Страница 13 от 42

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 6:11 am
от dobo
Всеки говори, че е разглеждал това чудо.Айде моля, Ви се да го качите някъде, че да може и други да го поразгледат.Мисля, че така дискусията ще бъде по-ефективна.

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 7:50 am
от VESO
http://dox.abv.bg/files/dw?a=f3965eaf43

Линкът не работи ли? :roll:

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 8:46 am
от bobara_e_tuk
работи :wink:

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 3:52 pm
от kgeorgiev
Нощния от Димитровград за Русе гледам има престой на СЗ 24 минути а на Дъбово 29 Да не би да прави обвръзка с Пловдив - Варна с вагон или пак ще има прекачване на пътници?

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 3:55 pm
от VESO
Престоят на 4646 в Ст. Загора освен за връзка с 8637 и 8626 е и за смяна на локомотивите.На Дъбово пък чака 4647 и 3637.Сега понеже нощният за Варна е през ПО изчакване с него няма.Едва ли ще възстановят директният вагон Пловдив - Русе , колкото и да ни се иска.

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 7:07 pm
от todor plamenov
При 4646 доколкото съм запознат се редуват две локомотивни бригади. От Димитровград до Стара Загора го карат димитровградчани,а след това го поема горнооряховска бригада. Не знам дали няма втора горнооряховска от ГО до Русе.

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 9:34 pm
от Nikss
Задаваш си отговор. Разбира се, че на ГО идва нова бригада, която го кара до Русе. :wink:

Публикувано на: Сря Окт 20, 2010 9:48 pm
от VESO
Последният път , когато пътувах с този влак , на Горна прикачиха още една машина и влакът пристига в Русе с двойна тяга.Това беше на 15-ти август , ето и снимка.

Публикувано на: Пет Окт 22, 2010 6:55 pm
от Vancho
todor plamenov написа:За Северна България съм съгласен, че Левски - Свищов е едната дестинация, където би могло да се експериментира с едно КПВ в ранната сутрин. Връзки няма да липсват. По това време на нощта минават 2626/2627,2636/2637. Хората от всички тези влакове са принудени да чакат до 6:20 за първия КПВ 24202. Всеки знае, предполагам от личен опит колко е неприятно чакането рано сутрин, особено в типично по български неотоплени чакални на гарите.
Тъй като имам възможност всяка седмица да пътувамм от Свищов, решихй точно по тоя повод да пусна едно писъмце .... оригиналния текст и отговора в другото мнение

Публикувано на: Пет Окт 22, 2010 6:56 pm
от Vancho
Денят е петък, градът е Свищов. Хиляди студенти си тръгват по родните
места. Някои от тях имат занятия до късно и са принудени да използват
последният за деня влак, който обаче тръгва в ранния час 19.10. Казвам
ранен, защото след това предстоят няколко часови чакания на Левски и/или
Горна Оряховица. За да се избегне дългото чакане и подобряване на връзките
до Пловдив/Бургас/Стара загора от Свищов, предлагам да се пусне и по късен
влак от този в 19.10 от Свищов за Левски, който да прави удобна връзка с
влак 382 на Левски. След това пътниците спокойно да се прехвърлят на влак
4647, оттам и връзка за Бургас, без да се налага да чакат по няколко часа
на Горна Оряховица. На някои им се налага да пътуват и до Варна и чакането
им става още по голямо. Обратно от Левски предлагам да се пусне влак,
тръгващ малко след пристигането на влак 2627 в Левски. По този начин ще се
създаде по удобна връзка и между София и Свищов. В момента се налага
тричасово чакане на пътниците, пътуващи по посочената схема. Точно подобни
престои и чакания отказват често много студенти да се връщат по родните си
места в ден петък и тръгват събота, след което изгубват целия си ден в път,
който отново им се налага да изминат в неделя. Освен от София, ранният
пътнически влак Левски Свищов би създал и по добри връзки от Добрич и Варна
пътуващи съответно с влакове 2626 и 2636. Смятам че групата на студентите е
една от най масовите използващи услугите на националния железопътен
превозвач и заслужават малко по удобни и качествени връзки. Надявам се
предложението ми да се вземе под внимание и ако се счете за необходими и
възможно, да се подобри малко обслужването на посочените райони. Както
виждате се покрива една немалка част от територията на страната и съответно
се улеснява пътуването на хора от различни краища до студентския град
Свищов.




отговора :
Позволете да Ви информирам за отговора на колегите от "БДЖ - Пътнически
превози" ЕООД, които разгледаха Вашето предложение.

За осъществяване на предложените от Вас промени в движението на влаковете,
е необходимо да имате предвид, че парка от подвижен състав, с който
"Български държавни железници" ЕАД разполагат е ограничен и за момента
липсва ресурс за пускането в движение на допълнителен влак.

