Днес с KRAKOMOBILA поспотвахме на Централна гара и посетихме депо София. Всичко започна откакто слязохме от трамвая на Триъгълника. На 50 метра от трамвайната спирка и линията и решихме да слезем там, за да снимаме ПВ20221 за Лакатник. Мястото се намира на около 50 от първите стрелки на гара София.
И ето че се появи 20221. Беше начело с
43 515. Фактът, че в преди два дни мернах тази машина на същия влак, ме кара да мисля, че машината е командирована в София. Влакът отново беше с
вагони 63 серия + един инвалиден. Най-после някой се е сетил да смени табелите и на тях пишеше София-Лакатник-София, като изключим последния вагон, където те бяха на Янтрата. През това време на Централна гара маневрираше
52 066. След секунди покрай нас мина мездренската 45 181:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357283280000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357310467500.jpg
С 8 минути закъснение пристигна
БВ 5623, теглен от
44 073. Дианата пристигна с 10 минути закъснение с
46 229. После посетихме депото, където на екипировката бяха
45 170,
45 152 и 44 101 като на последната с Красен направихме фотосесия:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358026561250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358084998750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358139373750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358209530000.jpg
Откъм халето се показваха муцинките на 06 065 и 10 036:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358246561250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358310155000.jpg
В халето беше и
55 077, на която се извършваше ремонт. Отвън се бяха струпали
няколко 55-ци, които мисля че са за за нарязване. Направих
снимка на няколко ДЛ в депото като сред тях има и едно Дезиро. След това двамата решихме да отидем към моста близо до Сточна гара, на 100 метра след като е свършило намалението от 15 km/h. По път покрай нас пропълзя една товарачка с
44 098 начело. KRAKOMOBILA снима товарните вагони:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357017186250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357066561250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357104061250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357138280000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357172967500.jpg
Съвсем скоро покрай нас със 7 минути закъснение мина 490 теглен от
44 132, която през февруари изглеждаше
ето така (снимка: lok43r).
Чайката беше с 20 минути закъснение начело с 45 182. През това време KRAKOMOBILA направи клипче на влака, което ще кача малко по-късно, а аз направих снимки на влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359018748750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359063436250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359159217500.jpg
След което поехме към гарата където направихме още спотинг. По път минахме около изоставените вагони, които не се движат от доста време. Между тях си почиваше 46 229, след обслужване на Дианата. Снимки на машината:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359231717500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359301873750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359372342500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359437186250.jpg
Сред изоставените вагони имаше и
няколко първокласни 74 серия. (Бяха) зачислени са към депо Надежда. Сега в депото вече си нямаме такива вагони, годни за движение.

ПВ 20110 от Горна Оряховица пристигна навреме начело с 44 126. Докато правеше маневра с вагоните, с KRAKOMOBILA я зарадвахме с фотосесия:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359563436250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359687811250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359741092500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359708905000.jpg
БВ 8615 беше с 46 229. Имаше фургон, 5 вагона + допълнително имаше и два пловдивски 47-ма и ето каква им е
табелата.

Не след дълго в посока Подуяне мина
06 119. През това време пък
45 152 отиваше да се закача на МБВ 490. Снимки на влака и машината:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359981092500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360010936250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360040311250.jpg
43 554 беше на 20111 за Горна Оряховица. Както на останалите, така и на тази, с направихме фотосесия:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360092342500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360131092500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360152811250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360190311250.jpg
С 2 минути преди време пристигна бързият влак от Русе - 4612, теглен от
русенската 44 068. Беше с 5 вагона 74 серия, сред които и
първокласният. И ето че дойде време да се прибираме вкъщи. С KRAKOMOBILA се качихме на ПВ10208, който се обслужваше от 10 035/036+ 10 041/042.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360058123750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360300936250.jpg
Заминахме навреме. KRAKOMOBILA слезе на сп. Връбница и аз продължих до Костинброд. Населеността във влака беше около 50%. На гара Костинброд влакът пристигна по разписание.
Снимка оттам.
И така приключи днешният ни trainspotting.
