Правилно! Но и аз задавам същия въпрос - нямало ли е дежурна машина в участъка - в Девня със сигурност има маневра.Учудвам се и от липсата на каквато и да е машина в депо Добрич , спомням си , че там винаги се намираше по една 07-00-ца или 55-00-ца , но сега при спада на товарните превози , явно се е получил гафът.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
За всички спотъри , давам пример как се извършва тази дейност при минус 9 градусов студ , комбиниран със сняг и скреж.Снимките са главно за уплътняване на времето в столицата за чакане на 491 , все пак няма да стоя зъзнейки на едно място , а се сещам и за форумците.
50251 , обслужван от 30007-3+30008-1.
13214 със следващата от серията - 30009-9+30010-7.
Международният 382 , теглен от русенската 44102-2:
- преди потегляне;
- за спомен пред локомотива;
- клип при заминаване.
491 , теглен от 45157-5 с начална гара София , готов за потегляне.
Неуморната маневра.
И за финал сръбски кушет , вероятно за състава на 292.
Приятно гледане , а аз да ходя да пия 4-тия чай за последните 3 часа.


50251 , обслужван от 30007-3+30008-1.
13214 със следващата от серията - 30009-9+30010-7.
Международният 382 , теглен от русенската 44102-2:
- преди потегляне;
- за спомен пред локомотива;
- клип при заминаване.
491 , теглен от 45157-5 с начална гара София , готов за потегляне.
Неуморната маневра.
И за финал сръбски кушет , вероятно за състава на 292.
Приятно гледане , а аз да ходя да пия 4-тия чай за последните 3 часа.


Акредитиран фотограф


Администратор
Те добре , че се сетиха да върнат фургона , понеже за около седмица влакът пътуваше без 57-ца в състава.lok45111 написа:Вчера:
.....
БВ 7622 нямаше допълнителни вагони - състава беше 5В, 1А, 1Д. Населеност на влака около 85%
По монтанско свърши ли "Ерата на DESIRO"?

Последно промяна от VESO на Пет Яну 01, 2010 10:47 am, променено общо 2 пъти.

Администратор

Администратор
Информация за видяното по 7-ма линия от днес 01 Януари 2010 г.
ПВ 71226(и всички валкове Бо-Мон-Бк) с ЕМВ 32-118/281/282/082 "хибридче"
ПВ 70203 с 3 Ву вагона и лок. 45 178
БВ 7623 в състав 1Д, 1В(11Х6), 2В(9Х8), 1А(9Х6), 3В(9Х8) и лок. 45 199
ПВ 20206 с ЕМВ 32-107/108
Маневра Мездра с лок. 55-155






64.19

През изминалите няколко дни проследих навреме ли се движат бързите влакове със задължителна резервация "Златни пясъци". Резултатът не мога да го оформя в цифри, но ще ви опиша сведенията, не съм ги следил по гарата и т.н., просто ги чувам от апартамента като пристигат, заминават, ускоряват, намаляват и т.н., нали съм жепейска кръв и живея в жепейски блок (Локомотив).
Та, с влак 2611 нещата стоят по следният начин, за последните няколко дни влакът пристигаше и заминаваше с различно закъснение от гара Чб. Закъснението обаче не надвишаваше 15', най-общо казано закъснението на този влак варира от 5 до 15', честно да си кажа от новия ГДВ не съм го засичал да се е движил абсолютно точен (не, че и аз съм толкова редовен, но все пак), а иначе при това положение предполагам на ГО обстановката е доста напечена предвид факта, че се сменят локомотивните бригади, дежурния нервничи, пътниците са най-доволни, тъй като пушат по цигарка докато се сменят бригадите. Интересно, че в КР специално за влак 2611 и междугарието Мит-Рм е заложено плътно 130 км/ч как така не успяват да го докарат поне на Чб точен. Айде ако се спираше на Рм е разбираемо, там после има и ставка и е гадно ако се потегля.
Но те минават транзит, какъв е проблема... аа да, да не излезе превишение на лентата, че после -30% от заплатата...
за влак 2610 да не кажа лоша дума положението не е по-различно, но пак е по-добро в сравнение с 2611, закъсненията са от 5 до 10' като са заради изчакването на въпросния 211 на ГО и/или връзка от Сз с горския пътник.
Откакто е влязъл в сила новия ГДВ не съм чул Златни пясъци да е пристигал точен или поне навреме (до +10') във морската столица. Определено обаче си личи кои са истинските машинисти... 2610 като нищо може да избие поне 5' от ГО до Сф, че и повече. Като цяло обаче ограничението от 100 км/ч, легнало върху вагоните 63 си казва тежката дума, но при положение, че влаковете не закъсняват повече от 10' се преживява мисля аз. Щом Сф може, значи и ГО може, влаковете са еднакво натегнати, л-тивите са едни и същи, просто манталитетът и начина на каране правят тези разлики при закъсненията.



за влак 2610 да не кажа лоша дума положението не е по-различно, но пак е по-добро в сравнение с 2611, закъсненията са от 5 до 10' като са заради изчакването на въпросния 211 на ГО и/или връзка от Сз с горския пътник.
Откакто е влязъл в сила новия ГДВ не съм чул Златни пясъци да е пристигал точен или поне навреме (до +10') във морската столица. Определено обаче си личи кои са истинските машинисти... 2610 като нищо може да избие поне 5' от ГО до Сф, че и повече. Като цяло обаче ограничението от 100 км/ч, легнало върху вагоните 63 си казва тежката дума, но при положение, че влаковете не закъсняват повече от 10' се преживява мисля аз. Щом Сф може, значи и ГО може, влаковете са еднакво натегнати, л-тивите са едни и същи, просто манталитетът и начина на каране правят тези разлики при закъсненията.


На 2610 е доказано, че ако лок е с дебели бандажи и се ръга здраво и със 100 може да върви точен. 2611 не е по-различен от брат си, локомотивите са една марка, серия и т.н., и в Сф и в ГО има и за 100 и за 130, вагоните са същите, хората единствено се различават и оттук идва цялата работа, не е толкова до вагоните и л-тивите. Обаче в ГО са крайно малко и недостатъчно машинягите, които си падат "пилоти". Не можем да обвържем всички влаци с тях.



Информация
Модератори