


Щом казваш. Датата е 25.12.1989 г.45-170 написа:45-168 е катастрофирала на Реброво при потегляне от 2 отклонителен коловоз с вертушка за Обединена.От Владо Тричков е идвала товарачка с 41 серия и не спира на входния на Реброво и на стрелката се удрят като 41 се качва на 45-168


На мен ми прилича на моста на Владо Тричков, преди тунел 1, посока Курило.disell написа:Повече ми прилича на мостовете около В.Търново.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Няма как да е там понеже там няма автомобилен мост успоредно на жепейския....
Ето точно тук на първия мост след сп.Трапезица в посока гара В.Търново е снимано .
Ето точно тук на първия мост след сп.Трапезица в посока гара В.Търново е снимано .

За три от катастрофите информацията не е вярна.На 08.03.82 до Казанлък-влака е ПВ Карлово-Тулово;На 01.10.92 до Любимец-частта от дългосъставния ТВ по неубясними причини вместо да се върне на съседния коловоз ,заминава към м/угарието;На 30.07.03 край Дъбене ,ПВ не спира на Проходния светофор се удря в опашката на спрелия по повреда БВ 3636 Варна-София.


Извадка от статията на инж. Д. Деянов за локомотиви серия 44 (сп. Ж.Т. бр.1/2006):
... катастрофата в гара Огняново на 9 май 1989 г., след която е бракуван локомотив 44077.6, челен удар в междугарието Своге - Церово на 43р-86 до 06-120, след който е бракуван електрическият локомотив, катастрофата при гара Ресен на 13 юни 1991 г. - бракуван локомотив 44116.2, катастрофата на 2 януари 1989 г. в гара Михалци-Стамболово с влак № 230 - бракуван локомотив 44119.6, изпуснат влак № 40612 от гара Кръстец и напълно разрушен локомотив 43р-122, удар между локомотивите 43р-124 до 43р-129 на 16 декември 1981 г. в междугарието Комунари - Дългопол, вследствие на който са бракувани двата локомотива и др. Интересен е случаят с локомотив 43р-59, опожарен и бракуван през 1983 г., който обаче е възстановен на следващата година в депо Бургас. Излиза с юбилеен № 43-1945, а от 1992 г. преномериран на 43310.2 и понастоящем продължава да работи. А локомотив 44064.4, който на 6 октомври 1988 г. катастрофира на стрелка № 1 в гара Одърне, поради неправилно подготвен маршрут за транзитното преминаване на Е 208, е бракуван на 24 март 1989 г. и възстановен в депо Подуяне, като са използвани агрегати и части от бракувания локомотив 44077.6 и излиза с юбилеен № 44 045. Експлоатационният му номер 44064.4 е възстановен през 1990 г......
В новата книга на сем.Деянови за развитието на локомотивите на БДЖ пише и само за един бракуван през 1990 год. локомотив от серия 45 , това е номер 168 без да е написано по каква причина.
... катастрофата в гара Огняново на 9 май 1989 г., след която е бракуван локомотив 44077.6, челен удар в междугарието Своге - Церово на 43р-86 до 06-120, след който е бракуван електрическият локомотив, катастрофата при гара Ресен на 13 юни 1991 г. - бракуван локомотив 44116.2, катастрофата на 2 януари 1989 г. в гара Михалци-Стамболово с влак № 230 - бракуван локомотив 44119.6, изпуснат влак № 40612 от гара Кръстец и напълно разрушен локомотив 43р-122, удар между локомотивите 43р-124 до 43р-129 на 16 декември 1981 г. в междугарието Комунари - Дългопол, вследствие на който са бракувани двата локомотива и др. Интересен е случаят с локомотив 43р-59, опожарен и бракуван през 1983 г., който обаче е възстановен на следващата година в депо Бургас. Излиза с юбилеен № 43-1945, а от 1992 г. преномериран на 43310.2 и понастоящем продължава да работи. А локомотив 44064.4, който на 6 октомври 1988 г. катастрофира на стрелка № 1 в гара Одърне, поради неправилно подготвен маршрут за транзитното преминаване на Е 208, е бракуван на 24 март 1989 г. и възстановен в депо Подуяне, като са използвани агрегати и части от бракувания локомотив 44077.6 и излиза с юбилеен № 44 045. Експлоатационният му номер 44064.4 е възстановен през 1990 г......
В новата книга на сем.Деянови за развитието на локомотивите на БДЖ пише и само за един бракуван през 1990 год. локомотив от серия 45 , това е номер 168 без да е написано по каква причина.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Чак сега видях , че на първа страница от тази тема има доста информация относно повечето пострадали локомотиви от 43,44 и 45 серия
така , че не е нужно повече да се повтаряме.
А в албума на Иван Иванов от Русе има и интересни снимки за катастрофирали и опожарени локомотиви от 42 серия , ето линк към албума с тях:
http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=7152&ppuser=6498
така , че не е нужно повече да се повтаряме.
А в албума на Иван Иванов от Русе има и интересни снимки за катастрофирали и опожарени локомотиви от 42 серия , ето линк към албума с тях:
http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=7152&ppuser=6498
Информация
Модератори