Страница 12 от 13
Публикувано на: Пон Май 09, 2011 1:54 pm
от kassy
Здравейте, аз пиша в едни други форуми за немските танкове майбах, но от малък са ми интересни парните локомотиви
Интересно е че немския завод , в който е произведен локомотив 03.12
Henschel&sons, е произвеждал и танковете Тигър.
http://www.alanhamby.com/factory1.shtml
Публикувано на: Пон Май 16, 2011 9:49 am
от general
Някой има ли снимка на локомотива на който е работил Вапцаров през 1936 г.? Знам, че е запазен
Публикувано на: Пон Май 16, 2011 11:01 am
от NiGhtPiSH
46.03 е машината, виж в темата за съответната серия.

Публикувано на: Нед Май 29, 2011 11:30 pm
от VESO
Парен локомотив с номер 489 , намиращ се пред входа на депо Дупница.
-
снимка 1;
-
снимка 2.
Публикувано на: Пон Май 30, 2011 7:02 am
от efo
А това теснопътно локомотивче го докараха след като закриха линията Ген.Тодоров -Петрич през 1969 година.Добре че е пред очите на портиера на депото та все още циганите не са го разкостили.А все ми се струва че може да се възстанови в автентичния му вид защото има майстори работили в депото които не са се преселили още в отвъдното.Неговото състояние е къде по добро от това което видях на локомотивчето в депо Септември.Всъщност така и не разбрах защо беше закарано това локомотивче там.Някой знае ли нещо?
Публикувано на: Чет Юни 02, 2011 7:03 pm
от evrokoma
Някой знае ли какво се случва с 613.
76
И моля някой да ми разясни каква е разликата между 504.76 и 613.76.
Благодаря предварително
Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 10:28 am
от Tramway
613 е закарана в Сп и чака разглобяване, епруветка, опис на необходимите дейности, материали, части, изготвяне на план-сметка и решение на УС за отпускане на средства и започване на ремонта.
Разликата между серия 500 и серия 600 е огромна и не може да са опише с две думи. Направи справка в Деянов Д., Василева А, "Тракционният подвижен състав на БДЖ", том І - Парни локомотиви, изд. Техника, 1972г.
Съществува известна конструктивна разлика и между двете доставки на серия 600 от два различни производителя: 601 - 605 (Schwarzkopf, 1941г) и 606 - 615 (Chrzanow, 1950г).
Публикувано на: Пет Юни 03, 2011 10:34 am
от evrokoma
Благодаря за информацията
Публикувано на: Вто Окт 04, 2011 2:19 pm
от general
Вярно ли е, че машините от Калояновец са извадени и отпътували в неизвестна посока??
Публикувано на: Вто Окт 04, 2011 2:24 pm
от VESO
За това не знам.Знам , че преди време от една от парните машини са вземани части.
Публикувано на: Вто Окт 04, 2011 3:51 pm
от bdz46
Не е вярно.
Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 10:26 am
от general
Имам един конкретен въпрос: До колкото знам тези локомотиви се държат за военен резерв. Чия собственост са и кой може да се разпорежда със съдбата им/нарязването им или продажбата им/ Мин. на транспорта, БДЖ, МО? МО има ли някакви разпоредителни или наблюдателни функции??
Публикувано на: Сря Окт 05, 2011 11:26 am
от bdz46
Няма вече такъв военен резерв. Локомотивите са собственост на БДЖ на общо основание.
Публикувано на: Пон Апр 09, 2012 7:25 pm
от general
Може ли да ми кажете, кога е произведен 35.05 в Царева ливада? Оказа се, че е в отлично състояние. Незнам дали е на ход
Публикувано на: Чет Апр 12, 2012 11:07 am
от Tramway
Произведен в HANOMAG - Hannover, 1911г, фабр. №5911.
До 31.12.1935г № 2005, от 01.01.1936г № 35.05.
Не е в движение. Възстановен е на външен вид за стационарен експонат в депо ГО. Закаран на гара ЦЛ на 20.07.2009г.