Щот се е строшила. При това лошо.Nikss написа:Сериозно? И защо такаdido73 написа:Връщам си думите назад. Никак не съм доволен от неяЗа 22 дни да си промениш мнението не, че е невъзможно или странно, но за мен е необяснимо.
Това все пак е техника и дори таурусът не е съвършен и понякога се разваля.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Има ли смисъл да питам, че както винаги е пратена при вас?dido73 написа:Щот се е строшила. При това лошо.Nikss написа:Сериозно? И защо такаdido73 написа:Връщам си думите назад. Никак не съм доволен от неяЗа 22 дни да си промениш мнението не, че е невъзможно или странно, но за мен е необяснимо.
Това все пак е техника и дори таурусът не е съвършен и понякога се разваля.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Не са ни я пращали, борят се в Сз. То от газ в трафа по-лошо няма. Така че...позна.Nikss написа:Има ли смисъл да питам, че както винаги е пратена при вас?dido73 написа:Щот се е строшила. При това лошо.Nikss написа: Сериозно? И защо такаЗа 22 дни да си промениш мнението не, че е невъзможно или странно, но за мен е необяснимо.
Това все пак е техника и дори таурусът не е съвършен и понякога се разваля.
Под строшила лошо какво визираш? Обикновено тоя термин съм го чувал при газ в трафа, ама патиците не са ми толкова понятни, та затва питам

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

След много голям ремонт, свързан с разкулачване на трафа е нормално да даде газ - при пълненето винаги остават скрити мехурчета, които при друсавицата излизат и се събират.
Мехурчетата обаче са въздушни и не вярвам в СЗ да са ги взели за газови. А и трафа отварян ли е при ремонта?
44 100 наскоро съвсем внезапно даде газ, ама беше фалшива тревога.
Мехурчетата обаче са въздушни и не вярвам в СЗ да са ги взели за газови. А и трафа отварян ли е при ремонта?
44 100 наскоро съвсем внезапно даде газ, ама беше фалшива тревога.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Това е много добре. 61001 и 61018 обаче има изглед да си отлежат още дълги години в депо ГО без изглед поне едната да бъде възстановена както се гласеше преди 2 години, но за съжаление не бе реализирано.44142 написа:61019 е изкарана от халето. Скоро може пак да се разписва на петричките връзки.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Имам един въпрос - при увеличение на тази снимка на 012 , се вижда нещо зелено в кабината.Това светодиодните лампички на скоростомера ли са , понеже и по други нощни снимки на локомотиви , също се зеленее от кабините , най - ярък пример в това отношение е 43310-2.
Последно промяна от VESO на Пон Май 09, 2011 9:58 pm, променено общо 2 пъти.
Това до преди няколко години беше редовна гледка.Патицата се случва маневра в Карнобат и за да не скучае , и дават бързия с директните вагони.И за да не се плаща инфраструктурна такса за трасе , тя пътува от Бургас не като изолирана , а закарва 8660 и връща 8661.Тази снимка на 61010-5 е от 24-ти август 2007 г. и от нея се вижда това , за което говоря.gonzo8611 написа:.... Вчера 8661 с 61-009....

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Информация
Модератори