Страница 13 от 32
Публикувано на: Чет Дек 02, 2010 5:36 pm
от svd90
Днес пътувах с 8613. Тръгна от София +7 ,понавакса , но на Ихтиман чакахме международния 10 мин. След това на Маноле спряха за образци май . До СЗ и Ямбол беше +17
Публикувано на: Чет Дек 02, 2010 7:21 pm
от VESO
Коя е причината да тръгне със закъснение от начална гара? Някой от 5622 или 7621 ли е закъснял , или е имало друго?
Публикувано на: Чет Дек 02, 2010 7:46 pm
от svd90
Не можах да разбера , защото се качих от Подуяне.. Там го съобщиха +10 но действително дойде +7. Но сигурно 7621 пак е закъснял
Публикувано на: Съб Дек 11, 2010 11:48 am
от Railroader
Впечатленията и снимките, които искам да пусна на ЖП тематика са от поредното ни (веднъж годишно) пътуване на мен и моите колеги от университетския ми курс към мястото, където бяхме решили да празнуваме студентския празник. Няма значение, че вече сме дипломирани, кой бакалавър, кой магистър, някои записаха и докторантура, приятелставата и добрите взаимоотношения създадени в университета остават доживот.
За трета година вече пътуваме с дестинация
Русе - Трявна. Стартирахме тази поредица през 2007 г, когато празнувахме в с. Вонеща вода, като за целта трябваше да слезем в Трявна. Може би може и във Велико Търново, но ние слязохме в Трявна, защото една наша колежка от курса живее там. Момичето винаги ни посреща и изпраща. На следващата, 2008 г моите колеки, почти целия курс, но без мен, пътуваха с влак по направление
Русе - Левски - Троян и обратно, където в село Орешак (Троянския манастир се намира до това село) беше обсолвентския бал на курса. Без мен, защото само преди няколко дена аз бях излетял за бригада в Англия. Същата година, след като се прибрах, празнувахме студентския празник в едно селце на няколко километра от Трявна, Добревци се казва. Само миналата, 2009 г година решихме да го отбележим в лесопарк Липник до Русе, Текето. Почти всички решаваме да пътуваме с влак и мога да ви уверя, че това са едни от най-приятните пътувания, които съм имал с влак, най-вече заради приятната компания, която сме в купето.
Сещам се и за едно друго много приятно пътуване от
Русе до Велико Търново и обратно, когато пътувах с едно момиче, приятелка на която се обяснявах в любов, но това е друга тема. Дори и това, което споделих е много. Тогава запазих билета от пътуването и го надписах с розов маркер: "LOVE TRAIN".
1.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... 795_35.JPG
2.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... 696_38.JPG
3.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... titled.jpg
Любовта е сладка, но прави от човека патка.
И след това малко лирико-жепейско отклонение, да продължим нататък...
Тази година с мои колеги РУ "Ангел Кънчев" също празнувахме в едно село на десетина км от Трявна, с. Фъревци, едно от многото почти обезлюдени села в района. Ето снимките, които направих аз и няколко от тях, които щракнаха мои колеги.
1. По моста над река Янтра, малко преди влизане в
гара Бяла:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_4667.jpg
2. На втори коловоз в
гара Бяла чакаше един от "конете" на
Булмаркет:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_4675.jpg
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_4676.jpg
3. Нашият,
ПВ 40 103 Русе - Стара Загора изчаква на
гара Янтра МБВ 462 От Солун, София и Истамбул за Русе и Букурещ.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_4677.jpg
4. Нюанси от
гара Горна Оряховица:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_4688.jpg
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C06436.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C06437.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_4697.jpg
5. Красива сграда е било приемното здание на
спирка, а някога и
гара Трапезица:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_4700.jpg
6. Къщата в селото, където бяхме настанени:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C06440.JPG
7. Снимка на фона часовниковата кула в центъра на Трявна:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_4805.jpg
8. Наръщане.
