Страница 13 от 18

Публикувано на: Нед Юни 13, 2010 9:21 pm
от Nikss
43.309 написа:Точно така, червени и силно зацапани.
Потвърждавам! Днес й огледах щателно механиката, но пък да й сложат рециклирани амортисьори... не върви, иначе добре са я направили бегачка, но 066, която също излезе от ПР и с нови колооси е с по-чисти (до момента и двете имат по 1 ТП) и си личи, че са червени, а не трябва да се кьоравиш както тук. Какво е ставало не знам.

Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 3:12 pm
от 46 242
n0_aLoNe написа:44 081 е почти готова за път. Машината се намира в депо ПД и е с нови колооси (130 км), боядисани в черно
:?:

Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 3:22 pm
от Nikss
2007 г. като излезе от СР беше за 130, но след това я ограничиха. За нея тогава нямаше комплект, та вероятно е била с нови оси, а то машините с оси след време ги скопяват. В ГО минаха по тоя път 44 106 и 138.

Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 3:35 pm
от 42 072.9
081 имала някакви дребни проблеми да се отстранят и тогава ще излезе и е за 130км/ч. 078 е китосана и се чака за боя.

Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 5:18 pm
от bdz46
44 138 нямам спомен да е била за 130.

Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 7:24 pm
от Nikss
bdz46 написа:44 138 нямам спомен да е била за 130.
Нямаш, защото не си работил с нея. :wink: Като излезе от ГПР1 (20.11.2007 г.) беше за точно 130, след като излезе от ПР (14.12.2009 г.) и вече беше скопена. Питай който искаш машинист от ГО. Абсолютно същото се разигра и със 44 106. :? Чавдар също не помни, че именно със 106 в един топъл Августовски ден на 2008 г. докара във Варна 2613. Именно тогаз е направил едно свое клипче със 130 преди ГО, но нали не пише до скоростомерите номерата на машините както е в София и затова ако човек няма силна памет забравя и толкоз. За 106 имам свидетели машинисти от Плевен. :arrow:

Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 7:44 pm
от 44142
44138 е до 100. 081 скапа единия компресор и сега е на 1 компресор. Егати ГПР-то, при положение, че парка на депото се е свил на половина и пак ремонта куца.

Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 7:55 pm
от 42 072.9
Пак продължават родилните мъки с компресорите. Не си ли взеха поука от 151...

Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 8:01 pm
от 44142
Решението е просто. В ПД са избягали читавите пневматици и сега мъка. В СФ има пневматици и могат да правят компресори и даже са предлагали на началниците но само с това си и остава.

Публикувано на: Пет Юли 16, 2010 10:43 pm
от bdz46
Онзи ден и 098 издъхна за компресори. И двата са трагични - единият има някакъв дебит, но пуши. Другият пък се върти на празен ход и все едно го няма.

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 8:23 am
от n0_aLoNe
Имам чувството, че 149 е с най-хубави компресори. Помпат добре, не вдигат шум, плътна е, вдига се за около 3 минути.

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 3:36 pm
от 46 242
да изберат 30 от най-читавите 44 серия и изключително само за техното поддържане да се хвъpлят средства. Да им се повиши бойната готовност на 80-90%. да спрат да се занимават с тези които непрекъснато дефектират.
А за 44 081 е съмнително да е с нови колооси по простата причини че те отдавна се изчерпаха.

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 4:21 pm
от 42 072.9
Потвърждавам днес 44 081 излезе за влак 363 и е за 130км/ч.

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 7:30 pm
от 44142
44081 не е с нови колооси а само с нови оси което разрешава да е до 130. Локомотиви само с нови оси са 45 които са до 110 и 074,081,087 и 132. Може да има още такива.

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 7:33 pm
от VESO
Vmax 44132-9 = 130 km/h :wink: