Страница 12 от 24

Публикувано на: Нед Фев 04, 2007 2:55 pm
от VESO
1651 почти винаги се е отличавал с ниска населеност.Не е така обаче за сутрешния 1650,който в определени дни се пука по шевовете и веднъж се качих от По и до Ксц стоях прав в коридора.Друг случай: връщахме се от Варна с 8636 и на ПО бяхме в 5:35 сутринта.Аз трябваше да пътувам до Пзк и останахме на гарата да чакаме 1650.Няма да повярвате,но в сумрака различих на перона повече от 100-тина пътници,чакащи да се качат.По едно време влакът пристигна на 6-ти коловоз,а композицията беше изключително населена,главно връщащи се от пазара в Димитровград хора с големи чанти,от които само 1/3 слезе на Пловдив.Докато сменяваха тягата,аз намерих едно свободно място в купе на първия вагон.

Публикувано на: Нед Фев 04, 2007 5:44 pm
от rexkos
Днес ПВ 10208 в Костинброд пристигна 1 минутa преди време и замина навреме. Обслужваше се от 10 007+10 008 и 10 031+10 032. В Драгоман беше навреме.
ПВ 10209 замина от Драгоман пак навреме. На Петърч надмина товарен влак начело със софийската 44 073. На Костинброд стана разминаването с ПВ 10210, обслужван от 33 005+33 006. 10209 поради факта че малко подрани, се наложи около 1 минута да постои на входния светофор на гара Костинброд. В София влакът пак беше навреме. Прави впечатление, че откакто влезе в сила новият ГДВ, винаги когато пътувам с някой влак по София-Драгоман, винаги той е навреме. Ако закъснее, то в най-лошия случай закъснява с 1-2 минути. Особено показателен пример е 10208/10209. Миналата година той вечно закъсняваше, поради факта че срещу тях диспечерите пускаха товарачки и се налагаше да го бавят по гарите. Един си спомням как 10209 престоя на Сливница цели 15 минути, за да се размине с ТВ. Около 10 пъти ходих 10208/10209 до Драгоман миналата година и всеки път закъсняваше (най-вече 10208). Сега явно диспечерите са малко по-съобразителни, защото от както влезе в сила новият ГДВ, три пъти съм пътувал с 10208/10209 и трите пъти беше навреме.
Иначе БВ 1620 пристигна на Централна гара точно на секундата на 4-ти коловоз начело с 44 001. Интересното беше това, че 4-тият вагон беше смесен 1/2 класа синьо-жълт на цвят, а не червен. :)
БВ 5623 беше с дупнишката 45 166. За съжаление вагона за инвалиди вече го няма и на негово място е един конски вагон-фургон серия 57. :?

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 5:10 pm
от Nikss
Днес БВ2610 пристигна и замина на време от гара Червен бряг с горнооряховската красавица 44 109.7и дърпа бързо.Влака беше с 4Б вагона,1 А вагон и 1 фургон.

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 5:15 pm
от bdz46
Пробва ли и реостата?

Admin: Меренето на полови органи извън форума! :)

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 8:01 pm
от VESO
От кога на 2610 са му намалили състава на 5 вагона + фургон?Последния път когато пътувах с него бе преди 2 години,лятото и композицията включваше поне 10-тина вагона + фургон.

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 8:11 pm
от rexkos
2610 e с 5 вагона+фургон, защото именно той е съставът на 2611 от предишния ден, който е пак с толкова вагони.

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 10:04 pm
от Nikss
АЗ съм забелязал,че не само 2610/2611 се движат с по 5 вагона(4Б+1А).НА същия принцип е и 2613.

