Страница 13 от 17
Публикувано на: Вто Апр 28, 2009 1:16 pm
от DarkLok
Спокойно Марио нямах намерение да започвам така но си
абсолютно прав
въпреки че след една заводска модернизация 44/45 биха се държали
доста по прилично а за "кочинар" не ми се говори те освен да съсипват друго не правят но така става когато всички мълчим и не правим нищо по въпроса
Искам да ти задам един въпрос аджеба смяташ ли че имаме условията за успешна експлоатация и поддръжка на такъв или подобен модерен
Подвижен състав ето го дезирото например колко проблеми създава
покрай не разбирателството човек машина все пак това е 70 процента компютър 20 процента машина 10 процента човек
90% от нашите машинисти са свикнали на
хамалщина както и поддръжката
така че таурита ако докарат дай боже след 2 години макс ще
заприличат на 44 и 45

Публикувано на: Вто Авг 11, 2009 11:39 am
от Mario Evstatiev
У нас ES64U2-061 при пробната си експлоатация показа много добри резултати, които са споменати както в статии, така и в документацията за извършените изпитания. Машината се справяше отлично с влакове по над 1000 тона за Голямо Село без помощна машина. За Карлово сме возили норма и половина за 46-та серия също без проблем. Локомотива наистина поради малкото си сцепно тегло буксуваше, но съвсем инцидентно за разлика от 44 001/2 и 46 200, които буксуват и на сухи релси. Рекуперативната спирачка на 64 061 се използваше и също работеше много добре. Локомотива нямаше проблем с прегряване на оборудването и други такива, какъвто проблем се наблюдава при модернизираните машини на БДЖ. Удобствата за локомотивната бригада няма да ги коментирам, защото всекиму е известно, че ергономията е на първо място при локомотивите от поколението на 64 061.
Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 9:12 pm
от driver
колко тона беше влака
Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 9:53 pm
от Mario Evstatiev
driver написа:колко тона беше влака
За Голямо Село карахме сами до 1200 тона, за Карлово с 1600 тона се оправихме!
Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 10:19 pm
от bdz46
За селото не е кой знае какво постижение. Качвали са е и с 1400 с лок 46 200.
За Кв 1600 е отлично за 4-осна машина, но е далече от норма и половина.
За Вакарел ако не се лъжа бяха качили 800 или 1000 т.
Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 10:26 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:За селото не е кой знае какво постижение. Качвали са е и с 1400 с лок 46 200.
За Кв 1600 е отлично за 4-осна машина, но е далече от норма и половина.
За Вакарел ако не се лъжа бяха качили 800 или 1000 т.
За Вакарел качи 1000 тона, но доста буксовки даде, все пак сцепното тегло си каза думата. Като цяло обаче, локомотива се представи добре за теглото и броя но осите си.
Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 10:50 pm
от bdz46
С буксовки или не, това си е почти двойна норма за 44.
Публикувано на: Пон Ное 16, 2009 10:27 pm
от Mario Evstatiev
Днес дочух нещо за пристигнал австрийски ES64U2.
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 9:51 am
от stankos
За БДЖ или някой от частните превозвачи ?
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 10:14 am
от VESO
За "Rail Cargo Austria" е.
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 7:05 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:За "Rail Cargo Austria" е.
Локомотива е с номер 1116 023-1 и е собственост на Австрийските железници. У нас ще направи едно интересно пътуване и си заминава до като тръгнат влаковете на RCA. Има много дълга фотосесия на локомотива, както отвън, така и отвътре. Агент - провокатор сутринта е правил снимки, но е бил изгонен.
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 7:08 pm
от VESO
Утре обезателно ще има още много снимки , както отвън , така и отвътре.

Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:38 pm
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:42 pm
от БДЖ
Снимките са хубави ! А знае ли се горе-долу колко време ще се оперира и по кои линии ?
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 8:45 pm
от 42 072.9
Засега с един локомотив незнам как ще обвържат толкова МДТВ, но това е началото. Вероятно всички МДТВ ще се движат от австрииския превозвач.