Страница 13 от 46
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 10:39 pm
от VESO
Правилно! Но и аз задавам същия въпрос - нямало ли е дежурна машина в участъка - в Девня със сигурност има маневра.Учудвам се и от липсата на каквато и да е машина в депо Добрич , спомням си , че там винаги се намираше по една 07-00-ца или 55-00-ца , но сега при спада на товарните превози , явно се е получил гафът.
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 3:23 pm
от disell
Весо времето когато имаше машини в Добрич отмина безвъзвратно още преди 5-6 години , в Девня също няма маневра от няколко години....
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 5:38 pm
от 42 072.9
Спомням си до преди година, когато и да погледна имаше 07 в халето за локалния, често се случваше да карат втора до Варна на кардамеца заради ТП или ремонт. В момента даже го карат варненски бригади и не се явяват в Добрич.
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 11:19 pm
от VESO
За всички спотъри , давам пример как се извършва тази дейност при минус 9 градусов студ , комбиниран със сняг и скреж.Снимките са главно за уплътняване на времето в столицата за чакане на 491 , все пак няма да стоя зъзнейки на едно място , а се сещам и за форумците.
50251 , обслужван от 30007-3+30008-1.
13214 със следващата от серията - 30009-9+30010-7.
Международният 382 , теглен от русенската 44102-2:
-
преди потегляне;
-
за спомен пред локомотива;
-
клип при заминаване.
491 , теглен от 45157-5 с начална гара София , готов за потегляне.
Неуморната
маневра.
И за финал
сръбски кушет , вероятно за състава на 292.
Приятно гледане , а аз да ходя да пия 4-тия чай за последните 3 часа.

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 9:05 am
от stankos
Браво на самоотвержения спотър!

Публикувано на: Съб Дек 26, 2009 7:06 pm
от 44.123
От днеска 26.12.2009г.
9620 с 43.513
965 с 44.102
462 с 44.126
964 с 44.139
9623 с 43.513
40307 с 44.126 и 44.139
Публикувано на: Съб Дек 26, 2009 9:08 pm
от Nikss
Днес:
ПВ 20137 с
ЕМВ 32 053.1 + 32 054.9 на която вагон
32 253.7 от едната страна е надраскан. На другата секция за съжаление моторният вагон също е омазан от едната страна.
БВ 4611 "ДУНАВ" беше позакъснял около 10' на Чб
R БВ 2610 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с
ЕЛ 44 198.0 абсолютно точен

Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 10:00 am
от Mario Evstatiev
Вчера:

ПВ 70201 се обслужваше от ЕМВ
32-145/146

Монтанска врътка - ЕМВ
32-107/108(не е нужно да спомена отвращението на пътуващия с мен студент при вида на това техническо недоразумение)

БВ 7622 нямаше допълнителни вагони - състава беше 5В, 1А, 1Д. Населеност на влака около 85%
Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 10:23 am
от VESO
lok45111 написа:Вчера:
.....

БВ 7622 нямаше допълнителни вагони - състава беше 5В, 1А, 1Д. Населеност на влака около 85%
Те добре , че се сетиха да върнат фургона , понеже за около седмица влакът пътуваше без 57-ца в състава.
По монтанско свърши ли "Ерата на DESIRO"?

Според мен е нужно там да има от новите мотриси , които ще накарат немалко хора да изберат влака като превозно средство.
Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 10:35 am
от Mario Evstatiev
Вчера фургон си имаше на 7622. По монтанско "Емилии" няма зашото май не достигат и в София.Иначе и аз мисля, че пускането им по Монтана ще допринесе за увеличаване на пътникопотока по тамошната линия.
Публикувано на: Пет Яну 01, 2010 7:21 pm
от Mario Evstatiev
Информация за видяното по 7-ма линия от днес
01 Януари 2010 г.

ПВ 71226(и всички валкове Бо-Мон-Бк) с ЕМВ
32-118/281/282/082 "хибридче"

ПВ 70203 с 3 Ву вагона и лок.
45 178

БВ 7623 в състав 1Д, 1В(11Х6), 2В(9Х8), 1А(9Х6), 3В(9Х8) и лок.
45 199

ПВ 20206 с ЕМВ
32-107/108

Маневра Мездра с лок.
55-155
Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 9:48 pm
от Nikss
През изминалите няколко дни проследих навреме ли се движат бързите влакове със задължителна резервация "Златни пясъци". Резултатът не мога да го оформя в цифри, но ще ви опиша сведенията, не съм ги следил по гарата и т.н., просто ги чувам от апартамента като пристигат, заминават, ускоряват, намаляват и т.н., нали съм жепейска кръв и живея в жепейски блок (Локомотив).

Та, с влак
2611 нещата стоят по следният начин, за последните няколко дни влакът пристигаше и заминаваше с различно закъснение от гара Чб. Закъснението обаче не надвишаваше 15', най-общо казано закъснението на този влак варира от 5 до 15', честно да си кажа от новия ГДВ не съм го засичал да се е движил абсолютно точен (не, че и аз съм толкова редовен, но все пак), а иначе при това положение предполагам на ГО обстановката е доста напечена предвид факта, че се сменят локомотивните бригади, дежурния нервничи, пътниците са най-доволни, тъй като пушат по цигарка докато се сменят бригадите. Интересно, че в КР специално за влак
2611 и междугарието Мит-Рм е заложено плътно 130 км/ч как така не успяват да го докарат поне на Чб точен. Айде ако се спираше на Рм е разбираемо, там после има и ставка и е гадно ако се потегля.

Но те минават транзит, какъв е проблема... аа да, да не излезе превишение на лентата, че после -30% от заплатата...
за влак
2610 да не кажа лоша дума положението не е по-различно, но пак е по-добро в сравнение с
2611, закъсненията са от 5 до 10' като са заради изчакването на въпросния 211 на ГО и/или връзка от Сз с горския пътник.
Откакто е влязъл в сила новия ГДВ не съм чул Златни пясъци да е пристигал точен или поне навреме (до +10') във морската столица. Определено обаче си личи кои са истинските машинисти...
2610 като нищо може да избие поне 5' от ГО до Сф, че и повече. Като цяло обаче ограничението от 100 км/ч, легнало върху вагоните 63 си казва тежката дума, но при положение, че влаковете не закъсняват повече от 10' се преживява мисля аз. Щом Сф може, значи и ГО може, влаковете са еднакво натегнати, л-тивите са едни и същи, просто манталитетът и начина на каране правят тези разлики при закъсненията.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 9:54 pm
от rexkos
От както влезе новият ГДВ, 2610 вече 2-3 пъти съм го засичал 5 преди време на гара София.
На 30 декември 2611 до Мездра се движеше навреме с дебелата 44 125. Нататък сигурно вече е закъснял по очевидни обстоятелства.
Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 9:57 pm
от VESO
При нас "Сл.бряг" малко се "поуспокои" , общо от новия график два пъти съм пътувал на отиване и веднъж на връщане - и трите пъти беше само с 5 минути закъснял. А дано от първия работен ден на новата година (утре) да нямаме старите проблеми.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 9:59 pm
от Nikss
На
2610 е доказано, че ако лок е с дебели бандажи и се ръга здраво и със 100 може да върви точен.
2611 не е по-различен от брат си, локомотивите са една марка, серия и т.н., и в Сф и в ГО има и за 100 и за 130, вагоните са същите, хората единствено се различават и оттук идва цялата работа, не е толкова до вагоните и л-тивите. Обаче в ГО са крайно малко и недостатъчно машинягите, които си падат "пилоти". Не можем да обвържем всички влаци с тях.
