Страница 111 от 147

Публикувано на: Пон Авг 08, 2011 12:13 am
от dido73
45-170 написа:изписана е без RFT,защото в Русе частна фирма трябва да я прави и много пари иска и затова ръководството е решило да се възтанови в Подуене
А защо ВЪЗСТАНОВИ? :shock: Възстанови значи , че на RFT й липсва нещо! Що за безобразие. А точно пък до Русе се намира Го. Там са перфектно запознати с RFT и ВЪЗСТАНОВЯВАТ такива. Къде е София, къде е Го, къде Русе и къде е акъла на ръководните мъдреци? #-o

Публикувано на: Пон Авг 08, 2011 11:32 am
от 45-170
ти не знаеш ли че ръководните кадри нямат такова нещо акъл

Публикувано на: Вто Авг 09, 2011 3:40 pm
от Иван Иванов
По договора от 2007г. между БДЖ и БТ няма клауза за ремонта на RFT. Състоянието на радиостанцията е следното има блокове на които не се знае състоянието им , тъй като лок. дойде в студено състояние, липсват кабелите м/у блоковете а на кабелите м/у двете кабини липсват по около 80 см. в двата им края /отрязани/ в двете кабини. Ако извършим ремонта трябва да се подпише протокол за допълнителна работа , който да се плати допълнително а това БДЖ не иска .Не бягаме от работа щом ще се плати.

Публикувано на: Сря Авг 17, 2011 8:42 pm
от 42 072.9
45149 влезе ТП след страотното представяне на 2637/2610. 44 078 днес излезе от струг и ако не се лъжа това е първото престъргване.

Публикувано на: Сря Авг 24, 2011 2:44 pm
от Иван Иванов
От днес 44-179.0 е в експлоатация.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001227966919

Публикувано на: Сря Авг 24, 2011 4:19 pm
от emoboi95
интересно кога ли ще я докарат в мездра

Публикувано на: Сря Авг 24, 2011 5:13 pm
от фена
Машината отива за София за възстановяване на RFT и по всяка вероятност остава там а както добре се знае на Депо Мездра няма нужда от бегачки пуснат е слух, че и 44-174 и 44-140 ще минат към Депо София поради същата причина.

Публикувано на: Сря Авг 24, 2011 5:20 pm
от bdz46
Такава машина няма работа в Мездра!

Публикувано на: Сря Авг 24, 2011 7:11 pm
от Тената
bdz46 написа:Такава машина няма работа в Мездра!

:D :D :D :D Пратете я във "майново" :D :D :D :D

Публикувано на: Сря Авг 24, 2011 8:53 pm
от Mario Evstatiev
45 170.8 е забелязана пред халето за ремонт в депо Дупница.

Публикувано на: Сря Авг 24, 2011 10:50 pm
от dido73
фена написа:Машината отива за София за възстановяване на RFT
В София дано успеят. В Пд не можем да го възстановим, защото били изрязани кабелите вкл. I-II кабина, както докладва Иван Иванов:
Иван Иванов написа:По договора от 2007г. между БДЖ и БТ няма клауза за ремонта на RFT. Състоянието на радиостанцията е следното има блокове на които не се знае състоянието им , тъй като лок. дойде в студено състояние, липсват кабелите м/у блоковете а на кабелите м/у двете кабини липсват по около 80 см. в двата им края /отрязани/ в двете кабини. Ако извършим ремонта трябва да се подпише протокол за допълнителна работа , който да се плати допълнително а това БДЖ не иска .Не бягаме от работа щом ще се плати.
Кабели I-II кабина няма, освен на локомотивите в движение и тези в замразен ремонт - 44-144, 45-152 и 45-156. На последните 2 не може да се свали кабела I-II кабина, заради намачканите кабини.Остава 44-144. Ако някой разпореди този път писмено и със заповед може би ще има кабел за 179. :D

* Оградните локомотиви отдавна се простиха с кабели I-II кабина при голямата RFT кампания преди 2 години за изрязаните RFT на мездренски локомотиви.

Публикувано на: Съб Авг 27, 2011 5:34 pm
от 44142
44179 вече е в Мездра.

Публикувано на: Нед Авг 28, 2011 11:15 pm
от 42 072.9
45157 днес излезе от струг.

Публикувано на: Нед Авг 28, 2011 11:54 pm
от dido73
44142 написа:44179 вече е в Мездра.
Еее, сполай ти боже за добрината! Това е чудо. Алилуя! Веднъж нещо да си отиде там където трябва. Абе има надежда за БДЖ.

Публикувано на: Пон Авг 29, 2011 8:34 pm
от 44142
179 вече е в ПД. Лок е рекламация Р-С групи и ремонт на станция.