Страница 13 от 14
Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 4:47 pm
от disell
Повече ми прилича на мостовете около В.Търново.

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 5:15 pm
от 45-170
45-168 е катастрофирала на Реброво при потегляне от 2 отклонителен коловоз с вертушка за Обединена.От Владо Тричков е идвала товарачка с 41 серия и не спира на входния на Реброво и на стрелката се удрят като 41 се качва на 45-168
Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 8:23 pm
от Nikss
45-170 написа:45-168 е катастрофирала на Реброво при потегляне от 2 отклонителен коловоз с вертушка за Обединена.От Владо Тричков е идвала товарачка с 41 серия и не спира на входния на Реброво и на стрелката се удрят като 41 се качва на 45-168
Щом казваш. Датата е 25.12.1989 г.
disell написа:Повече ми прилича на мостовете около В.Търново.

На мен ми прилича на моста на Владо Тричков, преди тунел 1, посока Курило.

Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 9:32 am
от disell
Няма как да е там понеже там няма автомобилен мост успоредно на жепейския....
Ето точно
тук на първия мост след сп.Трапезица в посока гара В.Търново е снимано .
Публикувано на: Чет Дек 09, 2010 7:14 pm
от vesko7
Точно там Чавдаре

Ако не съм затрил календарчета от онова време ще намеря начин да ги насканирам и пусна тук. Спомням си, че със сигурност и "Октомврийската революция" е снимана там.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 1:10 am
от VESO
Успях да намеря информация за всички по - големи ж.п. катастрофи след 1962 г.
А тези , които са по - напред с материала , могат да посочат и локомотивите.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 8:29 am
от disell
В статиите за сп."ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ТРАНСПОРТ " Д. Деянов описва най-точно кои електровози в какви екшъни са участвали.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 10:00 am
от LALich
За три от катастрофите информацията не е вярна.На 08.03.82 до Казанлък-влака е ПВ Карлово-Тулово;На 01.10.92 до Любимец-частта от дългосъставния ТВ по неубясними причини вместо да се върне на съседния коловоз ,заминава към м/угарието;На 30.07.03 край Дъбене ,ПВ не спира на Проходния светофор се удря в опашката на спрелия по повреда БВ 3636 Варна-София.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 10:08 am
от bdz46
И не е Дъбене, а Сопот.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 10:47 am
от 07
Пропуснати са 2-3 "екшъна" - Кататстрофите при: Одърне, Карагеоргиево, Венчан
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 2:25 pm
от Nikss
disell написа:В статиите за сп."ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ТРАНСПОРТ " Д. Деянов описва най-точно кои електровози в какви екшъни са участвали.
Хайде ако не ти е проблем подай линкове.

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 7:43 pm
от evrokoma
Не виждам и катастрофата на Бяла (Русенско) когато международния от Москва се вряза в бързия София-Русе

Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 8:20 pm
от disell
Извадка от статията на инж. Д. Деянов за локомотиви серия 44 (сп. Ж.Т. бр.1/2006):
... катастрофата в гара Огняново на 9 май 1989 г., след която е бракуван локомотив 44077.6, челен удар в междугарието Своге - Церово на 43р-86 до 06-120, след който е бракуван електрическият локомотив, катастрофата при гара Ресен на 13 юни 1991 г. - бракуван локомотив 44116.2, катастрофата на 2 януари 1989 г. в гара Михалци-Стамболово с влак № 230 - бракуван локомотив 44119.6, изпуснат влак № 40612 от гара Кръстец и напълно разрушен локомотив 43р-122, удар между локомотивите 43р-124 до 43р-129 на 16 декември 1981 г. в междугарието Комунари - Дългопол, вследствие на който са бракувани двата локомотива и др. Интересен е случаят с локомотив 43р-59, опожарен и бракуван през 1983 г., който обаче е възстановен на следващата година в депо Бургас. Излиза с юбилеен № 43-1945, а от 1992 г. преномериран на 43310.2 и понастоящем продължава да работи. А локомотив 44064.4, който на 6 октомври 1988 г. катастрофира на стрелка № 1 в гара Одърне, поради неправилно подготвен маршрут за транзитното преминаване на Е 208, е бракуван на 24 март 1989 г. и възстановен в депо Подуяне, като са използвани агрегати и части от бракувания локомотив 44077.6 и излиза с юбилеен № 44 045. Експлоатационният му номер 44064.4 е възстановен през 1990 г......
В новата книга на сем.Деянови за развитието на локомотивите на БДЖ пише и само за един бракуван през 1990 год. локомотив от серия 45 , това е номер 168 без да е написано по каква причина.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 8:39 pm
от 44142
168 се удря с 41 серия на Реброво. Лок тогава е бил зачислен към парка на депо Мездра заедно със 169 и тн. 168 е трансформирана в сегашните останки на 143.
Публикувано на: Нед Яну 02, 2011 8:53 pm
от disell
Чак сега видях , че на
първа страница от тази тема има доста информация относно повечето пострадали локомотиви от 43,44 и 45 серия
така , че не е нужно повече да се повтаряме.
А в албума на Иван Иванов от Русе има и интересни снимки за катастрофирали и опожарени локомотиви от 42 серия , ето линк към албума с тях:
http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=7152&ppuser=6498