Страница 12 от 39
Публикувано на: Пет Фев 01, 2008 2:02 pm
от bdz46
Днес беше направена скоростно-спирачна проба на 30 003/004.
При 130км/ч спира за 600м и 32сек, при 120км/ч - за 500м и 30сек.
На гара Искър:
http://bgrail.info/DSC07627.jpg
Публикувано на: Пет Фев 01, 2008 8:48 pm
от 46 242
ЕМВ 30/31 ще се движат със 140 км/час

Публикувано на: Пет Фев 01, 2008 8:54 pm
от rexkos
46 242 написа:ЕМВ 30/31 ще се движат със 140 км/час

Още малко търпение. Идната седмица ги пускат в редовна експлоатация. Все още не е уточнено на кои ще влакове ще лепнат първите две чамуги, но най-вероятно ще са за Банкя или Драгоман. След броени дни ще разберем.

Публикувано на: Пет Фев 01, 2008 8:56 pm
от 46 242
Няма какво да чакаме, от 27 години сме закотвени на 130. Идната седмица няма да тръгнат ами ще докарат още 5 от Германия.
Публикувано на: Пет Фев 01, 2008 9:00 pm
от 44-134
bdz46 написа:Днес беше направена скоростно-спирачна проба на 30 003/004.
При 130км/ч спира за 600м и 32сек, при 120км/ч - за 500м и 30сек.
На гара Искър:
http://bgrail.info/DSC07627.jpg
А как без скоростно-спирачни проби докараха клечките до Сп?
Публикувано на: Пет Фев 01, 2008 9:04 pm
от 46 242
почти нелегално

Публикувано на: Пет Фев 01, 2008 9:08 pm
от bdz46
44-134 написа:А как без скоростно-спирачни проби докараха клечките до Сп?
Наложи се.
rexkos написа:Идната седмица ги пускат в редовна експлоатация.
В Сряда ще мислят дали да ги пускат, но не се знае дали ще го измислят на първо четене. Но вече е крайно време да тръгнат да печелят. Гаранцията им тече с пълна сила, сега трябва да им се вади душата, а не да се разхождат напред-назад по коловозите.
Публикувано на: Пет Фев 01, 2008 9:12 pm
от 46 242
Електричките са супер икономични дори и в спортен режим. Ще се надяваме да им прибавят +5% до +10 % върху сегашните скорости по книжка-разписание.
Публикувано на: Съб Фев 02, 2008 8:05 am
от Димитър
rexkos ти поне трябва да си запознат , ама ако тези мотриси се движат с 140км/ч , то линията София-Драгоман(и обратното) проектирана ли е за такава скорост?

Публикувано на: Съб Фев 02, 2008 9:33 am
от rexkos
Линията за Драгоман на места е проектирана за 120 km/h (не и повече), но сегашното състояние на железния път не позволява повече от 80 km/h. Мотрисите ще се движат с толкова, колкото пътят го позволява, но е възможно да им вдигнат скоростите с 10-15 km/h, спрямо сегашните.
скорост
Публикувано на: Съб Фев 02, 2008 11:11 am
от shotik
46 242 написа:Електричките са супер икономични дори и в спортен режим. Ще се надяваме да им прибавят +5% до +10 % върху сегашните скорости по книжка-разписание.
Не може да се разрешава пътуване с по голяма скорост от разрешената за междугарията ,която е написана в книжка-разписание,независимо от състоянието на превозното средство,та ако ще и правителствен влак,противопожарен,възстановителен или др.Кой би си позволили да подпише телеграма или заповед,освен министъра и да си сложи главата в торбата?А кой машинист би си позволил на своя сметка да кара със скорост над определената?
Публикувано на: Съб Фев 02, 2008 11:40 am
от Labros
Нали уж се говореше,че първите от новите ЕМВ ще са от/до Перник.После стана до Септември,сега Банкя и Драгоман...Дезинформацията е пълна.Нищо не може да разбере човек до къде ще са. Най-накрая ще ги изпраскат пак до Бургас и Варна.
Re: скорост
Публикувано на: Съб Фев 02, 2008 11:45 am
от 07
shotik написа:46 242 написа:Електричките са супер икономични дори и в спортен режим. Ще се надяваме да им прибавят +5% до +10 % върху сегашните скорости по книжка-разписание.
Не може да се разрешава пътуване с по голяма скорост от разрешената за междугарията ,която е написана в книжка-разписание,независимо от състоянието на превозното средство,та ако ще и правителствен влак,противопожарен,възстановителен или др.Кой би си позволили да подпише телеграма или заповед,освен министъра и да си сложи главата в торбата?А кой машинист би си позволил на своя сметка да кара със скорост над определената?
Просто пускат таблица с макс скорост по път за ЕМВ Дезиро, както направиха с дизеловите дезира.....
Публикувано на: Съб Фев 02, 2008 12:06 pm
от 46 242
Първо линията София-Драгоман ще се реконструира за 160 и повече,а второ-скоростта в дадено междугарие се определия както от състоянието и профила на пътя, така и от осовото натоварване на подвижния състав. Така че ЕМВ 30и31 спокойно могта да се разрешат с 10 км над основната скорост по таблица технически нормативи и книжка-разписание.
Re: скорост
Публикувано на: Съб Фев 02, 2008 2:22 pm
от lok43r
shotik написа:46 242 написа:Електричките са супер икономични дори и в спортен режим. Ще се надяваме да им прибавят +5% до +10 % върху сегашните скорости по книжка-разписание.
Не може да се разрешава пътуване с по голяма скорост от разрешената за междугарията ,която е написана в книжка-разписание,независимо от състоянието на превозното средство,та ако ще и правителствен влак,противопожарен,възстановителен или др.Кой би си позволили да подпише телеграма или заповед,освен министъра и да си сложи главата в торбата?А кой машинист би си позволил на своя сметка да кара със скорост над определената?
В технически таблици и нормативи има отделна таблица за макс. допустими скорости при ДМВ Дезиро а в книжки разписания за влаковете обслужвани от Дезиро е записана съответната по-висока скорост съгласно техн. таблици и нормативи.