Страница 12 от 25
мой серебряный хэтч
Публикувано на: Съб Сеп 27, 2008 2:04 pm
от марковІ
ну раз пошла такая пьянка, то существует мнение о том, что коммуникатор это ус-во сочетающее в себе несколько вариантов ввода информации(сенсорный экран, клавиатура)
Публикувано на: Съб Сеп 27, 2008 4:28 pm
от Гост
Може ли линк към страницата на завода ?

мосик из красноярска
Публикувано на: Съб Сеп 27, 2008 7:32 pm
от марковІ
Вообще разговор начинался со стран Скандинавии. А картинка исследований МГИМО она картинка и есть. Такую и я нарисовать могу. Об адекватности этой картинки можно судить по положению Индии (с ее каста
"Prodigy"- супер группа!!!Вот немного об истории создания группы Все началось с того, что Liam Howlett встретил Keith Flint на одном из рейвов. Keith произвел огромное впечатление на Liam своими
блок за черный юмор
Публикувано на: Съб Сеп 27, 2008 8:26 pm
от марковІ
Здравствуйте! Произошло нечто странное. делал Нидру перед сном, с плеером и наушниками. Обычно я больше или меньше во время нидры слышу биение сердца. Последний месяц практически перестал. И вот по
Джеку не все равно где этим заниматься, как Сойерулишь бы былоА тут вот я представила себе сцену в клетке, только будь там не Сойер, а Джек. Катя карабкается по клетке наверх, Джек ей г
Публикувано на: Съб Сеп 27, 2008 8:30 pm
от Гост
Благодаря за предоставените линкове,наистина има полезна информация !

Публикувано на: Нед Окт 12, 2008 9:54 pm
от assen5
Каква е разликата между Тепловоз ТЭ129 и Тепловоз 132 освен в мощността. Наще 07 кой от двата модела е ?
Публикувано на: Нед Окт 12, 2008 10:05 pm
от VESO
Публикувано на: Пон Окт 13, 2008 9:10 am
от assen5
Благодаря! Руския не ми е грам сила и много малко стоплям от него иначе гледах подобно на руски.
Публикувано на: Пон Окт 13, 2008 5:05 pm
от VESO
Ама на теб на руски ли то отваря???
Странно. На мен ми го дава на български с надпис най - отгоре:
Тази страница бе преведена автоматично от руски.
Вижте оригиналната уеб страница или преминете с мишката върху текста, за да го видите в оригинал.
Публикувано на: Пон Окт 13, 2008 5:10 pm
от bdz46
VESO написа:Странно. На мен ми го дава на български...
А ти какво разбра от превода на "Български"? Щото на руски е по-разбираемо.
Публикувано на: Пон Окт 13, 2008 5:27 pm
от VESO
assen5 написа:
Благодаря! Руския не ми е грам сила и много малко стоплям от него.
Тодоре , има даже опция "Предложете по - добър превод".Така че....
Публикувано на: Пон Окт 13, 2008 5:50 pm
от disell
Най-важната информация е най-отдолу на страницата и това се техническите данни на прототипа , нашите естествено имат известни разлики като:
--мощноста на ДД е 3000 к.с (2200 кВ)
--МАХ. скорост е 100 км/ч
--няма генератор за отопление на влака
--горивният резервоар събира 6000 л.
--тяговите двигатели са тип ЭД 118
--няма реостатна спирачка
продам или поменяю
Публикувано на: Пон Окт 13, 2008 9:01 pm
от марковІ
Да у меня тоже нет никаких глюков, включаюсь я практически только на санкальпу в начале и в конце, даже визуализации не вижу. Глюков у меня вообще и не было ни в нидре, ни в результате ее. Санкальпа о
выполняя в паре Бхуджангасану, партнер шибко сильно потянул меня назад, что вызвало не самые приятные ощущения в областе поясницы Что можно предпринять? Оставьте ЭТУ часть позвоничника в п
Публикувано на: Пон Окт 13, 2008 11:59 pm
от assen5
VESO написа:Ама на теб на руски ли то отваря???
Странно. На мен ми го дава на български с надпис най - отгоре:
Тази страница бе преведена автоматично от руски.
Вижте оригиналната уеб страница или преминете с мишката върху текста, за да го видите в оригинал.
Ми аз написах че съм гледал подбно на руски това го отваря на някакъв странен, явно преведено автоматично както е написано, Български ама карай ясно е...Благодаря пак!
Публикувано на: Пет Окт 24, 2008 4:05 pm
от Mario Evstatiev
Вчера 07 087 беше в халето на депо Варна за смяна на спукани глави. Към 16 часа бе готова, екипирана и оставена на коловоз до обръщателя да чака вечерното си назначение за Повеляново.