А защо ВЪЗСТАНОВИ?45-170 написа:изписана е без RFT,защото в Русе частна фирма трябва да я прави и много пари иска и затова ръководството е решило да се възтанови в Подуене
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
По договора от 2007г. между БДЖ и БТ няма клауза за ремонта на RFT. Състоянието на радиостанцията е следното има блокове на които не се знае състоянието им , тъй като лок. дойде в студено състояние, липсват кабелите м/у блоковете а на кабелите м/у двете кабини липсват по около 80 см. в двата им края /отрязани/ в двете кабини. Ако извършим ремонта трябва да се подпише протокол за допълнителна работа , който да се плати допълнително а това БДЖ не иска .Не бягаме от работа щом ще се плати.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
От днес 44-179.0 е в експлоатация.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001227966919
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001227966919
интересно кога ли ще я докарат в мездра
Администратор
В София дано успеят. В Пд не можем да го възстановим, защото били изрязани кабелите вкл. I-II кабина, както докладва Иван Иванов:фена написа:Машината отива за София за възстановяване на RFT
Кабели I-II кабина няма, освен на локомотивите в движение и тези в замразен ремонт - 44-144, 45-152 и 45-156. На последните 2 не може да се свали кабела I-II кабина, заради намачканите кабини.Остава 44-144. Ако някой разпореди този път писмено и със заповед може би ще има кабел за 179.Иван Иванов написа:По договора от 2007г. между БДЖ и БТ няма клауза за ремонта на RFT. Състоянието на радиостанцията е следното има блокове на които не се знае състоянието им , тъй като лок. дойде в студено състояние, липсват кабелите м/у блоковете а на кабелите м/у двете кабини липсват по около 80 см. в двата им края /отрязани/ в двете кабини. Ако извършим ремонта трябва да се подпише протокол за допълнителна работа , който да се плати допълнително а това БДЖ не иска .Не бягаме от работа щом ще се плати.
* Оградните локомотиви отдавна се простиха с кабели I-II кабина при голямата RFT кампания преди 2 години за изрязаните RFT на мездренски локомотиви.
Последно промяна от dido73 на Пон Авг 29, 2011 12:09 am, променено общо 1 път.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори