Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре , след като 3621 се връща като 8626 (само се прикачат спални вагони на Бургас) , защо композицията е с 3 седящи вагони , от които един първокласен?Определено 3621 не е в този състав.Същото важи и за обвръзката на композицията на 8627 с 3622 (естествено без спалните вагони).
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Вие се благодарете, че още има вагони, които да могат да пропътуват разстоянието СФ-БС-СФ или СФ-ВА–СФ без да се разпаднат...другото не е важно за сега.
Напоследък има известно закъснение в потеглянето на влак от начална гара поради липса на вагони, които се ползват от пристигащ такъв.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Проблема с липсата на вагони за някои влакове е хроничен от доста време.Но и се чудя защо се бавят ревизиите и ремонтите на вагоните.Спрат някой вагон и после минават месеци или години до пускането му в експлоатация отново.Депата "Надежда" и "Илиянци" са претъпкани със вагони.Не съм запознат с процедурата по ревизиите,но и не ми се струва все пак да е толкова тромава и бавна.
Само да не вземат да направят височайшата и велика глупост да пуснат и по други влакове по тия далечни дестинации вагони 43-та серия.Все пак си представете нощен влак с подобни вагони...
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Наистина за огромно съжаление интериорът и екстериорът на много наши вагони в експлоатация са повече от плачевни. Лично мен ме дразнят и други, макар и "козметични" слабости на вагоните - ето един пример с типично работническия КПВ 20262 от Варна за Синдел, за чието обозначаване вместо четливи табели, се използва тебешир. ЗАЩО ЛИ? :D :D :?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Защото табелите се чупят, крадат, изпадат и т.н. и не се възстановяват.
По вагонните депа нямало видиики, камоли такива екстри.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И при нас съм виждал да изписват с тебешир дестинацията на някой влак направо на вагона.През 2004-та така се правеше със състава на 82203 , идващ на центр.ПО , който заминаваше като 10241.След откачането на електровоза и слизането на хората , чистачките влизаха да мият , а една жена събираше табелите с надпис "Карлово" и вместо да сложи нови , драскаше с тебешир "Първомай" и по този начин нещата ставаха ясни. :D
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Весо, значи и при вас е било същото положение! И все пак на фона на общото вагонно дередже в България, тези недоизпипани елементи са просто незначителни (е, един европеец не би разсъждавал така :? :?). В тази линия на мисли искам да дам пример и за още 2 често срещани "сатирико-комични" изпълнения в стил БДЖ по отношение на табелите на пътническите влакове:

:arrow: ПВ 20164 Варна - Шумен - тази табела върху вагон 17 серия показва как влакът заминава от една гара и пристига на същата гара..:oops: :oops: :oops: може би влакът само ще маневрира до депото във Варна :D:D:D:D:D
:arrow: и отново ПВ 20164 и пак табела от същата композиция (в случая върху вагон 74 серия) и същия ден - тук БДЖ явно се опитват да прекроят географията и жп линиите в България...:D:D:D:D:D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На първата снимка на 17-ката просто не са сложили никаква табела,а надписа ВАРНА показва,че този вагон е варненски.На втората снимка ако мислено махнем ШУМЕН ще се получи ВАРНА-ВАРНА през София-демек бърз влак по 2/3 линия до София и оттам същата композиция на бърз влак по 2/3 линия до Варна.А иначе ако табелата ШУМЕН си остане ще се получи маршрут Шумен-София (2 линия) и после София-Карлово-Тулово-Дъбово-Сливен-Синдел-Варна. :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Удължен е маршрутът на влак 10212 и вече се движи по направлението Варна-София-Драгоман. Ето го и доказателството. Сега остава да ми кажете откъде минава - през Горна или Карлово? :lol:

А ето че според табелките, 5611 също вече е от Варна - вижте сами! Даже си пише "Варна-Петрич" и едно "през София" в средата на табелата. :twisted: :shock: :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

rexkos написа:Удължен е маршрутът на влак 10212 и вече се движи по направлението Варна-София-Драгоман. Ето го и доказателството. Сега остава да ми кажете откъде минава - през Горна или Карлово? :lol:

А ето че според табелките, 5611 също вече е от Варна - вижте сами! Даже си пише "Варна-Петрич" и едно "през София" в средата на табелата. :twisted: :shock: :D
10212 100% минава през Карлово. :D По 2 линия го няма. :D А 5611 е по 2-ра-на 2626 возят директни вагони за Петрич,които след като пристигне 2626 ги прегарират на 3-ти коловоз след като 5621 е заминал :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Всъщност 3637/3636 возят вагоните на 5611/5610. 2627/2626 е изцяло със софийски състав. :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

rexkos написа:Всъщност 3637/3636 возят вагоните на 5611/5610. 2627/2626 е изцяло със софийски състав. :wink:
Oпс...моя грешка.Прав си,че 3636/3637 е с варненски вагони,а 2627/2626 е със софийски състав.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

rexkos написа:От 14 октомври: :arrow: Днес в 14ч. на гара София пристигна влак с 5 EX-DB вагона от Германия начело с 44 081. Всичките са второкласни червени (без последния, който е синьо-зелен) и са с логото на DB. Типът на вагоните не e By, а Byu. Отвън изглеждат по същия начин както 43-ките движещи се в настоящия момент в мрежата на БДЖ, но отвътре са различни - нещо от този род са, ако не и съвсем същите даже. Сертифицирани са за 140 km/h. Малко по-късно една 52-ка изтегли петте вагона във вагонно депо Надежда.
Първите два вагона от този вид вече се движат! Сега това са монтанската/берковишката група на влакове 7631/7620. Противно на моите очаквания, вагоните не носят серия 43, а серия 45! Такива скоро бъдат пуснати на вечерното драгоманско чушле - 10212/10213. :)

Ливреята е същата като на 43-та серия (червено-бели с лого 'BDZ'). Различават се по седалките в салона и вида на отоплението.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това е хубаво.Аз за всеки случай да питам - някой видял ли ги е отвъре , за да каже дали интериорът им е точно такъв?
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На снимката интериора си е точно за КПВ.Седалките ми приличат малко като на тия в ЕМВ. :wink: Най-вероятно драгоманските влакове ще намажат от тия вагони.
Заключено

Обратно към “Архив "Вагони"”

Информация