Страница 12 от 21
Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 6:30 pm
от rexkos
Към тези, които не разполагат с КР: Ето една интересна
онлайн КР. За съжаление все още известна част от влаковете не са нанесени, но все пак си струва. Приятно разглеждане.

Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 8:27 pm
от 07
Леле какво ли ще стане ако 3601 го пробват със 100 от ВлП до Бс

Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 8:30 pm
от Mario Evstatiev
07 написа:Леле какво ли ще стане ако 3601 го пробват със 100 от ВлП до Бс

има грешка. ВП - БС е 50 км/ч.
Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 8:31 pm
от rexkos
Има някои грешчици, вероятно допуснати от бързина. Например 24101 от Горна до В. Търново е даден за 85 km/h.

Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 11:32 pm
от 07
lok45111 написа:07 написа:Леле какво ли ще стане ако 3601 го пробват със 100 от ВлП до Бс

има грешка. ВП - БС е 50 км/ч.
Знам, за това написах горното! И защо Сливен - Ж.Воевода е 115, после 125 после 130 до Церковски, след като е рядкост влака да го огрее машина за 130....
Публикувано на: Съб Яну 12, 2008 11:50 pm
от 43.309
Да не забравяме,че НКЖИ прави всичко възможно да не се реализира максималната скорост по път.Заради прословутият спирачен процент.Просто заради лекия наклон изкарват,че влака не може да спре според измислените им норми и дивотии и намаляват скоростта с 5-10 км.
Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 12:02 am
от lok43r
Нормите са си много правилно измислени и скоростите са много точно определени
Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 12:07 am
от 43.309
И заради тези норми ако ще и Те Же Ве да докарат ще се взима под внимание само пнемватичната спирачка

Пак ще осигуряваме на 115% и повече от 130 през крив макарон,ако ще и на чисто ново трасе.
Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 12:22 am
от 07
За ЕМВ (каквото е TGV) май се не се взема под внимание този спирачен процент... Пример 32ките спирачният им процент далеч не е 115% но са пътували със 130 в едни по добри времена..... Отделно спирачните норми не са ли на БДЖ, а не на НКЖИ......
На мен ми е интересно какви са стойностите на спирачния процент за 130 км/ч примерно в DB и SNCF или РЖД?
Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 12:28 am
от 43.309
Спирачният процент важи за целия ТПС.При ЕМВ е 76% защото преди са смятали и реостата,но вече не го смятат.
Ако се вземе под внимание реостата на Р-ките + пневматичната спирачка , както би трябвало да бъде, излиза спирачен процент към 140,отговарящ вече на нормите за скорости до 160 км/ч.
Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 12:49 am
от lok43r
Спирачните норми са публикувани в наредба подписана от министъра на транспорта и важат за всички жп оператори.
Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 4:21 pm
от Labros
Тия норми всяка година ли се обнародват от министерството ?
Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 4:29 pm
от 43.309
Да. От 1975 година са и само ги преписват без никаква мисъл всяка година.
Публикувано на: Нед Яну 13, 2008 4:41 pm
от Labros
Е то на никой не му се занимава да ги редактира ката година.Колко по-лесничко е само да се преписва и хич да не се хабят умствени сили...
Публикувано на: Сря Яну 23, 2008 11:35 am
от 43.309
Поради укрепване на насип на км 31 по 1-ва жп линия в междугарието Побит камък-Вакарел се закрива за движение път 1,считано от днес 23.01.08.
Следните влакове се движат с корекции:
10110 престоява на Вк за среща с 1621
10115 тръгва с 5 мин по-рано от гара Сф за среща с 8614
10122,10124 с променено разписание
1620 тръгва с 15 мин по-късно от По.
8614 престоява 4 мин на Вк по среща с 10115
1622 престоява 5 мин по среща с 491
10125 с лека корекция