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C06572.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C06573.JPG
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C06574.JPG
9. Ех, само да се отпусна малко повече на тази дръжка!...
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C06558.JPG
10. Това е:
http://photo-zona.net/images/user49144/ ... G_5070.jpg
Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 8:51 pm
от stani_46001
Днес бях очарован от ПВ 20164, на който и трите вагона бяха 74-та серия, а в първия, в който седнах дори имаше и перденца. Забелязал съм, че зимно време пускат такива вагони на пътническите от Варна, предполагам заради изправно парно.
Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 9:20 pm
от VESO
Интересно.Досега съм виждал перденца само в русенските 74-ки , пускани на 4611 / 4612.Друго , на което съм попадал - през зимния сезон няма вода в тоалетните на вагоните , понеже замръзва.По теснолинейката обаче съм случвал да има вода , при това през януари.
Публикувано на: Пон Дек 27, 2010 11:02 pm
от 07
В Петък пътувах с чайката към София, паднах се вагон сер.74 с пореден номер 087, отоплението едва се усещаше, контакторите на осветлението отпадаха на всяко сваляне на пантографа и още преди Карнобат кондуктора ни покани да се преместим в съседния вагон където отоплението работеше както трябва, после го видях че писа нещо в едни бумаги - в Надежда да го оправят... днес се прибирах от София, попаднах на същия вагон, осветлението беше закърпено, но отплението пак на същия хал - от въздуховодите излизаше хладен полъх... ТРЯБВА ЛИ НЯКОИ ДЕН В ДЕПО НАДЕЖДА ДА НАХЛУЕ ИЗНЕРВЕН ПЪТНИК С ПУШКА И ДА ИЗТРЕПЕ ВСИЧКО ДЕТО МЪРДА ТАМ ЧЕ ДА СЕ ПРОМЕНИ НЕЩО В ТАЯ СБИРЩИНА НА НЕКАДЪРНИЦИ И БЕЗХАБЕРНИЦИ
Публикувано на: Пон Дек 27, 2010 11:19 pm
от minitek
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 8:25 pm
от Nikss
Безспорно! Направо да фърли 1 бомба в цялото депо и така.
Шегата на майтап, ама ако е прясноизлязъл от ревизия, то това е обичайно да е със слабо отопление...

Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 8:31 pm
от stani_46001
Днес, но едва като слизам от БВ 9621 и аз видях лъскавият му вагон 74-та серия, който беше последен. Жалко, че не съобразих да се кача в него и да го огледам и от вътре!
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 8:41 pm
от Vancho
Миналата зима пътувах във вагон наскоро излязъл от ревизия. Беше в перфектно състояние що се отнася до чистота, но отоплението му бе адски слабо, а навън студът си беше сериозен. За разлика от него, останалата част от композицията си беше добре отоплена.
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 8:47 pm
от Nikss
Именно за това говорим... какво бърникат толкова по тез нагреватели, не мога да разбера. При 47-ци от ревизия такъв проблем не съм срещал - напротив - там си като в сауна.

Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 8:56 pm
от bdz46
При 47 отоплението няма автоматично регулиране - включва се периодично по програма от локомотивната бригада.
При 74 има термостати и автоматично управление, което масово е негодно и създава постоянни проблеми, независимо дали вагонът е от ремонт.
Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 10:42 pm
от minitek
stani_46001 написа:Днес, но едва като слизам от БВ 9621 и аз видях лъскавият му вагон 74-та серия, който беше последен. Жалко, че не съобразих да се кача в него и да го огледам и от вътре!
Случайно да си видял 74 249-4? Тя ми направи впечатление последния път на 9621.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 5:32 pm
от stani_46001
Днес пътувах до Каспичан с БВ 9620, който беше с локомотив 44094. За да избегна EX-db-то влязох в първия вагон, някакъв 50-та серия, но беше сравнително студен. Тази машина старозагорска ли е, защото имаше такъв надпис на нея?