Страница 119 от 147
Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 9:02 am
от Mario Evstatiev
Напълно безумно е наистина, но в решенията на БДЖ определено не може да се търси логика. А къде е оборудването на 175, този въпрос трябва да се зададе на ония горе на "Вазов 3"...
Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 10:50 am
от Nikss
И сега какво? 170 няма да я бъде, за да тръгне 175?

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 11:00 am
от 44142
Почнаха да възстановяват 144 и наредиха да се спре. Сега щяло да се прави 44090 и 095. Ужким 152 щеше да става донор на 44090 но явно чарковете са и заминали някъде. Отделно по 144 е влагано труд и материяли . Бил положен силовия кабелаж и сега всичко заминава на ........
Публикувано на: Чет Яну 05, 2012 10:48 am
от Nikss
Публикувано на: Пет Яну 06, 2012 2:51 pm
от 44142
Дочух, че 45175 ще става 44175. Някакви чехи са обикаляли по депата да оглеждат лок в изолация.
Публикувано на: Пет Яну 06, 2012 3:48 pm
от Nikss
Ма нека всичките 45 да ги направят 44 с рециклирани амортисьори и пружини и да мирясат вече, пък товарните ако щат и с патици да ги карат.

Публикувано на: Пет Яну 06, 2012 3:49 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Дочух, че 45175 ще става 44175. Някакви чехи са обикаляли по депата да оглеждат лок в изолация.
За чехите - ще си откупуват машини, за да ги използват за техни модернизации.
Публикувано на: Пет Яну 06, 2012 3:55 pm
от 44142
Разбрах, че са ходили на огледи в СФ и ПО. Решено ли е колко маш ще се продадат или е поредната приказка.
Публикувано на: Пет Яну 06, 2012 4:11 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Разбрах, че са ходили на огледи в СФ и ПО. Решено ли е колко маш ще се продадат или е поредната приказка.
Всички опразнени кошове на талиги. Не е приказка.
Публикувано на: Пет Яну 06, 2012 4:14 pm
от vesko7
Марио Евстатиев написа:За чехите - ще си откупуват машини, за да ги използват за техни модернизации.
По скоро за да си ги карат - Има сериозни предпоставки за това.
Следете ческите форуми!
Публикувано на: Пет Яну 06, 2012 8:38 pm
от dido73
Въпросните чехи са от CD (чешкото БДЖ), не от Шкода

Искат кошове за техни си галимации. Ще ги пълнят.
Добре че Габровеца се е разбрал с тях на английски. Висшето деповско ръководство е говорило на жестикулански език.

Айн, цу цвайн, цу дрън!

Публикувано на: Пет Яну 06, 2012 8:40 pm
от VESO
Те пък като знаят какви сме българите , защо ли не са си взели и преводач?

Публикувано на: Пет Яну 06, 2012 8:43 pm
от dido73
VESO написа:Те пък като знаят какви сме българите , защо ли не са си взели и преводач?

Българите сме си добри. Началниците ни са нефелни. Прозрение ги озари и решиха - ТП1 и ТП2 електровози от Пд вече са в Сф. Ония ден за 178 чакаме реле 406 - 3 часа да дойде от Пд. SO1 - 4 часа. Тепърва ще започва голямото шоу на "канала".
Публикувано на: Чет Яну 12, 2012 11:15 am
от 44142
44087 спря за ГПР. 44076 и тя ще спре до няколко дена за ГПР.
Публикувано на: Чет Яну 12, 2012 11:43 pm
от dido73
44142 написа:44087 спря за ГПР.
....и веднага й отиде гебера на мястото на гебера с изтекъл срок на днешното ТП - 45-151. Нема празно.