Страница 116 от 147
Публикувано на: Съб Окт 01, 2011 7:15 pm
от bdz46
Те пък едни части...
Публикувано на: Съб Окт 01, 2011 7:18 pm
от dido73
bdz46 написа:Те пък едни части...
А ич???

Публикувано на: Съб Окт 01, 2011 8:21 pm
от 42 072.9
Дано поне като се прехвърлят компресорите да се постегнат малко, защото единия няма дебит, а другия за по-малко от 10 часа остава без масло.
Публикувано на: Съб Окт 01, 2011 9:19 pm
от amon
С тия калпави клапани, които докараха, скоро няма да има читави компресори...
Парадокс - докараха части, но... негодни

Публикувано на: Съб Окт 01, 2011 10:30 pm
от Nikss
Само не разбрах - протокол за надпробег за какво
В интерес на истината, тя е на 2 години от ГПР с пробег около 287 000 км по мои сметки. Преди това пък е минавала СР през 02.2008 г.
Публикувано на: Вто Окт 04, 2011 7:45 pm
от 44142
Днес транспортираха 44084, от ПД в СФ за РЯЗАНЕ!! Най тъпото е, че има хора в дирекцията които не мислят. На СЗ пратиха оглозгания кош на 142 вместо да пратят 084. Хората до сега да бяха възстановили 161. В СФ горя 144. Лок чака силов и оперативен кабелаж, като не се знае коге ще се закупи същия. Можеше коша на 084 да стане 144, като същия не е горял и щеше до сега 144 да е на линия. В 084 има траф, останки от реверсор и други дреболий. Интересно защо не ги свалиха в ПД тези неща а ще ги свалят в Сф? То е ясно за съжаление, та да се загубят половината части на път за ПД. Това ЖП няма да се оправи никога.
Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 12:22 am
от dido73
44142 написа:Днес транспортираха 44084, от ПД в СФ за РЯЗАНЕ!! Най тъпото е, че има хора в дирекцията които не мислят. На СЗ пратиха оглозгания кош на 142 вместо да пратят 084. Хората до сега да бяха възстановили 161. В СФ горя 144. Лок чака силов и оперативен кабелаж, като не се знае коге ще се закупи същия. Можеше коша на 084 да стане 144, като същия не е горял и щеше до сега 144 да е на линия. В 084 има траф, останки от реверсор и други дреболий. Интересно защо не ги свалиха в ПД тези неща а ще ги свалят в Сф? То е ясно за съжаление, та да се загубят половината части на път за ПД. Това ЖП няма да се оправи никога.
Покрай целия хаос в цялото БДЖ, на високо и средно ниво ръководството извършва напълно необясними и абсурдни неща. Ръководството по места пък чинно изпълнява. Пак ще се повторя - 44-084 беше напълно окомплектована, когато взеха решението за брак. Прав си Свиленов, ако не се бе обезкостила сега можеше да се прероди в 144, въпреки незначителните оперативни разлики. А защо в Сф ще се сваля.... мисля, че се досещате. Дизелджиите им трябват заработки. Те ти заработка.
Не знам каква ще е съдбата на панела на рекдините за реостата. Рекдините са свалени отдавна + датчиците Y8. Чакахме нареждане да се свали целия панел за да се постави на место горелия на 144. Не го дочакахме. Той си е със релетата с кабелите с всичко.

Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 10:51 am
от 42 072.9
Защо търсите логика в нечии решения? Оградата не е от вчера, не е и от днес. По бързите влакове се пуска каквото има, а за товарните важното е да има пантограф.
Дълги години се симулира нещо в железницата и е крайно време да се разделя каквото ще се разделя, да фалира каквото ще фалира и поне да знаем, че няма нищо за какво да се ядосваме.
Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 6:44 pm
от Mario Evstatiev
44 084 е подадена в дизелов цех в депо София за разкомплектоване. Утре идват от Мездра да свалят също разни части. После коша безвъзвратно отива на резака.
Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 7:09 pm
от 46 242
Каква логика, какви 5лв.. БДЖ фалира. Не е оповестено официално, но де факто е аут. Поддържат някакъв труп колкото да минат изборите. След тях масово бичкия и разпродагба. Търсете си работа в Кончар и БЖК. Бързо, докато е време.
Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 7:10 pm
от Тената
lok45111 написа:44 084 е подадена в дизелов цех в депо София за разкомплектоване. Утре идват от Мездра да свалят също разни части. После коша безвъзвратно отива на резака.
А коша здрав ли е, във смисъл да не е крив, от някой пожар или катастрофа?
Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 7:24 pm
от bdz46
Никакви катастрофи и пожари. Здрав и цял кош ще се унищожи, а мачканите 143, 144, 148 остават.
Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 8:23 pm
от 46 242
Остават те...Глей сега колко влака остават за след Коледа...
Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 8:25 pm
от Тената
bdz46 написа:Никакви катастрофи и пожари. Здрав и цял кош ще се унищожи, а мачканите 143, 144, 148 остават.
Това е престъпление, тия не се ли сещат, че ще потрябва утре кош за някой локомотив. Ако е блъснат, крив, да не става за ползване, нека го режат, няма нужда от безполезни железа, но здрав кош, си е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!!!
Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 10:32 pm
от dido73
Тената написа:bdz46 написа:Никакви катастрофи и пожари. Здрав и цял кош ще се унищожи, а мачканите 143, 144, 148 остават.
Това е престъпление, тия не се ли сещат, че ще потрябва утре кош за някой локомотив. Ако е блъснат, крив, да не става за ползване, нека го режат, няма нужда от безполезни железа, но здрав кош, си е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!!!
На висшето БДЖ ръководство не му пука за тези подробности. Те искат да има скрап. Ама бил здрав, какво им пука.