Страница 12 от 16
Публикувано на: Съб Апр 30, 2011 9:32 pm
от 07
Saruman написа:Какво има да и се прави?
ГПР
Публикувано на: Съб Апр 30, 2011 10:27 pm
от amon
Ако не се лъжа по горе написах ясно, че ще е ''Подемен ремонт''!
Публикувано на: Съб Апр 30, 2011 10:39 pm
от Saruman
Имах впредвид, да не би нещо да и горяло гърмяло, да се е блъскала и т.н.. Като се има впредвид колко много време чакаше в Кончар...
Публикувано на: Съб Апр 30, 2011 11:52 pm
от desiro_94
Това е чудесна новина за 44 002! Нямам търпение да я видя в движение.
Публикувано на: Нед Май 01, 2011 6:15 pm
от amon
Saruman написа:Имах впредвид, да не би нещо да и горяло гърмяло, да се е блъскала и т.н.. Като се има впредвид колко много време чакаше в Кончар...
Чакаше, защото за цената която Кончар постави за извършване на ремонта, може да се купи малко употребяван 6 мегаватов магистрален локомотив от заводски ремонт...
44 001,44 002
Публикувано на: Чет Юли 14, 2011 5:48 pm
от ПЖИ_Student
Някой знае ли какво се случва с тези два локомотива?
Публикувано на: Чет Юли 14, 2011 5:57 pm
от n0_aLoNe
Единият чака някаква платка за паркинг спирачката, другият няма покривно.
Публикувано на: Чет Юли 14, 2011 6:05 pm
от ПЖИ_Student
Е ,защо 44 002 за покривно оборудване?
Публикувано на: Чет Юли 14, 2011 6:09 pm
от bdz46
Покрива на 44 002 е на 001, след като нейния остана в тунела преди Кулата.
Публикувано на: Чет Юли 14, 2011 6:14 pm
от ПЖИ_Student
Случката с тунела беше преди година и нещо.Тогава мой приятел караше влака и при него се случи.Обаче пред 44 001 е имало червена машина и по нея е имало много повече щети.
Публикувано на: Чет Юли 14, 2011 8:42 pm
от 44.123
Значи няма да има големи шансове да тръгне отново 44.002.
Публикувано на: Чет Юли 14, 2011 10:52 pm
от desiro_94
На 44 002.4 е написано от праха по нея "датчика даде фира".
За 44 001.6 знам, че трябва да се сменят бандажи.
Публикувано на: Чет Юли 14, 2011 11:33 pm
от dido73
desiro_94 написа:На 44 002.4 е написано от праха по нея "датчика даде фира".
То да беше само един. Ето тук може да прочетеш доста за положението с датчиците на бананите -
HÜBNER Resolver тип IGC + Resolver-Digital конвертор - проблеми
HÜBNER Resolver тип IGC + Resolver-Digital конвертор - снимка + разяснения
Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 12:16 am
от 42 072.9
44 001 отново е в движение след поставянето на нов спирачен цилиндър (за което беше спряна машината). Сутринта се върна от 5620, след което пое 5611 и вечерта 50511. Тъй като е пред спиране за ремонт ще изкара около месец и половина два най-много, отделно бандажа е почти износен.
Публикувано на: Нед Авг 14, 2011 9:13 pm
от mutagen
От няколко дни работи по Ва,на 2615/2636...