Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Утре:
44 174 - 20610" за Пд
45 172 - 20612" пак там :? :roll: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

С оглед на разрастващият се график в СФ ... :)
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

Двете машини отиват за струг в Сф.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Както споменах 45-179 е със счупени изолатори на ГВП. Камерата очевидно е цяла.
Изображение
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 129
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 12:34 pm
Местоположение: Враца

Мнение от emoboi95 »

Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

emoboi95 написа:Защо са счупени
:dontknow: Предполагам се е счупил въздухопроводящия изолатор, като най-натоварен след камерния изолатор. Така цялото ГВП пада и понеже то е захванато с шунтове за неподвижния изолатор на пантографните разединители е повлякло и счупило и него.
Най-натоварените изолатори са камерния и въздухопроводния на ГВП. Камерния се товари от ударите на подвижния контакт, а въздухопроводния освен че провежда въздуха на него се държи половината ГВП. Вероятно му е дошло времето, ако не е сменян при СР-то в Русе. Вижда се, че другия подпорен изолатор държащ другата половина на ГВП-то е на мястото си заедно с металната чашка. Вероятно при счупването на въздухопроводящия се къса заварката (заварка ли е не знам със сигурност) между тялото на неподвижния контакт на ГВП и металната чашка на изолатора. Така пада целия ГВП и повлича със шунтовете неподвижния изолатор за пантографните разединители.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Явно така е станало, както го е писал dido. С малка корекция: въздухопроводящият изолатор не е счупен, а отлепен от фланеца, който е на покрива. Най-често причина да се отлепи подобен изолатор е спукването на самия фланец и той вече не може да държи. Защото през този изолатор минава струя въздух с налягане 9 бара и то за много кратко време. Май беше 40 милисекунди. Но според мен причината да се получават подобни счупвания на камери на ГВП е променената схема на ключ 370/372, която при всяка смяна на кабини води до изключване на ГВП. А колко пъти ненужно се изключва ГВП по път, като наближи ставка и машинистът не е съумял да свали преди това позициите, за да свали пантографа.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

По товарачките, особено пощното движение на ден може да смениш кабини до 30-40 пъти. Това оправдано изключване на прекъсвача ли е?
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Ами с 46-200 с тези броячи...
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Като предположим, че от депо до Искъра се сваля 10-20 пъти ...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Което е една друга болна тема...
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Излишно е да рискуваш заради една неподдържана единица в инфраструктурата жизненоважния графит, който и без това го няма камоли за подравняване на вложките.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Въпрос на философия. Не се знае дали не се получава "кон за кокошка".
Всъщност не е сигурно кога и при какви условия се получава изронването.
Може и да е късмет, но за 6 години ми се е случвало само веднъж с ЕМВ насред междугарието.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:....
Може и да е късмет, но за 6 години ми се е случвало само веднъж с ЕМВ насред междугарието.
Може и късмет да е...
Около 20-тина случая на паднал графит, и само 7-8 обърнати пантуграфа, за няма и година работа във участъка СЗ-ПА. :D
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация