Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Напълно безумно е наистина, но в решенията на БДЖ определено не може да се търси логика. А къде е оборудването на 175, този въпрос трябва да се зададе на ония горе на "Вазов 3"...
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И сега какво? 170 няма да я бъде, за да тръгне 175? :o
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Почнаха да възстановяват 144 и наредиха да се спре. Сега щяло да се прави 44090 и 095. Ужким 152 щеше да става донор на 44090 но явно чарковете са и заминали някъде. Отделно по 144 е влагано труд и материяли . Бил положен силовия кабелаж и сега всичко заминава на ........
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Дочух, че всички от оградата заминават, само 080 ще остава да се прави. 095 като е ТНТМ какво прави в сметките за възстановяване :?: :evil: :x
А можеше 072, 073, 075, 083 и 148 да се вдигнат на крака... примерно :!: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Дочух, че 45175 ще става 44175. Някакви чехи са обикаляли по депата да оглеждат лок в изолация.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ма нека всичките 45 да ги направят 44 с рециклирани амортисьори и пружини и да мирясат вече, пък товарните ако щат и с патици да ги карат. :evil: :x
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Дочух, че 45175 ще става 44175. Някакви чехи са обикаляли по депата да оглеждат лок в изолация.
За чехите - ще си откупуват машини, за да ги използват за техни модернизации.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Разбрах, че са ходили на огледи в СФ и ПО. Решено ли е колко маш ще се продадат или е поредната приказка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Разбрах, че са ходили на огледи в СФ и ПО. Решено ли е колко маш ще се продадат или е поредната приказка.
Всички опразнени кошове на талиги. Не е приказка.
64.19
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Марио Евстатиев написа:За чехите - ще си откупуват машини, за да ги използват за техни модернизации.
По скоро за да си ги карат - Има сериозни предпоставки за това.
Следете ческите форуми!
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Въпросните чехи са от CD (чешкото БДЖ), не от Шкода :!: Искат кошове за техни си галимации. Ще ги пълнят.
Добре че Габровеца се е разбрал с тях на английски. Висшето деповско ръководство е говорило на жестикулански език. :lol:
Айн, цу цвайн, цу дрън! :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Те пък като знаят какви сме българите , защо ли не са си взели и преводач? 8)
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

VESO написа:Те пък като знаят какви сме българите , защо ли не са си взели и преводач? 8)
Българите сме си добри. Началниците ни са нефелни. Прозрение ги озари и решиха - ТП1 и ТП2 електровози от Пд вече са в Сф. Ония ден за 178 чакаме реле 406 - 3 часа да дойде от Пд. SO1 - 4 часа. Тепърва ще започва голямото шоу на "канала".
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44087 спря за ГПР. 44076 и тя ще спре до няколко дена за ГПР.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:44087 спря за ГПР.
....и веднага й отиде гебера на мястото на гебера с изтекъл срок на днешното ТП - 45-151. Нема празно.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация