Потвърждавам! Днес й огледах щателно механиката, но пък да й сложат рециклирани амортисьори... не върви, иначе добре са я направили бегачка, но 066, която също излезе от ПР и с нови колооси е с по-чисти (до момента и двете имат по 1 ТП) и си личи, че са червени, а не трябва да се кьоравиш както тук. Какво е ставало не знам.43.309 написа:Точно така, червени и силно зацапани.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Нямаш, защото не си работил с нея.bdz46 написа:44 138 нямам спомен да е била за 130.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Техник

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
да изберат 30 от най-читавите 44 серия и изключително само за техното поддържане да се хвъpлят средства. Да им се повиши бойната готовност на 80-90%. да спрат да се занимават с тези които непрекъснато дефектират.
А за 44 081 е съмнително да е с нови колооси по простата причини че те отдавна се изчерпаха.
А за 44 081 е съмнително да е с нови колооси по простата причини че те отдавна се изчерпаха.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори