Страница 12 от 21

Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 1:25 pm
от 44142
309 бачка СФ помощтна ЕП-СП. сигурно са направили някакви размяни.

Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 1:27 pm
от 44-134
може ако 064 е сдала багажа защото по принцип тя работи помощна септември

Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 1:29 pm
от 43.309
45.182 kakwo prawi w Sf?

Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 1:31 pm
от 44142
От ПО помощтни съм забелязал че най често пускат 309, 058 или 064 което е грешно. по принцип доста често СП помощни ги връщат изолирани. там трябва маш с реостат та като ги връщат изолирани да не стържат бандажите а да пускат на реостат.

Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 7:48 pm
от VESO
И аз това съм забелязал.На Сп помощните са предимно реостатки.

Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 7:57 pm
от bdz46
VESO написа:И аз това съм забелязал.На Сп помощните са предимно реостатки.
Точно обратното.

Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 10:06 pm
от 46 242
Днес на 2602 беше 44 078, много тънка и не можа и 30 секунди да избие. Влакът беше пълен включая и двата инвалидни вагона.

Публикувано на: Сря Дек 27, 2006 7:59 am
от rexkos
46 242 написа:Днес на 2602 беше 44 078, много тънка и не можа и 30 секунди да избие.
Не се и съмнявам. Онзи ден много ме разочарова с 10212.

Публикувано на: Сря Дек 27, 2006 12:31 pm
от 44142
на 2602 не може да се избие нищичко с тънка маш. по въпроса за 10212 не е маш виновна просто е разтегнато разписанието а и може да има разлрика в часовниците на теб или маш.

Публикувано на: Сря Дек 27, 2006 6:33 pm
от rexkos
Днес с KRAKOMOBILA поспотвахме на Централна гара и посетихме депо София. Всичко започна откакто слязохме от трамвая на Триъгълника. На 50 метра от трамвайната спирка и линията и решихме да слезем там, за да снимаме ПВ20221 за Лакатник. Мястото се намира на около 50 от първите стрелки на гара София.
И ето че се появи 20221. Беше начело с 43 515. Фактът, че в преди два дни мернах тази машина на същия влак, ме кара да мисля, че машината е командирована в София. Влакът отново беше с вагони 63 серия + един инвалиден. Най-после някой се е сетил да смени табелите и на тях пишеше София-Лакатник-София, като изключим последния вагон, където те бяха на Янтрата. През това време на Централна гара маневрираше 52 066. След секунди покрай нас мина мездренската 45 181:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357283280000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357310467500.jpg
С 8 минути закъснение пристигна БВ 5623, теглен от 44 073. Дианата пристигна с 10 минути закъснение с 46 229. После посетихме депото, където на екипировката бяха 45 170, 45 152 и 44 101 като на последната с Красен направихме фотосесия:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358026561250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358084998750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358139373750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358209530000.jpg
Откъм халето се показваха муцинките на 06 065 и 10 036:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358246561250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028358310155000.jpg
В халето беше и 55 077, на която се извършваше ремонт. Отвън се бяха струпали няколко 55-ци, които мисля че са за за нарязване. Направих снимка на няколко ДЛ в депото като сред тях има и едно Дезиро. След това двамата решихме да отидем към моста близо до Сточна гара, на 100 метра след като е свършило намалението от 15 km/h. По път покрай нас пропълзя една товарачка с 44 098 начело. KRAKOMOBILA снима товарните вагони:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357017186250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357066561250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357104061250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357138280000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028357172967500.jpg
Съвсем скоро покрай нас със 7 минути закъснение мина 490 теглен от 44 132, която през февруари изглеждаше ето така (снимка: lok43r).
Чайката беше с 20 минути закъснение начело с 45 182. През това време KRAKOMOBILA направи клипче на влака, което ще кача малко по-късно, а аз направих снимки на влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359018748750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359063436250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359159217500.jpg
След което поехме към гарата където направихме още спотинг. По път минахме около изоставените вагони, които не се движат от доста време. Между тях си почиваше 46 229, след обслужване на Дианата. Снимки на машината:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359231717500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359301873750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359372342500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359437186250.jpg
Сред изоставените вагони имаше и няколко първокласни 74 серия. (Бяха) зачислени са към депо Надежда. Сега в депото вече си нямаме такива вагони, годни за движение. :(
ПВ 20110 от Горна Оряховица пристигна навреме начело с 44 126. Докато правеше маневра с вагоните, с KRAKOMOBILA я зарадвахме с фотосесия:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359563436250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359687811250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359741092500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359708905000.jpg
БВ 8615 беше с 46 229. Имаше фургон, 5 вагона + допълнително имаше и два пловдивски 47-ма и ето каква им е табелата. :lol: Не след дълго в посока Подуяне мина 06 119. През това време пък 45 152 отиваше да се закача на МБВ 490. Снимки на влака и машината:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028359981092500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360010936250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360040311250.jpg
43 554 беше на 20111 за Горна Оряховица. Както на останалите, така и на тази, с направихме фотосесия:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360092342500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360131092500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360152811250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360190311250.jpg
С 2 минути преди време пристигна бързият влак от Русе - 4612, теглен от русенската 44 068. Беше с 5 вагона 74 серия, сред които и първокласният. И ето че дойде време да се прибираме вкъщи. С KRAKOMOBILA се качихме на ПВ10208, който се обслужваше от 10 035/036+ 10 041/042.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360058123750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633028360300936250.jpg
Заминахме навреме. KRAKOMOBILA слезе на сп. Връбница и аз продължих до Костинброд. Населеността във влака беше около 50%. На гара Костинброд влакът пристигна по разписание. Снимка оттам.
И така приключи днешният ни trainspotting. :wink:

