Страница 113 от 147
Публикувано на: Пет Сеп 09, 2011 5:05 pm
от Иван Иванов
Изолатора е нов получен ок Снабдителна база на БДЖ гр.Русе.Този не е първия разлепил се,който получаваме от базата. Може би има 4-5 случая на разлепване но до сега са ставали още по пробите и не се е получило гласност по въпроса.
Публикувано на: Пет Сеп 09, 2011 8:50 pm
от Mario Evstatiev
Иване, явно проблема е в самите изолатори. Или некачествена изработка или стареене. В тоя случай, май 2-ра употреба си е по-добрия вариант.
Публикувано на: Пет Сеп 09, 2011 10:00 pm
от Иван Иванов
Нямат никаква успоредност в пространството двата фланеца.При чешките нямаше такъв проблем. Явно гаражно производство с нечия благословия.
45-179-9 възстановени ГВП и RFT
Публикувано на: Съб Сеп 10, 2011 11:36 pm
от dido73
Монтирани изолатори на ГВП въздухопроводен и на пантографите неподвижен на локомотив
45-179-9:

Възстановена радиостанция RFT на локомотив
45-179-9:

Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 7:11 am
от Mario Evstatiev
Браво, проработило е RFT-то

Публикувано на: Вто Сеп 13, 2011 8:52 pm
от 44142
44179 от днес почна да печели. Сефтето и беше на 20223.
Публикувано на: Вто Сеп 13, 2011 10:50 pm
от dido73
44142 написа:44179 от днес почна да печели. Сефтето и беше на 20223.
Мездренята ли ще си я експлоатират?
Публикувано на: Сря Сеп 14, 2011 8:34 am
от 44142
За сега СФ.
Публикувано на: Сря Сеп 14, 2011 4:05 pm
от 42 072.9
Хващала канал само по тунелите

Публикувано на: Сря Сеп 14, 2011 4:13 pm
от kgeorgiev
42 072.9 написа:Хващала канал само по тунелите

понеже вълните няма на къде да бягат

Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 9:16 pm
от 42 072.9
074 онзи ден се прибра от Янтрата с кръгов огън на 3-ти ТД. Завъртя се до Варна днес беше 50265 дано да са я оправили.
На 096 откриха пукната конзола на реактивната щанга от към рамата на талигата.
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 9:45 pm
от 45-170
074 остана за вдигане и смяна на тягов двигател+ ТП
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 10:00 pm
от dido73
45-170 написа:074 остана за вдигане и смяна на тягов двигател+ ТП
Минало бешело.

Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 10:03 pm
от bdz46
Как се сменя двигател без кран??
Иначе двигателя си беше стабилно опушен вътре.
Публикувано на: Чет Сеп 22, 2011 10:07 pm
от dido73
bdz46 написа:Как се сменя двигател без кран??
Иначе двигателя си беше стабилно опушен вътре.
С 5 тонния кран на ЕМВ халето.
