Страница 112 от 147

Публикувано на: Пон Авг 29, 2011 9:01 pm
от dido73

Публикувано на: Пон Авг 29, 2011 10:14 pm
от Nikss
Утре:
44 174 - 20610" за Пд
45 172 - 20612" пак там :? :roll: :arrow:

Публикувано на: Вто Авг 30, 2011 11:53 am
от 42 072.9
С оглед на разрастващият се график в СФ ... :)

Публикувано на: Чет Сеп 01, 2011 5:10 pm
от 45-170
Двете машини отиват за струг в Сф.

45-179 счупени изолатори на ГВП

Публикувано на: Сря Сеп 07, 2011 11:23 pm
от dido73
Както споменах 45-179 е със счупени изолатори на ГВП. Камерата очевидно е цяла.
Изображение

Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 10:39 am
от emoboi95
Защо са счупени

Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 7:06 pm
от dido73
emoboi95 написа:Защо са счупени
:dontknow: Предполагам се е счупил въздухопроводящия изолатор, като най-натоварен след камерния изолатор. Така цялото ГВП пада и понеже то е захванато с шунтове за неподвижния изолатор на пантографните разединители е повлякло и счупило и него.
Най-натоварените изолатори са камерния и въздухопроводния на ГВП. Камерния се товари от ударите на подвижния контакт, а въздухопроводния освен че провежда въздуха на него се държи половината ГВП. Вероятно му е дошло времето, ако не е сменян при СР-то в Русе. Вижда се, че другия подпорен изолатор държащ другата половина на ГВП-то е на мястото си заедно с металната чашка. Вероятно при счупването на въздухопроводящия се къса заварката (заварка ли е не знам със сигурност) между тялото на неподвижния контакт на ГВП и металната чашка на изолатора. Така пада целия ГВП и повлича със шунтовете неподвижния изолатор за пантографните разединители.

Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 8:05 pm
от borislaviv
Явно така е станало, както го е писал dido. С малка корекция: въздухопроводящият изолатор не е счупен, а отлепен от фланеца, който е на покрива. Най-често причина да се отлепи подобен изолатор е спукването на самия фланец и той вече не може да държи. Защото през този изолатор минава струя въздух с налягане 9 бара и то за много кратко време. Май беше 40 милисекунди. Но според мен причината да се получават подобни счупвания на камери на ГВП е променената схема на ключ 370/372, която при всяка смяна на кабини води до изключване на ГВП. А колко пъти ненужно се изключва ГВП по път, като наближи ставка и машинистът не е съумял да свали преди това позициите, за да свали пантографа.

Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 8:18 pm
от 42 072.9
По товарачките, особено пощното движение на ден може да смениш кабини до 30-40 пъти. Това оправдано изключване на прекъсвача ли е?

Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 8:28 pm
от n0_aLoNe
Ами с 46-200 с тези броячи...

Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 8:29 pm
от 42 072.9
Като предположим, че от депо до Искъра се сваля 10-20 пъти ...

Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 8:33 pm
от bdz46
Което е една друга болна тема...

Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 8:44 pm
от 42 072.9
Излишно е да рискуваш заради една неподдържана единица в инфраструктурата жизненоважния графит, който и без това го няма камоли за подравняване на вложките.

Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 9:57 pm
от bdz46
Въпрос на философия. Не се знае дали не се получава "кон за кокошка".
Всъщност не е сигурно кога и при какви условия се получава изронването.
Може и да е късмет, но за 6 години ми се е случвало само веднъж с ЕМВ насред междугарието.

Публикувано на: Чет Сеп 08, 2011 11:24 pm
от Тената
bdz46 написа:....
Може и да е късмет, но за 6 години ми се е случвало само веднъж с ЕМВ насред междугарието.
Може и късмет да е...
Около 20-тина случая на паднал графит, и само 7-8 обърнати пантуграфа, за няма и година работа във участъка СЗ-ПА. :D