Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

45 171 е след ГПР, на шаблона пише, че е излезла на 21.09!! Вчера обслужи 7623. :)
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

45-178 беше на 22-ри за осцилограма на ГВП и днес гледам още кисне в депото. За какво ли още е оставена? :-k
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 5
Регистриран на: Пон Ное 08, 2010 12:53 pm
Местоположение: лом

Мнение от vrende1972 »

Georgi Dimitrov написа:45 171 е след ГПР, на шаблона пише, че е излезла на 21.09!! Вчера обслужи 7623. :)
Мнения: 5
Регистриран на: Пон Ное 08, 2010 12:53 pm
Местоположение: лом

Мнение от vrende1972 »

вчера аз бях с нея пълен боклук е машината почти се разпадна докато върнах 7630 с нея единият токоснемател не се вдига вратата на проходният коридор не е оправена все едно съм вмашинното на втора кабина има разлика в амперметрите от 200 ампера в двете кабини изпадна един смесител за пясъкоподаването заедно с тръбата изпусна един саб регулатор абе с една дума развалина едни нови каретки само нови бандажи и осветление на механиката с нови плафончета направо за рекламация :shock:
Мнения: 5
Регистриран на: Пон Ное 08, 2010 12:53 pm
Местоположение: лом

Мнение от vrende1972 »

най добрите машини на мездра са 44 174 и 45 182 другото е ужас да не би сега драганов да оправи нещата щото ремонта беше под всякаква критика а те имаха страх по рано от него дано
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

174 е в Сф, доколкото ми е известно и май няма да се връщат със 179 в М. :roll: :twisted:
Иначе 159 е добре, климатиците бачкат, 160 е спряна, но не беше лоша, 173 има най-яките климатици, след повезка врата и гърба са ти схванати, 175 като 160, 176 не я знам как е след ГПР-то, но преди него беше пълна кошница, 177 средна работа, 178 беше добре, дано и сега е така, 180 не й бачкат климатиците, 181 не я знам изобщо къде е, 183 на ел. част е добре, но има нужда от външно измиване, 193 също като 175 и 160, 194 отиде в Русе миналата седмица (втора на 1384, не знам за какво, май за СР), 199 е спряна за ГПР, 195 като 177. Общо взето не са чак толкова зле, 171 си беше зле и преди ГПР. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

174 има сиви амортисьори и за това е добра и си работи в Мездра. 194 си реботи по Мездра а не е в Русе.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Обаче в Мездра са спецове. На 174 за да не бие на очи че са свалени блокове Т8.1 и тн, са свалили само трафчетата от блоковете.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Обаче в Мездра са спецове. На 174 за да не бие на очи че са свалени блокове Т8.1 и тн, са свалили само трафчетата от блоковете.
Да не би да говориш за Y8.1÷Y8.3. Е то значи няма реостат. То въобще има ли мездреняшка машина с налични панели Y8.1÷Y8.3 :?: Риторичен въпрос. Интересно как излиза от планови ремонти ТП, МПР без реостатна спирачка? Пишете рапорти и да ги спират. Като им спрат локомотивите ще им дойде акъла в тъпите кратуни, че колкото повече крадат , толкова повече ще го духат. :evil:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

174 може да е с нови амортисьори, ама като я пуснаха нещо им поизпадаха болтовете, та се налагаше да се превързват с тел и т.н.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

dido73 написа:То въобще има ли мездреняшка машина с налични панели Y8.1÷Y8.3 :?: Риторичен въпрос.
Има. На някои са заварени капаците и всичко стои. Че и работи.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Точно, У8.1 и тн. 195 изписана от ГПР с липсвощи панели. Странна работа. Сигурно за 140 сте взели от 152 или 156.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:Точно, У8.1 и тн. 195 изписана от ГПР с липсвощи панели. Странна работа. Сигурно за 140 сте взели от 152 или 156.
Нищо още не сме вземали за 140. Няма нареждане още да се пипа от ударените 152 и 156, но като гледам пълната анархия и безхаберие само чакат последния момент. Колкото и да подсещаме за липсващите панели на 140 се чака последния момент да дойдат пробите. Сигурно тогава като се назори работата ще решават. :evil: Да им го ******* * ******** *******! :evil:
Изписана от ГПР с липсващи панели - рапорти и да я спират. :evil: Всичко се разпада в тая фирма. :evil: Немам нерви вече. ](*,)
3 месеца чакаме заявка за говорителчета за зумери. Шибаните малки говорителчета от по 1ват не могат да ги доставят 3 месеца.
Е нема такава фирма. Нема такава фирма.
Някой спомена за работа по другите теми. Млади ли сте, бегайте далече от тая фирма!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Прав си, че всичко отива на разтурия за съжаление.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

140 чакала предпазители. Като знам, че 096 чака предпазители няколко месеца.......... При положение, че няма маш е срамота лок да седи за елементарни консумативи, които се полагат на ПР.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация