Страница 13 от 81
Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 5:53 pm
от VESO
Става въпрос и гарата и автогарата сега да са действащи , така ли?
Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 5:56 pm
от Labros
07 написа:Значи верния отговор е повече от един

Аз се сетих за тоя.

Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 6:04 pm
от VESO
Сливен?
Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 6:11 pm
от Labros
Бившата гара сега е автогара. Това е въпроса. Но аз освен за Рила за друго не се сещам.
Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 6:20 pm
от 07
VESO написа:Сливен?
Бинго! Но може да има и други
Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 10:47 pm
от rexkos
Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 10:49 pm
от Mario Evstatiev
Своге, категорично. Тази гара не може да се сбърка по ред причини. Който има над 1000 пътувания през нея ще разбере защо
п.п.: Гарата е с ЕМЦ с разпоредително - изпълнителен апарат!
Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 10:56 pm
от rexkos
Eто нещо малко по-сложно, а може би не...

Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 11:00 pm
от bdz46
Искър!
Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 11:16 pm
от VESO
И от мен:
Следващият ми въпрос е какъв вид е осигурителната инсталация?
Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 11:16 pm
от rexkos
Детската железница в Пловдив
Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 11:17 pm
от Mario Evstatiev
РПАБ без контрол ан положението на стрелките в съответната гара. В случая, гарата се води "Без ОИ" и скорост 5 км/час за линии 600 мм.
Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 11:20 pm
от bdz46
Няма РПАБ тука. Това е обикновен пулт за управление на два светофора без никакви зависимости.
Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 11:23 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Няма РПАБ тука. Това е обикновен пулт за управление на два светофора без никакви зависимости.
Даже и без осигуряване на междугарието демек
В случая най - прост пулт си е както на Бно, Сви и Гв например. И пак гарата е "Без ОИ".
Тошко, мерси за поправката.
Публикувано на: Пон Окт 19, 2009 11:28 pm
от VESO
Браво на вас , правилни отговори! Снимката е правена от помещението на човека , изпълняващ функцията на рък. движение.Той има и други функции - къса билетите на входа на вагоните , пътува с влака до крайната гара , където отключа вратите , за да могат пътниците да се поразтъпчат за няколко минути , откача машината и когато тя се прегарира , я закача на другия край на влака.
Това е от гара Пионер.Интересно е , че на гара Панорама също е имало такова табло , само че то е обърнато и се намира на земята , а "приемното сдание" е заключено.От прозореца се вижда една маса и таблото долу на пода.