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 10:06 pm
от Nikss
Миналата или по-миналата година бях видял един път 2610 беше със 13 вагона :shock:

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 11:31 pm
от Mario Evstatiev
УБВ 8602 на гара Пловдив пристигна и замина по разписание, теглен от пловдивската 43 309.4, което доказва хипотезата ми за повреда по 46 211.9, която днес закара 8601. Аз се настаних в празния 18-метров вагон, който беше отоплен доволни и си пийнах бира. Тук похвала и за превозната бригада, която съвестно си изпълни задълженията и помогна на един ученик, който в стремежа си да спести от закуска щеше да стигне далеч от дома си. Влакът беше спрян на гара Стамболийски почти като по поръчка и невръстният приключенец извади луд късмет, че не се прибра с 10127. След веселата случка с превозната бригада разменихме по някоя дума за неволите в работата, а времето неусетно мина и се оказах на гара Елин Пелин, като малко след това с SMS известих ан колега, че влакът е на време с червена машина отпред.

Публикувано на: Вто Фев 06, 2007 11:45 am
от VESO
Информация от днес 06-ти февруари.Доста влакове по първа регистрират закъснения.
Дианата,теглена от 46229-1 беше "вътрешно" на Пазарджик с 6 минути, набързо притичах по перона и направих снимка в движение.
10252 пристигна с 20 минути закъснение.Причината-повреда в 32121-6+32122-4, поради което се е наложило от Пловдив да пуснат начело 44058-6, прикачен към нея с помоща на двузвенка.Снимка при потегляне.
10111, с който щях да си ходя в Пловдив бе обявен на таблата с 25 минути закъснение.През времето през което чаках мотрисата,на гарата пристигна локалния товарен влак ПО-СП;снимка при пристигане и една отзад на композицията.06018-6 бе откачен и след като направи маневра с др. товарни,вагони по уредбите съобщиха пристигането на 10111, който,обслужван от 32099-4+32100-0 се установи на 2-ри коловоз.До ПО нищо интересно само да добавя, че международния 490 беше с повече от 60 минути закъснение.Него го разминанме при влизане в сп. Прослав.На центр. ПО закъснението се увеличи на 35 минути,aз слязох от влака и се прибрах у нас понеже не бях закусвал.

Публикувано на: Вто Фев 06, 2007 4:14 pm
от 44142
211 не е повредена. Лок е подаден на влак 3622. 43309 е дадена на 8602 понеже лок е командировка в БС.

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 10:42 am
от 44142
Тази нощ са станали някой неприятни изпълнения. В гара ГС на изтеглителния коловоз е бил приет вл50507 с лок 44144, като същия е трябвало да се върне от изтеглителния на 5-ти коловоз. В същото време от разтоварището местната маневра е изкарвала 20 празни ваг. с 55201 на 2-ри коловоз. Маневрата не спира на дистанция и се удря на ребро в 44144 и изпада с 4-те колооси. Щетите и по двата лок били голями. На 144 не и върви а е била много добър лок преди да я треснат на Розино.

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 12:40 pm
от Nikss
Днес БВ2611 пристигна на гара Червен бряг с 3 минути закъснение (по разписание пристига в 12:15,а пристигна в 12:18 със обичайния си състав-фургон,4Б и 1 А вагон и беше с локомотив 44 120.4 .След 3 минутен престой в 12:21 влака потегли,а ПВ20132 пристигна и замина навреме(12:22 пристига-12:24 заминава с очукания мездренски локомотив 45 171.6 .Локомотива е в много лошо състояние(жив да го оплачеш).

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 2:29 pm
от VESO
Колко вагона беше композицията на 20132?На 31-ви декември беше двувагонна,а на 2-ри януари,когато се връщах с него от Плевен,съставът включваше 3вагона.

Публикувано на: Чет Фев 08, 2007 4:04 pm
от 07
44142 написа:Тази нощ са станали някой неприятни изпълнения. В гара ГС на изтеглителния коловоз е бил приет вл50507 с лок 44144, като същия е трябвало да се върне от изтеглителния на 5-ти коловоз. В същото време от разтоварището местната маневра е изкарвала 20 празни ваг. с 55201 на 2-ри коловоз. Маневрата не спира на дистанция и се удря на ребро в 44144 и изпада с 4-те колооси. Щетите и по двата лок били голями.
Koя гара е ГС? Има ли пострадали от персонала?