ПЛАЧКОВЦИ - : - - 05:22
3 65 божковци 05:27 0.5 05:27
7 65 ТРЯВНА 05:32 1 05:33
10 65 стайновци 05:39 0.5 05:39
17 65 ЦАР.ЛИВАДА 05:47 1 05:48 връзка с 40212
22 40 стойчевци 05:57 0.5 05:57
26 40 съботковци 06:03 0.5 06:03
30 40 иванковци 06:11 0.5 06:11
34 40 ГАБРОВО 06:20 - - : -

КПВ 42213 ГР_20:36 ПА_21:34 250т 76% лок32
0 ГАБРОВО - : - - 20:36
4 40 иванковци 20:45 0.5 20:45
8 40 съботковци 20:53 0.5 20:53
12 40 стойчевци 20:59 0.5 20:59
17 40 ЦАР.ЛИВАДА 21:08 1 21:09
24 65 стайновци 21:17 0.5 21:17
27 65 ТРЯВНА 21:23 1 21:24
31 65 божковци 21:29 0.5 21:29
34 65 ПЛАЧКОВЦИ 21:34 - - : -

КПВ 42283 ГР_21:35 ПА_22:33 250т 76% лок32
0 ГАБРОВО - : - - 21:35
4 40 иванковци 21:44 0.5 21:44
8 40 съботковци 21:52 0.5 21:52
12 40 стойчевци 21:58 0.5 21:58
17 40 ЦАР.ЛИВАДА 22:07 1 22:08
24 65 стайновци 22:16 0.5 22:16
27 65 ТРЯВНА 22:22 1 22:23
31 65 божковци 22:28 0.5 22:28
34 65 ПЛАЧКОВЦИ 22:33 - - : -