Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нещо интересно от днес: табелите и шаблона на ЕЛ 43 542.0 според табелата лок е на депо СОФИЯ :roll:
http://www.bgphoto.net/photos/27280/o63 ... 818750.jpg
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Преди беше на СФ лок. Просто не е махната табелката.
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

Ето един ранен Файо (43 542), теглещ ПВ50225.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 027500.jpg
Снимката е правена в междугарието Владая-Драгичево.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

RWman написа:Ето един ранен Файо (43 542), теглещ ПВ50225.
http://www.bgphoto.net/photos/28207/o63 ... 027500.jpg
Снимката е правена в междугарието Владая-Драгичево.
Ето такива снимки направо ме натъжават... :evil:
Някой въобще обръща ли внимание на локомотивният парк ? :x
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Подобно на другата тема за Р-ките реших да направим един списък и на файтърите
43 502 - СЗ - В движение.
43 504 - СЗ - В движение.
43 506 - По - Не се движи, намира се в депо Сз
43 509 - СЗ - В движение.
43 510 - СЗ - В движение.
43 511 - СЗ - В движение.
43 512 - СЗ - В движение.
43 513 - ВА - В движение.
43 514 - СЗ - В движение.
43 515 - По - В движение.
43 516 - СЗ - В движение.
43 517 - По - ?
43 518 - СЗ - В движение.
43 519 - СЗ - В движение след ПР.
43 521 - СЗ - ?
43 523 - М - не се движи
43 524 - СЗ - В движение.
43 525 - СЗ - В движение.
43 526 - СЗ - В движение.
43 527 - По - Изолация
43 528 - Р - В движение.
43 529 - По - Изолация
43 531 - ВА - В движение.
43 532 - По - Не се движи.
43 533 - По - В движение.
43 534 - По - Изолация
43 535 - По - В движение.
43-538 - По - Изолация в М
43 539 - По - В движение.
43 541 - ВА - В движение.
43 542 - ДЦА - В движение.
43 543 - М - не се движи
43 544 - Р - В движение.
43 545 - Р - В движение.
43 546 - Р - В движение.
43 547 - Р - В движение след ПР.
43 548 - Р - В движение.
43 550 - Р - В движение.
43 551 - Р - В движение.
43 552 - Р - В движение.
43 553 - ДЦА - В движение.
43 554 - М - не се движи
43-555 - М - В движение.
43 556 - ВА - Предполагам се движи.

Който знае да допълва. :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

43506-4 е на депо Димитровград (подобно на 515 , 517 и 529) и към настоящия момент не е в движение.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

43-516 е в движение , миналия месец обслужих един влак с нея , и ми хареса най-много осветлението на пултовете изпълнено със големи зелени светодиоди.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуална снимка от днес на 43532-1 в депо ПО.Локомотивът не е в движение.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Командировка в София е 43 515, вечерта на 14-ти е ходил МБВ 292, на 16-ти е ходил 10701/10702. От колеги получих информация, че локомотива върви с изолиран функционен вентил, поради което работи само директната спирачка. От Подуяне да обърнат внимание защо е изолиран и евентуално да го заменят.
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

43 554 - М - спрян за СР.- За 43серия предвижда ли се среден ремонт занапред? Доколкото си спомням те и 42серия се ограничаваха само до подемен ремонт.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Аз СР за 43 000 серия не виждам. Ремонтите са :
ПР - ТП - ТП - ТП - ТП - МПР
ПР - МПР - МПР - ГПР - МПР - МПР - ПР
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Що се отнася до 554 тя последно е минавала ПР в М и изписана на 30.05.2002 г. в подобни ситуации са и останалите 2 М файтъра - 523 и 543, които също последно са минавали подемни ремонти и в момента са спряни и с неизвестна съдба. 523 е минавала ПР в СФ през Юли 1999 г., движила се е няколко години, била е спряна, обрана солидно и след катастрофата на лок 43-538.8 на Радомир на 01.12.2005 г. същият беше изпратен в депо Мездра, солидно изтърбушен и благодарение на него един голям боклук (523) тръгна, но за щастие не се задържа дълго. Хора, в него няма никакъв ресурс. Моля погрижете се никога вече да не бъде пуснат да се движи и обслужва влакове. Не съм сигурен, но според мен е потенциално опасен. Най-добре е да се използва за резервни части, 554 и 543 да се стегнат и отново да се движат заедно с 555. 523 тръгна отново след няколкогодишно стоене в депо Мездра (беше почти гол кош) на 31.08.2006 г. (беше извършен ГПР и набавени части от лок 538). Лок 543 е минавал ПР в СФ и излязъл на 08.05.2002 г., нямам информация кога е минавал ГПР и затова предположих, че и 554, и 523 и 543 са спряни за средни ремонти на базата на информацията, че поредността на ремонтите е КР-ПР-СР-КР. :)
Мнения: 52
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 7:08 pm
Местоположение: Димитровград
Обратна връзка:
ЕЛ 43

Мнение от spand »

Вече четири години откакто работя в депо Димитровград и там много рядко се случва да караме серия 44 или 45 и ако по някаква случайност това стане то е за съвсем малко време. По мое наблюдение, а и по мнение на други колеги е много по лесно обслужването на товарен влак с 43 серия отолкото с 44. Самия машинист по добре усеща как върви самия влак. Всяса една от сериите си има предимства и недостатъци, било те повече или по-малко. ЕЛ 43 517.2 наскоро излезе от подемен ремонт в депо Пловдив и веднага бе пратена в депо Димитровград. След два дни машината бе върната за ракламация тъй като имаше известни проблеми. Сега отново е в депо Димитровград и е вкарана в "бързия" график - КПВ 40250, 40251, 40252, 40253, БВ 4696 и 4697, като същественото в случая е, че машината е с нови колооси и е възсановена максималната скорост за движение от 110 км/ч.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

43517-2 май е единственият Fighter с редуктори за 110 км/ч.Други като него няма.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:43517-2 май е единственият Fighter с редуктори за 110 км/ч.Други като него няма.
Всички 43 5ХХ са с редуктори за 110 км/час. Ограничението до 100 км/час е поради проблем с колоосите!
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация