Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

Спокойно Марио нямах намерение да започвам така но си
абсолютно прав
въпреки че след една заводска модернизация 44/45 биха се държали
доста по прилично а за "кочинар" не ми се говори те освен да съсипват друго не правят но така става когато всички мълчим и не правим нищо по въпроса

Искам да ти задам един въпрос аджеба смяташ ли че имаме условията за успешна експлоатация и поддръжка на такъв или подобен модерен
Подвижен състав ето го дезирото например колко проблеми създава
покрай не разбирателството човек машина все пак това е 70 процента компютър 20 процента машина 10 процента човек


90% от нашите машинисти са свикнали на
хамалщина както и поддръжката
така че таурита ако докарат дай боже след 2 години макс ще
заприличат на 44 и 45
:roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

У нас ES64U2-061 при пробната си експлоатация показа много добри резултати, които са споменати както в статии, така и в документацията за извършените изпитания. Машината се справяше отлично с влакове по над 1000 тона за Голямо Село без помощна машина. За Карлово сме возили норма и половина за 46-та серия също без проблем. Локомотива наистина поради малкото си сцепно тегло буксуваше, но съвсем инцидентно за разлика от 44 001/2 и 46 200, които буксуват и на сухи релси. Рекуперативната спирачка на 64 061 се използваше и също работеше много добре. Локомотива нямаше проблем с прегряване на оборудването и други такива, какъвто проблем се наблюдава при модернизираните машини на БДЖ. Удобствата за локомотивната бригада няма да ги коментирам, защото всекиму е известно, че ергономията е на първо място при локомотивите от поколението на 64 061.
64.19
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

колко тона беше влака
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

driver написа:колко тона беше влака
За Голямо Село карахме сами до 1200 тона, за Карлово с 1600 тона се оправихме!
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За селото не е кой знае какво постижение. Качвали са е и с 1400 с лок 46 200.
За Кв 1600 е отлично за 4-осна машина, но е далече от норма и половина.
За Вакарел ако не се лъжа бяха качили 800 или 1000 т.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:За селото не е кой знае какво постижение. Качвали са е и с 1400 с лок 46 200.
За Кв 1600 е отлично за 4-осна машина, но е далече от норма и половина.
За Вакарел ако не се лъжа бяха качили 800 или 1000 т.
За Вакарел качи 1000 тона, но доста буксовки даде, все пак сцепното тегло си каза думата. Като цяло обаче, локомотива се представи добре за теглото и броя но осите си.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

С буксовки или не, това си е почти двойна норма за 44.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес дочух нещо за пристигнал австрийски ES64U2.
64.19
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

За БДЖ или някой от частните превозвачи ?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За "Rail Cargo Austria" е.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:За "Rail Cargo Austria" е.
Локомотива е с номер 1116 023-1 и е собственост на Австрийските железници. У нас ще направи едно интересно пътуване и си заминава до като тръгнат влаковете на RCA. Има много дълга фотосесия на локомотива, както отвън, така и отвътре. Агент - провокатор сутринта е правил снимки, но е бил изгонен.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Утре обезателно ще има още много снимки , както отвън , така и отвътре. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Утре обезателно ще има още много снимки , както отвън , така и отвътре. :D
За отвътре не се надявай, народа там ще е много и не се знае ще спира ли на По.

Що се касае до снимките, нашият форум се отчете с това:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

Снимките са хубави ! А знае ли се горе-долу колко време ще се оперира и по кои линии ?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Засега с един локомотив незнам как ще обвържат толкова МДТВ, но това е началото. Вероятно всички МДТВ ще се движат от австрииския превозвач.
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация