Страница 13 от 25
Публикувано на: Пон Ное 09, 2009 9:28 am
от Mario Evstatiev
Не визирах 5-та, а като цяло всички линии. Мислех си за добра конкуренция на автобусите по маршрутите от София за Плевен, Русе, Бургас и Варна.
Публикувано на: Пон Ное 09, 2009 4:23 pm
от stankos
46 242 написа:lok45111 написа:46 242 написа:Искам да поздравя и благодария на REXKOS за труда,който беше положил за изготвяне на ГДВ по 5-та/6-та. За съжаление не можеше неговото предложение да се включи на късен етап. Bсичко беше вече написано и на никoй не му се играеше да разбутва сложния ребус. По двойните линии е играчка-изнервачка, а за единичните е повече от мазохизъм.

Живот и здраве догодина може да се мисли за оптимален ГДВ по 5-та и 6-та линии. Аз забелязах, че повечето бързи влакове за/от Кюстендил спират почти навсякъде, което за бърз влак е леко неестествено. Другото, което ми направи впечатление е, че няма нито един новоназначен влак.
Нови влакове по 5-та ?? Абсурд !! път 1 Батановци-Pадомир е пред закриване.Гарнтирани мелета...
Затова ли в събота следобяд всичко се движеше по него !

Публикувано на: Пон Ное 09, 2009 10:06 pm
от БДЖ
Пета, пета, ех, тази пета...

то най-добре всичко да стане ПВ, че разлика май няма

Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 1:51 pm
от NiGhtPiSH
И няма да направят един експресен влак "Македония/Струма"....
Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 2:19 pm
от Labros
NiGhtPiSH написа:И няма да направят един експресен влак "Македония/Струма"....
Няма файда от такъв влак. Нито ще има пътници, нито има инфраструктура за подбно начинание.
Първо трябва да се оптимизира времепътуването и спиранията на влаковете, така че, бързите влакове да са наистина бързи, а и да има достатъчно и удобни пътнически влакове.
Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 2:51 pm
от pavel
И в крайна сметка се оказва, че ако човек реши да иде до Мелник или се организира форумно мероприятие до там, и по новия ГДВ единственият начин ще бъде този, който съм описал по-нагоре в темата. И съответно пак ще има разговори с отговорни лица от Еврокомисията....Много хубаво, нема що.....И пак всичко това заради мамицата им чиновническа жепейска....
Публикувано на: Вто Ное 10, 2009 2:55 pm
от Labros
От досегашната практика се вижда, че се сигнализира на Еврокомисията, тя дава предписания, идват у нас и не се спазват...
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 1:46 pm
от rexkos
Новото ГДВ е качено в сайта на БДЖ. Да се радваме или да плачем ?
П.П. Имайте впредвид, че не са насенеси някои влакове като 2627, 4611, 2611, 3622 и др. Явно още им умуват разписанията.
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 7:17 pm
от djteenbg
Къде са качени? Аз проверявам в електронния пътеводител, но не ми излизат влакове за 13.12.2009
Ааа и исках да питам какво значи „ТСВ“ понеже го видях в онзи файл с ГДВ 2010.
Благодаря!
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 7:22 pm
от Mario Evstatiev
ТСВ - Трудово служебен влак; Обикновено изолиран състав/локомотив за/от обслужен влак.
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 7:46 pm
от rexkos
djteenbg написа:Къде са качени? Аз проверявам в електронния пътеводител, но не ми излизат влакове за 13.12.2009
Някъде по обяд беше качен, но сега гледам, че са го махнали.
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 8:14 pm
от VESO
Ще го доизкусуряват още и тогава ще го публикуват.

Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 9:38 pm
от djteenbg
Благодаря Ви!
А някой има ли представа (макар, че е малко извън темата), дали заедно с ГДВ-2010 ще пуснат и обновените 63-ки?
Публикувано на: Сря Ное 11, 2009 10:22 pm
от VESO
Новите 63-ки след Нова година ще можем да ги видим по влакове. Тези дни им правят пробите.
Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 12:34 am
от Nikss
Като нищо може някой влак да намаже пробно, да видят доволни ли са хората.

Е, то остава и да не са... и така ще им се "нарадват", че чак свят да ни се завие.
