Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Проблема с липсата на вагони за някои влакове е хроничен от доста време.Но и се чудя защо се бавят ревизиите и ремонтите на вагоните.Спрат някой вагон и после минават месеци или години до пускането му в експлоатация отново.Депата "Надежда" и "Илиянци" са претъпкани със вагони.Не съм запознат с процедурата по ревизиите,но и не ми се струва все пак да е толкова тромава и бавна.
Само да не вземат да направят височайшата и велика глупост да пуснат и по други влакове по тия далечни дестинации вагони 43-та серия.Все пак си представете нощен влак с подобни вагони...
Само да не вземат да направят височайшата и велика глупост да пуснат и по други влакове по тия далечни дестинации вагони 43-та серия.Все пак си представете нощен влак с подобни вагони...
Наистина за огромно съжаление интериорът и екстериорът на много наши вагони в експлоатация са повече от плачевни. Лично мен ме дразнят и други, макар и "козметични" слабости на вагоните - ето един пример с типично работническия КПВ 20262 от Варна за Синдел, за чието обозначаване вместо четливи табели, се използва тебешир. ЗАЩО ЛИ?




Последно промяна от pavkata_zaraboy86 на Сря Ное 07, 2007 2:15 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
И при нас съм виждал да изписват с тебешир дестинацията на някой влак направо на вагона.През 2004-та така се правеше със състава на 82203 , идващ на центр.ПО , който заминаваше като 10241.След откачането на електровоза и слизането на хората , чистачките влизаха да мият , а една жена събираше табелите с надпис "Карлово" и вместо да сложи нови , драскаше с тебешир "Първомай" и по този начин нещата ставаха ясни. 

Весо, значи и при вас е било същото положение! И все пак на фона на общото вагонно дередже в България, тези недоизпипани елементи са просто незначителни (е, един европеец не би разсъждавал така
). В тази линия на мисли искам да дам пример и за още 2 често срещани "сатирико-комични" изпълнения в стил БДЖ по отношение на табелите на пътническите влакове:
ПВ 20164 Варна - Шумен - тази табела върху вагон 17 серия показва как влакът заминава от една гара и пристига на същата гара..
може би влакът само ще маневрира до депото във Варна
:D:D:D:D
и отново ПВ 20164 и пак табела от същата композиция (в случая върху вагон 74 серия) и същия ден - тук БДЖ явно се опитват да прекроят географията и жп линиите в България...
:D:D:D:D










На първата снимка на 17-ката просто не са сложили никаква табела,а надписа ВАРНА показва,че този вагон е варненски.На втората снимка ако мислено махнем ШУМЕН ще се получи ВАРНА-ВАРНА през София-демек бърз влак по 2/3 линия до София и оттам същата композиция на бърз влак по 2/3 линия до Варна.А иначе ако табелата ШУМЕН си остане ще се получи маршрут Шумен-София (2 линия) и после София-Карлово-Тулово-Дъбово-Сливен-Синдел-Варна. 

Удължен е маршрутът на влак 10212 и вече се движи по направлението Варна-София-Драгоман. Ето го и доказателството. Сега остава да ми кажете откъде минава - през Горна или Карлово?
А ето че според табелките, 5611 също вече е от Варна - вижте сами! Даже си пише "Варна-Петрич" и едно "през София" в средата на табелата.


А ето че според табелките, 5611 също вече е от Варна - вижте сами! Даже си пише "Варна-Петрич" и едно "през София" в средата на табелата.




10212 100% минава през Карлово.rexkos написа:Удължен е маршрутът на влак 10212 и вече се движи по направлението Варна-София-Драгоман. Ето го и доказателството. Сега остава да ми кажете откъде минава - през Горна или Карлово?![]()
А ето че според табелките, 5611 също вече е от Варна - вижте сами! Даже си пише "Варна-Петрич" и едно "през София" в средата на табелата.![]()
![]()




Първите два вагона от този вид вече се движат! Сега това са монтанската/берковишката група на влакове 7631/7620. Противно на моите очаквания, вагоните не носят серия 43, а серия 45! Такива скоро бъдат пуснати на вечерното драгоманско чушле - 10212/10213.rexkos написа:От 14 октомври:Днес в 14ч. на гара София пристигна влак с 5 EX-DB вагона от Германия начело с 44 081. Всичките са второкласни червени (без последния, който е синьо-зелен) и са с логото на DB. Типът на вагоните не e By, а Byu. Отвън изглеждат по същия начин както 43-ките движещи се в настоящия момент в мрежата на БДЖ, но отвътре са различни - нещо от този род са, ако не и съвсем същите даже. Сертифицирани са за 140 km/h. Малко по-късно една 52-ка изтегли петте вагона във вагонно депо Надежда.

Ливреята е същата като на 43-та серия (червено-бели с лого 'BDZ'). Различават се по седалките в салона и вида на отоплението.
Това е хубаво.Аз за всеки случай да питам - някой видял ли ги е отвъре , за да каже дали интериорът им е точно такъв?

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори