Страница 13 от 19
Публикувано на: Съб Фев 19, 2011 3:08 pm
от Bdz_fan_site
bobi124 написа:Bdz_fan_site написа:Ето го клипа:
Цък. 
Vbox7 казва :
Погледни пак.

Локомотив на DB SCHENKER на Русе-разпределителна
Публикувано на: Пет Мар 25, 2011 11:02 am
от Railroader
Вчера, преди втора смяна за работа, реших да се разходя до
локомотивно депо и след това през
гара Русе-разпределителна в посока
гара Русе-изток, в която посока се намира и фабриката, в която работя. Тъкмо си бях взел фотоапарата от сервиз, белким има нещо за снимане из гарата и прилежащите й отклонения.
Излизайки от депото и навлизайки в разпределителна гара, отдалеч, на един от по-задните коловози снайперирах един от електровозите на
БУЛМАРКЕТ. Поне така си помислих в началото. С постепеното приближаване към локомотива, забелязах че нюанса на тази червена боя нещо не ми се вижда като това червено на БУЛМАРКЕТ. Съмненията ми се оправдаха, когато прескачайки през коловозите доближих до ето, този хубавец на
DB SCHENKER - RAIL BULGARIA:
1.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14539.JPG
2.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14541.JPG
3.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14542.JPG
4.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14543.JPG
5.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14540.JPG
До колкото знам, това са локомотиви прозведени през
1994, по-нови от тези на БУЛМАРКЕТ. Друго, което успях да науча е, че влаковете, може би не всички, а част от тях, на този превозвач се движат между
Нова Загора и
Русе, откъдето през
Дунав-мост за
Румъния ги поема румънския клон на DB SCHENKER, кот например ето, този стар приятел:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... olai04.jpg
Снимки от останалата част от разходката ми можете да видите в темата за
товарна гара Русе-изток - разпределителна.

Публикувано на: Пет Мар 25, 2011 1:17 pm
от stani_46001
"Railroader", можеш ли да разбереш кога DB schenker ще потегли към Синдел, защото от няколко дни го дебна да се върне от Русе, за да го снимам?

Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 5:22 pm
от stani_46001
Ето клипче от днес на този превозвач:
http://www.vbox7.com/play:0128379c
Публикувано на: Сря Мар 30, 2011 8:54 pm
от Railroader
Днес, докато се прибирах от работа със служебния автобус, преминавайки по мост над коловозите при източната гърловина на гара
Русе-разпределителна (
вход/изход на гарата страна
Варна,
товарна гара-север и
Дунав-мост), снайперирах за кратко товарна композиция, която до колкото успях да видя за бързо, излизаше по коловоза в посока
Моста на Дружбата и
Гюргево, Румъния. Това бяха от онези съчленени двусекционни платформени вагони с платнища, на които пише
OMFESA, изписано като някакви абревиатура и лого, ако се сещате... По-интересно беше какъв локомотив беше начело на влака.

Лично за мен беше много интересно, защото за сефте видях такава машина на живо, макар и много скоростно.

Това беше
ФАУ-200, вероятно на румънското
DB SCHENKER, защото беше червен с характерната за
DB бяла ивица под обзорните стъкла на кабината, това също успях да видя. Едва ли е бил от пирдопските, щом е потеглял с влак към Дунав мост. Дано някой път имам удоволствието да го видя спрял на някои от коловозите на гара разпределителна, че хем да го снимам и хем да му се порадвам.

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 6:44 am
от Petko Ivanov
Railroader написа: 
Това беше
ФАУ-200, вероятно на румънското
DB SCHENKER, защото беше червен с характерната за
DB бяла ивица под обзорните стъкла на кабината, това също успях да видя. Едва ли е бил от пирдопските, щом е потеглял с влак към Дунав мост. .

В Пирдоп от около една година няма вече V200. Учудвам се, че все още работят в Румъния - идеята на DB SCHENKER беше да ги спират от движение.
Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 10:00 am
от VESO
V 200 изглеждат по
този начин.Railroader , такава машина ли си видял? В Румъния на този частен оператор не съм виждал дори и по снимки от този тип локомотиви.
Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 5:13 pm
от Mario Evstatiev
Румънския клон имат V200

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 6:12 pm
от Railroader
Момент, че Веско ме замисли...

Все пак много бързо мернах влака и локомотива. Въпреки това продължавам да бъда почти сигурен, че такъв локомотив видях начело на товарната композиция.
Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 7:39 pm
от Petko Ivanov
VESO написа:V 200 изглеждат по
този начин.Railroader , такава машина ли си видял? В Румъния на този частен оператор не съм виждал дори и по снимки от този тип локомотиви.
Интересно защо на тези дизелови локомотиви еx DR119 и exDB219 е дадена серията V200? Те никога не са работили под това обозначение. Произведени са в Румъния и са доставени в бившата ГДР със серията 119 в началото на 80 те години на миналия век. След обединението на Германия получават серията 219 с цел уеднаквяване обозначенията на електрическите и дизеловите локомотиви в двете части на Германия. В Западна Германия сериите на дизеловите локомотиви са започвали с цифра 2, а в Източна - с 1. След обединението е възприет западния стандарт. Не знам защо, но в Германия локомотивите 219 имат прякор "подводница"
Серия V200 оригинално са имали два типа локомотиви - един в Източна и един в Западна Германия
V200 от Източна Германия
http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 220274.jpg
V200 от Западна Германия
http://www.railfaneurope.net/pix/de/die ... 0002cs.jpg
Серията 219 са третия тип локомотиви, на които е дадена серията V200. Това обозначение те имат само в DB SHENKER България и Румъния. В други частни компании работят с оригиналните си номера
http://www.railfaneurope.net/pix/de/pri ... _181_K.jpg
Ако сметнат, че не му е тука мястото, моля модераторите да преместят написаното горе

.
Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 9:27 pm
от VESO
Петко , колко V 200 имаше в Пирдоп , докато все още оперираха LSD? След сливането с DB Schenker , машините станаха собственост на новия оператор , но още тогава бяха спрени от движение.
Докато преглеждах няколко мои снимки , открих , че Schenker са пребоядисали една нашина.На 16-ти май 2010 г. съм заснел 204 399-0 с
такава ливрея , а ето как изглежда
този локомотив , сниман на 22-ри януари 2011 г.Мястото е същото , само коловозът е различен.

Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 7:49 am
от Petko Ivanov
В работа съм виждал 3 машини - 219 025, 219 074 и 219 043. За резервни части седеше 219 153. Освен това вътре в завода имаше още два локомотива, но не им знам номерата
Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 5:08 pm
от Railroader
Възможно ли е локомотива, който съм видял, да е бил като този от
втората снимка или ако е бил
V-200, то със сигурност е бил като машината от
последната снимка?...
Ех, само да го хвана аз пак на разпределителна всичко ще се изясни!...
Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 5:15 pm
от Mario Evstatiev
Видял си именно машина като от последната снимка - стандартна 219-ка, такава, каквато има и тук в България в клона в Пирдоп. В по-горен пост казах, че румънския клон на "Шенкер" имат също 219-та серия.
Публикувано на: Вто Апр 05, 2011 1:40 pm
от gonzo8611
Ето ви една красота от снощи : влак 30522
http://www.youtube.com/watch?v=inDPPMWokp4