Публикувано на: Сря Дек 27, 2006 6:45 pm
от 44142
43515 пристига с 30112 и после отива 20221. Това е 06119 на снимката. 06099 е командировка в ДГ от както пуснаха електрификацията. По въпросъ с 55 е следния: 55006 изолация, 55114 зад 006 е изолация, 55027 дойде от бургас за смяна на редуктор но като гледам вече са и гепили емблемине на БДЖ и 55141 която си е в движение. за 55006 и 55114 е въпрос на време да се събере комисия и да ги бракуват заедно с 06121.

rexkos: Грешката за 06 119 е от бързина. Благодаря за поправката! :wink:

Публикувано на: Сря Дек 27, 2006 6:53 pm
от venko_t
По вапроса с ''реостаткте'' на помощната СП,ами момчета как да пуснат такава машина,то в депо ПО ги няма. Имаше едно време,но ''МАИСТОРИТЕ'' от ремонта ги ''опрвиха'' :lol:

Публикувано на: Сря Дек 27, 2006 7:06 pm
от 44142
има маш и си им бачкат реостатите. лично съм тествал 082, 128, 132, 154, 167, 169 и 185. 187 и е изолиран реостата след като са били позапалили спирачните съпротивления и не са се хващали да правят реостата.

Публикувано на: Нед Дек 31, 2006 3:34 pm
от rexkos
Снимки от вчерашния ми trainspotting на Централна гара:
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=83251
Нямах време да пиша описание, затова към всяка снимка съм дал кратко информация. :wave:

Публикувано на: Сря Яну 03, 2007 5:00 pm
от VESO
Малко Trainspotting от центр.София в минутите,през които чаках връзката от "Зл.пясъци" с Дианата,датата е 2-ри януари.
След като слязох от варненския влак,се разходих малко по перона и заснех базирания на 6-ти западен коловоз 7631,теглен от 45179-9.Композицията включваше 7 вагона,3 от тях бяха тези,които са разделени на първокласни и второкласни купета.Населеността в него,10 минути преди потегляне беше доста ниска,за да е оправдано да се пуска увеличен състав на този влак.
Далеч по-голяма бе тя в установените на челния коловоз мотриси на 6625.Първата беше 10037-3+10038-1,а втората отзад-10027-4+10028-2.От страната на приемното сдание по едно време се зададоха много хора,повечето от които влизаха в 10-00-ките на топло.
Едва сега се сетих,че трябва да си хвана Дианата и побързах към 1-ви източен,понеже рискувах да я изпусна.Стигнах до нея,направих снимка на теглещия я 45155-9 и се качих вътре,защото беше време да потегля.