Страница 13 от 29
Публикувано на: Съб Окт 28, 2006 12:37 am
от 43.309
43.552 беше помощна.
44.108 с 4612 и 30мин/з
Публикувано на: Съб Окт 28, 2006 7:44 am
от 42 072.9
С утрото на 28.10.2006 бяха и следните влакове:
ПВ 10222 - ЕМВ 32 099/100.
БВ 3621 - Лок 46 242.
БВ 2636 - Лок 45 152 пристигна точно навреме.
БВ 1621 - 45 185.
Публикувано на: Нед Окт 29, 2006 2:41 pm
от Mario Evstatiev
Информация от 28/29.10.2006 г.

МБВ 363 замина от гара София навреме с лок.
44 144.4 и в гара Кулата влезе с 12 мин. закъснение;

МБВ 360 днес замина от гара Кулата с 23 мин. закъснение с лок.
44 144.4 и до гара София закъснението остана непроменено, като същият се установи на 4 - ти челен коловоз точно в 12:43;
61 012 се разписва днес по 5-та линия, обслужвайки ПВ Дупница - Кулата;

Лок.
44 090.9 замина днес с БВ 2613;
Публикувано на: Пон Окт 30, 2006 9:18 pm
от Mario Evstatiev
Малко прясна оперативна информация от днес 30.10.2006 г. от гара Обединена:

Гарова маневрена машина днес беше
61 004.8, която изглеждаше доста поопрашена и отвън и отвътре;

На товарни влакове се разписа мездренската
43 523.8;
45 149.2 замина с ДТВ в посока Илиянци към 16:30;

С товарен влак от Сливница се установи
06 128, след което се прикачи на обратна вертушка и замина;

В Заводска маневра се отчетоха няколко Сини красавци с номера
ТЕМ2Б-021,
030,
036 и един стар боец
ТЕМ2Б-015;

Лично имах възможността да се запозная отблизо с
ТЕМ2Б-030 и да изпитам неговите качества. Впечатленията ми от машината са, че е изключително запазена, добре стопанисвана и с завидни тягови качества. Това се дължи на факта, че е малко работила на предишната си служба в Септември и от пристигането си в МК-Кремиковци е зачислена на четирима машинисти със старши
Стойчо Стоев, работил дълго на дизелови локомотиви на БДЖ. По негово мнение,
ТЕМ2Б-030 е най - запазената машина от серията в Комбината.
оперативна информация
Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 7:26 am
от choveka_vlak
Грешка!!! 036 е в Пловдив!.

Re: оперативна информация
Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 10:50 am
от Mario Evstatiev
choveka_vlak написа:Грешка!!! 036 е в Пловдив!.

030 е бил също в Сп и после е даден на Кремиковци. 036 е при вас, това също го знам.
Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 10:56 am
от bdz46

В Заводска маневра се отчетоха няколко Сини красавци с номера ТЕМ2Б-021, 030, 036 и един стар боец ТЕМ2Б-015;
Как 036 е едновременно в Пловдив и в Кремиковци?
Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 11:56 am
от Mario Evstatiev
Грешката е моя. 030 е в Кремиковци. Другия ТЕМ май е 026, но довечера ще видя. На мен ми се стори 036, сори

оперативна информациа
Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 4:50 pm
от choveka_vlak
А 26и27 са в Дебелт!

Re: оперативна информациа
Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 6:13 pm
от Mario Evstatiev
choveka_vlak написа:А 26и27 са в Дебелт!

А кой съм видял?! Както и да е. Важното е, че поне шест машини видях, различни, да не говоря по колко пъти се мяркаше 040.
Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 6:16 pm
от rexkos

БВ6621 беше с 2 ДМВ -
10 035/036 и
10 037/038.

ПВ20204 пристгна 4 минути преди време начело с мездренската
45 171, съставен от 3 вагона - 1 B 50 серия, 1 САВ 80 серия (този за инвалидите) и един B 47 серия.

В 16:55 на гарата спря един товарен влак начело с
44 074

ПВ20223 замина от гара София навреме, обслужван от 2 ДМВ -
32 109/110 и
32 103/104.

За 10212 няма да врякам, защото не беше с 2, а 3 вагона.

Теглеше се от
45 149. Тази машина колкото е хубава, толкова ми омръзна. За трети пореден път, като пътувам с влака машината начело е именно тя.

Като цяло съм много доволен от нея.

Малко след сп. Връбница се разминахме с ПВ10211, обслужван от
32 139/140. Населеността във влака беше изключително висока. Хората се връщат от работа и след Обеля населеността беше 100%. На сп. Костинброд се качиха около 40 човека и така влакът стана претъпкан. Да кажа нещо за вагоните. Както ви е ясно те бяха 3. Първият беше A 40 серия, вторият B 50 серия и последният B 74 серия. Днес за първи път видях вагон 74 серия в състава на влак за Драгоман. Всички видове видях на тези влакове, остава още да му сложат и един 63 серия.

Влакът с бясна скорост влезе в гара Костинброд и рязко спря на 2-ри коловоз. Погледнах часовника си и видях, че часът е 17:20, което означава, че влакът е пристигнал точно навреме. В близките месеци не бях виждал такива случаи, тъй като на сп. Надежда, сп. Връбница, сп. Обеля и сп. Костинброд се качват много хора и това бави влака. Навсичкото отгоре в по-голямата част от междугарието Волуяк-Костинброд има сравнително ново намаление от 50 km/h. На съседния 3-ти коловоз на гара Костинброд се намираше един товарен влак начело с
44 098 и отзад го буташе 06 xxx. И така приключи краткото ми следучилищно пътуване.

Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 6:21 pm
от Mario Evstatiev

ŽS
444 - 022 се подготвяше за излизане на товарна проба тази вечер. Машината е под напрежение, на пантографите са сложени българските каретки, защото сръбските може да се закачат за някой паяк и да смъкнат мрежата. Успях да чуя приятния звук на вентилаторите на красавицата, наистина е чудесно
44 001.6 днес е ТП+ревизия на манометрите. Наложи се поради повреда на помпа на мазилната инсталация да бъде взета такава от
44 002.4, която е авариен ремонт. Манометрите до края на работния ден не бяха готови от ревизия;
46 229.1 премина към 15:20 изолирана през Средния район в посока София, където отиваше да поеме обслужването на УБВ 8603 "Диана";

ПВ 10112 дойде с 20 мин. закъснение, обслужван от ЕМВ
32 141/142;

БВ 1620 беше с 15 мин. закъснение и се обслужваше от ЕЛ
45 149.2;

ПВ 10115 беше навреме с ЕМВ
32 097/098 +
32 141/142, като последната връща ПВ 10226;

В района на депото към 17:10 влезе ЕЛ
43 556;
Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 7:11 pm
от 44142
от сигурен източник разбрах че днес 444-022 се е разходила до КЗ към 14:00. интересно ми е колко ядове е давала като 211 в началото.
Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 7:19 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:от сигурен източник разбрах че днес 444-022 се е разходила до КЗ към 14:00. интересно ми е колко ядове е давала като 211 в началото.
почти нищо не е дала. тая вечер ще си попътува с товарачка

Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 7:21 pm
от 44142
не е възможно да не е давала ядове. в началото 211 не е могла да подпре 8615 на реостат от вк-всо поради не добре настроен блок.