В допълнение към това за осъществяването на пътнически превози "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД имат сключен договор с държавата - "Договор за
извършване на обществени превозни услуги в областта на железопътния
транспорт на територията на РБългария" , който се изпълняява според
утвърдена транспортна схема. В конкретния случай, пускането в движение на
още влакове няма да бъде включено в изпълнението на този договор, което ще
затрудни допълнително финансовото състояние на дружеството.

Предложените промени биха довели до допълнителен разход за националния
железопътен превозвач поради факта , че гарите, които са собственост на
Национална компания "Железопътна инфраструктура", са закрити за служба по
движението през нощта, за откриването на която е необходимо "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД да извършат разходи в значителен размер, които
няма да бъдат оправдани поради недостатъчния пътникопоток

Публикувано на: Пет Окт 22, 2010 7:13 pm
от Saruman
За половината от отговора беше очаквано, но другата част неочаквана. Жалко!

Публикувано на: Пет Окт 22, 2010 8:01 pm
от VESO
Какви глупости пишат тези , какъв органичен парк ги гони?!? В момента на Свищов нощува DESIRO , нищо не пречи през нощта да прави един курс до Левски за 2627 и да се връща след 2626.При това само за летния сезон.Не искаме кой знае какво.Колкото до транспортната схема , без връзки (особено) и без среща с градската управа на Свищов , няма да се мине.

Публикувано на: Пет Окт 22, 2010 8:05 pm
от todor plamenov
Струва ми се, че в ГДВ 2005 бяха пуснали ранни сутрешни КПВ Левски - Свищов и Левски - Троян. По предварителен план трябваше да заминават от Левски в 3:40. След няма и месец от влизането в сила на ГДВ, пуснаха дежурната телеграма, че влаковете не са рентабилни и ги спряха.

Публикувано на: Пет Окт 22, 2010 8:26 pm
от Vancho
Ами то по тоя край всеки ден почти /понякога по два пъти дневно/ Дезиро блъска някой, я каруца ли ще е, я самоубиец. И в резултат на това, постоянно някой влак се обслужва с ЕДИН вагон и 55 ца. Вътре в ден петък е страшен студ и тъпканица. Аз лично имам колеги, които не си ходят или си ходят рядко заради скапаните връзки. Занятията ти като свършват в 17.30, последният ти автобус е в 17.30, какво правиш, или чакаш за другия ден, или ако си достатъчно луд като мен вземаш следващия влак в 19.10. И разбира се, от догодина за да ми е още по гадно, 382 изтеглен с час по късно :lol: При това положение, схемата която съм приложил за обвръзка с 382 и 4647 отпада... За обслужването в нощните часове, че липсва персонал, ОК... Но тоя влак в 19.10 е направен за връзка единствено и само с и то забележете ПВ и БВ за Плевен. Ок, много студенти има от Плевен в Свищов, но с мен пътуваха и други първокурсници до Варна... Аз чаках от 21.15 до 23.45 в Горна, а на тях им предстояха още 5 часа... Това според вас нормално ли е .... Пускането на малко по късен влак от този в 19.10 от Балкана, прави връзки за абсолютно навсякъде. Бургас, ПлОВДИВ, Ст З, Димитровград, София ако щете... Обратния пък дава възможности за добри връзки от Добрич и Варна... Броя на ентусиастите няма да е малък... за разлика от сега. Но всичко с времето си. След двугодишна борба спечелихме /първоначално пробен/ влак Свищов Габрово, защо не догодина нещо повече :P

Публикувано на: Пет Окт 22, 2010 8:39 pm
от Vancho
Продължавам... Надявам се да ми простите за дългите мнения, ама нямам възможност да влизам често и затова така се получава.

Имах нещастието да използвам и връзката с БВ 2627 от София за Свищов все още неотоплен, на 30 спетември срещу първи октомври. Два дена след като им писах пуснаха отоплението :lol: Та.. Момчето с което пътувах имаше карта валидна от 1 октомври, аз имах такава валидна до 30 септември. На мен ми издадоха билет с намаление, на него не... Както и да е, опитах да разбера логиката им, не успях. За да не чакам на Левски три часа си издадох билет до Горна за бързия и с ПВ до Левски. Касиерката на София ми го издаде обаче до Левски... сигурно заради капризите на компютъра не знам :lol: В Пътника за София на 5.25 от ГО поисках добавка, но кондуктора не иска да си слага таралеж в гащите и каза : '' пробвай на касата в Левски. Имах 10 минути и си издадох цял билет, за да не стават разправии, проблеми и т.н. Това нямаше да се случи ако на София ми бяха издали билет както поисках... Както и да е, то големи капризи съм проявил, да натоварвам горкичкия компютър да ми смята още една връзка... Зимата като падне обилно количество сняг /вярвайте в този край наистина е необикновено много/, дезирото като заседне пак, и седмака ще идва на помощ. Кой ще дойде на помощ на нас пътниците като няма какво да ни топли не знам, ама поживем повидем. Ако съм досадил на някой с приказките си за едно и също : да се успокои. До другата седмица няма да вижда мое мнение :)